Mutasd

>> Szerviz2009-09-01

2009. 07. 23-án vásároltam a kicsikét és ami ilyenkor kötelező azoknak neki is álltam. Olajcsere? Pipa. (Selenia 20K ALFA ROMEO 10W-40) Olajszűrő? Pipa. Kicsit csörgött a katalizátor, úgyhogy "meggyógyítottuk". A silentek kicsit nyekeregnek, ezért megemeltük és kapott szilikont... ... nem segített. Szét kell majd szedni és úgy megcsinálni, ha így sem megy akkor csere. Ezek eddig filléres dolgok voltak, az olajat leszámítva. (olaj:11090, olajszűrő:1190, a többit ingyé csinátuk a haverokkal) Volt még gond a műszerfallal, hol mutatta a sebességem, hol nem, hol volt fordulatszámmérő, hol nem. Ez azért bosszantó hiba => szervíz. Találtam egy jónak tűnő autóelektronikai szervít. (Utánajártam és érdeklődtem, nem adom oda akárkinek a kicsikét) Végül el is vittem a Bubuvill-be, ahol egy napot töltött, végül teljesen gyógyultan távoztunk. Teljes kábelezés csere volt, mert ami rossz volt az evidens, hogy csere, ami meg rosszul nézett ki, az meg rossz lesz, úgyhogy az is csere. Az egész pontosan 18500Ft-omat emésztette fel, de most jó, ergó megérte.
Ami még hátra van.
Le kell cserélni a vezérműszíjat, a feszítőgörgőt és minden odavalót. Erre azért van szükség, mert nincs szervíkönyve a drágának és így nem merem bevállalni, hogy "Ejj ráérünk arra még!". Csere és pont. Ha ez megvan akkor már csak csinosítgatnom kell, az amúgy is jóképű Rómeót.