Mutasd

>> Szerviz2015-08-13

Pár hete felkerült a Manky féle program az autóra de már előtte is éreztem, hogy az alsó tartományban meglehetősen lustán viselkedik az autó. Nem úgy húz és idő kell neki mire felpörög a turbó, majd jön a hátbavágás 2500 környékén. A program ezt csak felerősítette, szóval rámértünk ECU Scannel és kiderült, hogy alacsony fordulaton nem kap elég levegőt az autó és a turbó is rendszeresen kisebb fordulaton pörög mint a referencia értékek.

Megoldás: LMM csere és turbófelújítás. A tipp az volt,h geometria probléma lesz de kiderült, hogy a 200k km ellenére a tengely és a geometria rendben volt, "csupán" az olajat engedte folyamatosan. Korrigálva, bemérve újra 6 hónap garival átadva.
A felújítás miatt olajcsere is dukált mert ezt írja elő a cég így új Xado olaj és szűrő került a vasba. Előtte egy tisztító "vegyigyümi" is bekerült ami 200km alatt kicsit kimosta a lerakódott koszt. Emellett ha már állt az autó úgy voltam vele,h itt az alkalom,h az egyébként nem vészes állapotú kormányt újrabőrözzem a váltógombbal együtt. Gyönyörű lett :)

Az előző postban említett izzítórelé is bevált így azzal sincs már gond.
Ingyen volt.

Kormány és váltógomb: 28.500Ft
Turbófelújítás: 110.000Ft
LMM: 35.000Ft
Olaj, olajszűrő,tisztító adalék: 20.000Ft
Szerelés: 40.000Ft