Mutasd

>> Szerviz2008-08-23

Miután 2x meg lett hengerfejezve, és másodikra már gyanús volt, hogy nem a hidrotőkék szólnak, Zé tippje kezdett egyre inkább valószínűvé válni, miszerint cspaszeges a blokk. Az is volt.
A hang egyértelműen jobbról jött, így jobb hfej leszed, olajdekni leszed, dugattyúk+hajtókarok ki, ellnőrzés.
Tisztán látszott, hogy a csapszeg a hibás, de melepett, hogy a csapszeg maga nem kotyogott vészesen, annál inkább elforgott a hajtókaron belül a szapszeg réz perselye, melyen kersztül a szapszeg olajzást is kap (3 kis lyuk a hajtókaron+a perselyen is), pontosabban kapott volna...nem kapott olajt, mivel elforgott, így hatványozottan romlott a hajtókar csapszeg állapota.
Jah, és repedt volt a dugó oldala is:(
Ha már ott jártunk, a 3-as hatókar is ellenőrizve lett. Semmi baja nem volt, egy kompressziógyűrűt azért cseréltem mindkét dgón, mert találtam jobbakat azoknál, amik fent voltak.
Tehát új hatókar, csapszeg, új dugó össze, hajtókarok vissza, hengerfej vissza, összerak, indít, és csend van...:)))

Meglepően rövid időn belül (de. 10-től du. 16-ig) sikerült ezt a kis műtétet végrehajtanom.:)