Tagok >> Shadin >> Giulia 2.0 Super >> Blog
- Típus:Giulia 2.0 Super
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2019
- Színe:318 Grigio Magnesio Met
MES konfiguráció következik.
1. Vegyük le az akkumulátor negatív sarujáról a gyorscsatlakozót.
Itt jön az az a rész, hogy beszereljük a kívánt kapcsolókat a korábbi bejegyzések alapján:
Távolságtartó tempomat és váltófülek I.
Távolságtartó tempomat és váltófülek II.
2. Ha szerelés sikeres akkor feltesszük az akkusarut és hezdődhet a szoftveres konfigurálás. Az akku visszakötése után tele leszünk hibával, fontos ezek megszűntetése a PROXY rendezés előtt. Ezt legegyszerűbben úgy lehet megtenni, hogy a kormányt eltekerjük 1-2x jobb ill. bal végállásba, majd vissza középre. Javasolt egy Scan DTC-t futtatni MES-ben és ellenőrizni, hogy hibamentes az autó minden modulja.
3. 1-es kép. A 0° kormányszög ellenőrzése Electric Steering - Parameters - Steering angle. (szürke (6) adapter) Ezután a kormányt nem tekergetjük.
4. A PROXY rendezéshez javasolt USB-s vagy WiFi-s diagnosztikai eszköz, nekem a régi jól bevált BT-s már nem tudott a PROXY-hoz csatlakozni. Kell a diag eszköz és a kék (5) meg a szürke (6) MES adapterek. Rendezés közben a MES kérni fogja az adapterek cseréjét. Én a csere után elszámolok 10-ig, úgy rendesen működik, volt már rá példa, hogy túl csors voltam és sikertelen volt a folytatás így a komplett rendezés is. Body - CAN Setup / Proxy Alignment Procedure (952) - Adjustment - PROXI Alignment procedure
5. A PROXY rendezés végén, ha az hibátlan volt kiírja h success, majd utána, hogy vedd le a gyújtást. Miután így teszel a MES ki is lép a főmenübe.
6. Amikor már semmi nem világít gyújtást adunk ismét és csatlakozunk az ABS modulhoz (szürke (6) adapter) ahol ellenőrizzük, hogy nem tekertük el a 0°-ról a kormányt. ABS - Continental ABS MK C1 - Paramters - Steering angle
7. Ezután a ABS - Continental ABS MK C1 - Adjustments alatt végrehajtjuk a 2-es képeken látható beállításokat., majd töröljük a hibákat az ABS modulban.
8 A beállítások végrehajását követően amikor lecsatlakozunk az ABS modulról, némi relékattogás kíséretében megszűnnek a kiírt hibák. Ezután vegyük le a gyújtást és várjunk amíg a kijelzőn minden kialszik.
9. Ezután futtassunk egy Scan DTC-t és töröljük a végén az összes hibabejegyzést.
És már készen is vagyunk.