Mutasd

>> Szerviz2009-12-04

Sikerült lebontanom a vacak R12 klíma 50%-át hogy tavaszra átadhassa helyét az R134nek.

Viszont a nagy matatásban az ellenőrizendő dolgok között sajnos kiderült, 2 db féltengely belső csukló cserés lesz, és kuplung munkahenger folyik ismét(nem tom hogy a fél éves felújító készlet bírta-e eddig, vagy végleg meghalt), a

Na meg szopat is megen: egy ideje megint azt csinálta hogy úthibákon meglódította az autót, mintha padlóztam volna, nem volt nincs motorfék mert nyitva a pill. szelep, alapjárat 800-1000-1300-1800-2200-2800 mikor hogy. Kicseréltem a szívócsövet savállóra, ott nem szívhat felsot, lecseréltem az alapjárati motort egy faxára, s még mindig ez.
Aztán gondoltam csak fals lesz ez (év elején mikor elkezdtem használni hasonlóan viselkedett azt leszámítva hogy akkor komolyan torpant is, és a szívósor tömítetlensége okozta), úgyhogy lebontottam a szívósort, + azt is észrevettem hogy ha ránehezedek a szívócsonkra megjavul... (????). A bilincsek is eléggé szarok voltak már. Szóval szétszedtem egyesével, a talpakon a tömítéseket megpótoltam masszával, és fent a gumitömítések alatt is.. Szóval azt gondolná az ember hogy nem lehet már szar. És de.. Sőt szarabb. Én nem tom hogy én vagyok a fasz, vagy mi van, de most még az egyik henger sem megy alapjáraton. Fordulaton meg nincs baja, menetteljesítmények is jók. De alapjáraton 5 hengeres..
Jah és persze a fordulatszám is ugyanúgy ingadozik. És elég éles sziszegő hang hallható a szívósor felől, de hogy pontosan honnan és hogy megvolt-e ez eddig is az passz.. És ugyanúgy abbahagyja ha ránehezedek a szívócsonkra. :SSSS Vmelyik gyújtástrafó kábele szopatna??