Mutasd

>> Esemény2011-08-23

Ezt a blogot meg elfelejtettem megírni, de most pótolom:)
Ismét találkoztunk a Hungaroringen egy nyílt nap erejéig pár Alfás baráttal és elkötelezettel, akik pénzt és autót nem kímélve öregbítik az Alfa Romeot ott ahová igazán való a presztízse és történelme szerint, egy igazi versenypályán.
Nagyon meleg volt aznap, egész nap folyamatosan sütött a nap, egy felhő nem volt az égen, a nyár egyik legforróbb napja volt. A hőmérséklet kijelzők az Alfákban a 40 fok közelében jártak. A múltkori alkalommal részt vettem egy Wéber Gábor féle vezetéstechnikai tréningen az Euroringen, ami itt folytatódott a Hungaroringen. Ismételten nagyon hasznos volt és nagyon jól éreztem magam. Sok kört tettünk meg a pályán, és az időeredmények alapján megközelítőleg ~ hat tizeddel tudott jobbat menni Gábor, mint én. Rengeteg hasznos tudást sajátíthattam el ismét. Annyiban maradtunk, hogy lesz ennek még folytatása...:))
A legjobb időm aznap a 2.19.9-es köridő. Nagyon örülök neki hogy sikerült 2.20 alá bemenni, főleg hogy a GTA gyári állapotban van, és nincs rajta semmi módosítás. Csupán egy puhább első fékbetét garnitúra elől és a Yokohama A048-as gumik voltak felszerelve. Sikerült ismét elég konstans jó köröket teljesíteni, pár tizedmásodperces eltérésekkel.
Következtetésképpen, a GTA egyébként remekül bírta a nagy meleget, nem volt gond a hőháztartással és a fékekkel sem. Ez a 330-as gyári Brembo rendszer ismét hibátlanul a legkisebb fáradtság nélkül teljesített. Szóval a végkövetetetés: a GTA-val elérhető köridő 2.20 mp alatt van, ha optimálisabb a hőmérséklet, és pár hibámat sikerül kijavítanom, akkor 2.19 legeleje elérhető az autóval, esetleg a 2.18 vége is, amit egyszer mindenképpen szeretnék elérni:) Összehasonlításképpen a Toyota Celicákkal amik erősebbek, jobb felépitésűebbek, pályára épített futóművel és jobb hajtással rendelkeznek, nem mennek jobb köridőket...