Mutasd

>> Egyéb2014-11-18

Vissza olvasva láthatjuk h sem időt sem pénzt nem sajnáltam az autó felújítására. Közben volt egy hetes Hajdúszoboszlói nyaralás is.
Persze meg is dolgoztattam, ha már ennyi törődést kap. A felújítási folyamat közben a mai napig bezárólag megtettünk 7.932 km-t 186 nap alatt, ami 42,6 km naponta. 9,5L/100km-es átlag fogyasztással 753,54L benzint és 316.486Ft-ot kajált 420Ft-os átlag benzin árral számolva.
A 2014-es évet felújítás szempontjából lezártnak tekintem.

Egy korábbi bejegyzésből kiemeltem az akkori terveket, hogy mit is akarok megcsináltatni a kocsin. Kihúztam ami már kész van:

"vezérlés szett, vízpumpával csere
vezérlésmódosító csere
olaj + olajszűrő
levegő szűrő, pollen szűrő csere
komplett kipufogó rendszer katalizátortól hátrafelé
"


"Fel kellene deríteni még néhány hibát és majd meglátom, hogy azokat mikor tudjuk orvosolni. Valószínűleg az lesz a második fázis. A lista a következő:

Indításkor csúnya a motor hangja. (Vezérlésmódosító cseréje lehet segít rajt)
Lassításkor fel-le jár a fordulatszám. Helyben állva nem.
Szervó eszi az olajat.
Eszi a benzint. Budapesten néha dugóban állva 16 Litert mértem. Hosszabb távon sem győztem tankolni.
100 km/h felett rázza a kormányt és a kulcscsomómat az ajtózsebben
Üzem melegen nagyon füstöl egy helyben állva a dugóban a kipufogó, na meg magasabb fordulatszámon is induláskor, kigyorsításkor. (Mindenki felhúzta az ablakot körülöttünk)
A kilométeróra állás nem világít, nem látható.
"

"A csomagtér teleszkópok nem bírják túl sokáig, szeretik rám csukni a csomagtérajtót pakolás közben.
Csomagtérajtó zárbetétje kijön a kulccsal együtt.
Jobb oldali ajtózár kulccsal esélytelen, viszont központival záródik.

Az autó belső és külső esztétikája, a jövő zenéje." 161.988 Km