Mutasd

>> Szerviz2012-05-30

Miután másfél hónapos küzdelem után feladtam a Scudetto, és a felette levő bajusz restaurálását, megrendeltem - horror pénzért - Erhardtól a gyári pajzsot, valamint az első és a hátsó emblémát (1-5. kép).
Mégsem mehetek Scudetto nélkül AlfaCity-be…
Az alkatrészek tételesen, cikkszámmal:
1. Scudetto, 156054309
2. Első jel (a jelet tartó krómozott bajusszal), 60690396
3. Hátsó jel (kompletten), 50500393
Az alkatrészek ára szállítással:
43.370,-Ft
Erhard gyorsaságát és rugalmasságát ez úton is köszönöm!
A csere menete (hátsó embléma):
1. Csomagtérfedél kinyitása.
2. Csomagtérfedél világítás kiszerelése.
3. Csomagtérfedél belső műanyagfedél csavartakarók kipattintása, óvatosan, vigyázva a füleire.
4. Csomagtérfedél tartó torx fejű csavarok kitekerése.
5. Csomagtérfedél tartó „T” alakú bolhák kippattintása kellő körültekintéssel patentkiszedő szerszámmal .
6. Hátsó emblémát tartó, 2 db M6-os anyáinak kitekerése belülről. Itt vigyázni kell, hogy az anyák levételekor bele ne essenek az ajtóba.
7. Hátsó embléma cseréje.
8. Összeszerelés: 1-6. pont, fordított sorrendben.
A csere menete (első embléma):
1. Motortér fedél felnyitása.
2. Első emblémát tartó 3 db M6-os anyáinak kitekerése belülről.
3. Az embléma felső részét a motorháztetőhöz tapasztó kétoldalú ragasztó óvatos lefejtése műanyag szerszámmal, vigyázva a fényezésre.
4. Első embléma cseréje (felszerelés előtt nem szabad elfelejteni a kétoldalú szalagról a védő réteg lehúzását).
5. Összeszerelés: 1-2. pont, fordított sorrendben.
A csere menete (Scudetto):
1. Lökhárító leszerelése (7. kép). Másodszor ez kb. 10 percet vett igénybe.
2. Pajzs 6 db tartó csavarjának kitekerése.
3. Pajzs cseréje (az újon már csak 4 db csavar van).
4. Lökhárító felszerelése.

A gyári alkatrészek beszerelésével marad az ideg és a stressz, hogy három év múlva ne nézzenek ki ismét ugyan úgy az autó szóban forgó elemei, amik egyébként a legszebb részei minden Alfának. Ne hólyagosodjon fel a műanyagról a króm bevonat, ne legyen tiszta kavicspötty, az emblémák lakkfelülete pedig ne sérüljön, aminek egyenes következménye az alatta lévő festékréteg mattulása, kopása (6. kép).
Viszont mint autójáért mindent megtevő gondos gazda, azt hiszem, igazán büszke lehetek az oly sok legendás dicsőséget és büszkeségüket magukon hordozó felségjelzések csodaszép állapotáért (8-12. kép).
Most már minden felirat és logo szép és makulátlan. Még a JTDm felirat is.
Az első jelre ideiglenesen egy átlátszó fóliát ragasztottam (11. kép), míg meg nem kapja a Scudettóval egyetemben a kavicsfóliát…