Mutasd

>> Szerviz2008-07-25

Ezután többször is próbáltam beindítani a kocsit de valahogy nem akart rendesen forgatni, ill ha forgatott is hamar kimerült, volt rá példa hogy egymás után több akksit is kinyírt. Amelett hogy ez arra engedett következteni, hogy vmi nincs rendben a motorral, nyilvánvaló volt hogy zárlat is van. Arra gyorsan sikerült rájönni, hogy 1x a belső világítás "szabályzója" (jobb hátsó ülés alatt található dobozka) a ludas, de a nagyobb gondot a kp zár okozza. Még nem ettem bele magam mi a baj, egyenlőre kikötöttem a reléjét, így nem húzza le az akksit.
Ezután lehetett indítózni világba, ső még bikakábellel a céges verda is besegített..:)

De nem indult.. És nem és nem.. Úgyhogy lehetett elkezdeni a hibafeltárást. Üzemanyag van? Jó benzines lett minden, de van. Igaz a visszafolyó ág nyomásszabályzóját inkább kicseréltem, de még így sem indult.
Gyújtás van? Hopp nincs.. Mér nincs basszus? Teljes tanácstalanság. Aztán eszembe jutott a menekülőútvonalam, az a bizonyos vezeték. Kapott közvetlen tápot a főbiztosítékról, és láss csodát, lett szikra is.

De továbbra sem indult be. Néha kicsit röfögött, de ennyi. Hozzáteszem az AC direktbe volt kötve ekkor. Namost szikra van, akkor csak az üzemanyaggal lehet vmi. Injektor kiszed, indítózás, injektor nem nyomja a benyát.. Miért, semmi baja nem volt. Egy 33 ból volt ott egy másik azt rákötöttük, hogy egyáltalán működteti-e. És igen! De eztán visszakötöttök a gyárit, és megint majdnem beindult, utána viszont semmi..
Ezt még sokáig csináltuk mire valahogy szembeötlött hogy mindig akkor indul be majdnem a motor, miután levettem az AC-t a közvetlen tápról. Tehát olyankor a rendszerben lévő üzemanyagot befecskendezi, de ha megy az AC akkor miért nem?
Ezem hosszasan gondolkodtam, aztán egyszercsak eszembe jutott hogy ugye rajta hagytam a Motronic "gyári" csatiját is. Mi van ha a kettő együtt ne,m megy? Magyarul tápot adok a szivattyúnak, de mivel nincs szétkötve, így a Motronicnak is. Széthúztam. Beröffent!!