Mutasd

>> Szerviz2017-05-04

Olaj,-olajszűrő,-gázolajszűrő,-levegő és pollenszűrő csere volt,ill. a biztonság kedvéért az Egr hűtő fedèl cseréje is megtörtént,bàr mint kiderült,nem volt mèg elrepedve,de legalább egy,a 2.0-ás motorra jellemző típushiba kiküszöbölve.A kismértékű hűtővíz fogyás sem ennek volt köszönhető,hanem egy vízcsövön lévő lyuk miatt volt,amit a rajta lévő bilincs okozott,ez a probléma orvosolva lett.A motorolaj és nívópálca tömítés cserével egy csapásra megszüntek az indításra jelentkező elégtelen olajnyomásra figyelmeztető hibakódok.Sajnos a futómű felől érkező,néha jelentkező kotyogás (nyekergés?) okát a tüzetes átvizsgálás után sem sikerült a szerelőmnek megtalàlnia,hiába mondtam el neki a fórumon olvasott tippjeimet,nem sikerült megértenie.Vagy nem is akarta,ő a 18-as felnire fogta.Kár volt vele megosztani a tapasztalatomat,miszerint a 16 collos tèli gurulókkal nem produkálta ezeket a hangokat.Mentségére legyen mondva,nem ismeri még a típust és az Alfákat sem,együtt tanuljuk az Alfás okosságokat.Valószíűleg elfelejtette a melegben jelentkező kuplungpedàl nyekergést is javítani,hiába írtam fel a hibalistára.Nem lebecsülve a tudását,most már átérzem,mikor a Cartársak az Alfákat ismerő és szerető szerelőkről írnak.Ezen hibák megszüntetétésere futok majd egy újabb kört,lehet,hogy felkeresem az Alfarium csapatát,ha már amúgy is olyan közel vannak hozzám.
Kiadásaim:
-szervízcsomag az Elaforg-tól 35000 Ft
-Egr hűtőfedél hàzhozszállítattva Erhardtól 16500 Ft
-nívópàlca tömítès Autóház Budaörstől 320 Ft
-munkadíj 35000 Ft
-az érzés,hogy az autóm (szinte) hibátlan -- felbecsülhetetlen!

A fennmaradt hibák javitásán túl,a következő projekt az alvázvédelem lesz,melyre júl. végén kerül sor.A dolog érdekessége,hogy meg tavaly oktober végén kaptam az időpontot most július 25-ére.