Kellett egy kis piros belülre is, így a Q indítógombja bekerült a kormányba.
Vásárlás után a Stelviot elvittem egy “nagyobb” kozmetikára. Kívül-belül rendbe lett téve, bőr leápolva, kapott egy kis kerámiát és a motortér is megtisztult. A kulcsházra rendeltem egy rosso burkolatot, és megkapta a Veloce Ti hátsó diffuzorát is.
Az egész Stelvio történet még 2018-ban indult, amikor először nálam járt az Fiat tesztautója (PDV-306). Itt kezdődött a Stelvio szerelem. Utána jött a Giulia is, de valahogy beszipantott a SUV érzés, és nem tudtam elengedni. Aztán a cégben is egyre több példány jelent meg javításon, ami csak fokozta az autó íránti vágyamat. Elkezdtem keresgélni. Amit tudtam, hogy mit nem szeretnék, pirosat és napfénytető nélkülit. :-) Aztán hamar megtaláltam az igazit, egy piros napfénytető nélküli benzines Velocet.:-D Ami mellette szólt: 2021.07.havi, 17e km, szalon állapot. Innen indul a mi kis közös kalandunk, szinte napra pontosan 20 évvel azután, hogy megrendeltem az első Alfámat.
A mai nap levizsgázott az autó, 2020.07.04.-ig ez is megoldva. Ezt megelőzően kapott új vezérműszíjat, friss Selenia Racinget, szűrőket, fékfolyadékot.
Km: 70.150
Ha jól számolom több mint 5 éve nem nyúltam a GTA-hoz, 3 éve pedig ki sem mozdult a garázsból. Idén viszont ennek vége, újra használható állapotba rázom. Kezdetnek megcsinálom rajta a kötelezőket (vezérműszíj 9 éve volt cserélve) aztán irány műszakira, mert az sincs rajta több mint 2 éve.:)
Megérkeztek a külső facelift első elemei. Veloce scudetto, és a csomagtérajtó kapcsoló.
Beépítés hamarosan.:)
Update:
Ma minden a helyére került.
Még nyáron eladtam a 17-es QV felniket, a 18-as turbinák megmaradtak télre. Téli gumikból továbbra is a Michelin a kedvenc, Pilot Alpin 4 került rá 225/40R18 méretben.
A 18-as turbina felnik novembertől téli kerekekké válnak. Az új nyári szett a Giulietta accesorri katalógusából érkezett.
Ennek is eljött az ideje. A Brembo-k miatt korlátozott volt a felrakható felnik választéka, de nekem régóta kedvenc volt az első szériás QV alapfelni. Szoknom kell még őket, főleg látványra, de télen úgy sem a külcsín számít. Gumikból a már bevált Michelin Alpin A5-re esett a választás 225/45R17 méretben.
Nyaralás előtt pár nappal a generátor feladta a szolgálatot. Kapott egy 0km -es bontottat, remélem ezzel nem lesz több baj.