Mutasd

>> Szerviz2016-08-05

Azon voltunk, hogy megbízható legyen az autó, így belementünk a részecskeszűrő és EGR kiiktatásába. Kaptunk egy optimalizált chipes programot is, mellyel 175 lovas lett az autó.
Elég sok negatív tapasztalatot olvastam, illetve hallottam, hogy milyen és mennyi galibát tud okozni a részecskeszűrő és az EGR. Egyik 159 tulaj haverom 2x trailereztetett miattuk. Mióta kiiktatta azokat hibátlan az autó. Már én is kezdtem unni, hogy állandóan nézegettem a részecskeszűrő állapotát...

Az EGR, DPF OFF+chip: 80.000 Ft
Szívósor levétele, kipucolása, lapátok kikötése+munkadíj: 49.500 Ft
Szívósor tömítés: 4.500 Ft
Fagyálló: 4.000 Ft
A szíjat végül nem kellett levenni.
Zsolti átvitte a kocsit egyik lámpás haverjához, mivel
panaszkodtunk a tompított fényerejére. Azt állapították meg, hogy ez ilyen... De lehet valamit állítottak rajta, mert kicsit jobban világít!

Sajnos a chipelés óta remeg az autó padlógázas vagy 3/4 gázas gyorsításnál 1800-2100 fordulat között (nyomatékcsúcson?).
Megkaptuk a chipes szaki számát, Németh Lászlóét. Ő féltengelyre gyanakodott.
Egy féltengelyes műhelybe (http://teamtwork.hu/feltengely-futomuszerviz) Kata elvitte az autót, ahol azt állapították meg, hogy minimális kopás van rajtuk és felesleges még felújítani. Szerinte nem fogja megoldani a problémát, a szoftver lesz a hibás.
Elmentünk Németh Úrhoz, aki egy gyengébb, de picit húzott szoftver rakott fel és sajnos azzal is remegett. Így megkértük rakja vissza a gyárit és járunk azzal egy darabig. Azzal nem remegett az autó.
Közben beszéltem Zsoltival, aki szerint ez féltengely lesz akkor is, így Németh Úrral visszarakattuk az erősebb szoftvert és októberben leadtuk az autót Zsoltiékhoz, mert
szeptemberben fullon voltak munkával.
Maga az autó teljesítménye nagyon tetszett, csak a remegés volt illúzió romboló.

Km állás: 227.000 km