Mutasd

>> Szerviz2016-11-09

Eljött a pillanat amikor elegem lett a fáradt hátsó rugóból. Időközben sikerült hozzájutnom egy pár Lemförder uniballhoz is . ( GL szemnek vagy hibásan szilentnek nevezett alkatrész a csonkálvány felőli oldalon ) . Ha már meg kellett bontani a farát, gondoltam az is legyen kicserélve, bár még nem volt vészes a nyikkanás, inkább egércicogásnak neveztem volna. Kerékösszetartás is oké volt még , de jobb a bajt megelőzni ! Szóval le lett bontva a hátulja, fáradt rugók ki, újak be. Közben kiderült, hogy a lengéscsillapítók nem gyáriak a kocsiban, egy nagyon drága monroe szett van alatta, ami gyakorlatilag szemmel láthatóan is bikább vas mint a gyári ! egyszerűen vastagabb, erősebb ! Utána néztünk, 65.000 / darab a mostani ára a benne levő gátlóknak ! :) Új rugók be, emelkedett is a popsi rendesen a régi leült fazonhoz képest. Most két hónapot érdemes várni mert kb annyi kell hogy a rendes magasság beálljon. Utána újbóli futóműbeállítás következik ! :) A munkadíj és az alkatrészek teljes költsége kb 100.000 forint volt . Km állás : 255.000