Mutasd

>> Esemény2011-05-14

Anno még a 156GTA-val meglátogattam egyszer a Hungaroringet, vegyes eredménnyel. Az autó jól viselkedett, jó volt vele menni a versenypályán, csak a fék teljesített kritikán alul. Köridőt akkor nem mértem. Mivel élek halok a pályanapokért, időszerűnek láttam ismét visszatérni , amióta ismét egy GTA-ám van. A 156GTA fék tapasztalatok éltek bennem, vajon bírni fogja-e a 147GTA féke? Igaz ezen már más fék van, a legjobb nagy féknyerges 330-as.
Arra gondoltam, hogy először egy olyan pályán kellene tesztelni, ami kevésbé veszi igénybe a fékeket mint a Hungaroring. Erre tökéletesen alkalmas az Euroring. Olvasgattam kalizsoli élménybeszámolóit a pályázásokról, nekem sem kellett több, fel is vettem vele a kapcsolatot:) Megbeszéltünk egy időpontot májusban, kedden délután. Szóba került még a keddi nap előtti szombat, de ez végülis nem volt alkalmas csak nekem. Azért lementem, ha már ráértem.
Egy egyórás jegyet vettem. Mivel motorral elég sok pályanapot megjártam már, több híres pályán is, így a légkör ismerős volt. Hamar hozzászoktam a pályához, kb. húsz kört mentem, amiben a legjobb egy 1.29-es kör volt, amit a sportbírók mértek stopperrel. Sajnos a hivatalos időmérős rendszer nem működött. Annyit mondtak , hogy így elsőre ez nagyon jó eredmény, ami jól is esett:)) Szerettem volna erről meggyőződni, ezért kutattam a neten euroringes időeredmények után, és úgy tapasztaltam, hogy az idő megállja a helyét a hasonló kategóriájú autók között, de azt is tudtam, hogy lehet még javítani. Ezenkívül még valami világossá vált a pályanapokkal kapcsolatban: jó helyen járok:))
Az autó teljesen gyári állapotú volt, utcai gumikkal.