Mutasd

>> Tuning és extra2023-09-05

Az egyetlen dolog, ami nagyon hiányzik az autómból, az a Veloce ülés. Gyakorlatilag, Mióta megvan a Giulia, azt nézegettem, hogyan lehetne upgradelni, de mint kiderült, ritkán bontanak még Velocékat, ráadásul hogy még a szín is egyezzen... szinte esélytelen voltam erre a projektre.

Az autómat eredetileg a memóriás bőr Super ülésekkel rendelték, amik egyébként nem rosszak, de a hásó ülések nem dönthetőek, szóval nem volt a legpraktikusabb ez a szett.

Aztán egyszer csak feltűnt egy hirdetés a Facebookon, az Etuners Motorsport oldalán. Ott voltak az ülések, amikre vágytam!!! Halálra nagyítgattam őket, hogy megnézzem, van-e bármi bajuk, meg írtam Jad-nek, hogy ezen én most nagyon gondolkozom... Persze, egyből jött a válasz, hogy mások is nagyon gondolkoznak rajta, van aki már utalás előtt áll. Aztán elborult az agyam, és leütöttem. Nem titok az ára, hiszen Ti is láttátok a hirdetést, 1600 elrettentő euróért volt felrakva. Egyébként egy 65 ezer km-t futott autóban voltak.

Összehasonlításként: a 2018-as árlistán a Veloce csomag 1.1016.000 forintért volt rendelhető a Superhez, amely a perforált bőr, memóriás, oldaltámaszos, fűthető, hátul pedig 40/20/40 osztásban döntető üléseken kívül a tűtött ablakmosó fúvókákat és a fűthető kormánykereket tartalmazta. (Ez utóbbi kettő nekem benne volt a Téli csomag részeként).

Később aztán a Super felszereltségű autókhoz ez a csomag meg is szűnt. Ekkoriban amúgy a Superhez még külső Veloce csomagot is lehetett rendelni, 390 ezer forintért, ami tartalmazta az első és hátsó Veloce lökösöket (ez sem volt az enyémhez, de ezt sosem éreztem annyira fájó pontnak).

Az ülések ára végül 1500 euróra csökkent kis alku után, ugyanis volt egy pici szakadás az egyik hátsó üléstámla oldalán (nem a bőr részen). Ez az ár egyébként tartalmazta az oldalkárpitokat is, de nekem azok adottak voltak, hiszen ugyanilyen színű az autóm belseje.

Ezután le kellett szervezni a szállítást Olaszországból (két raklapnyi cucc) - köszi, Juhász Ati!

Miután megérkezett a cucc, bepakoltam mindent a Doblóba, és irány Kiszely Mátéhoz, aki csinált nekem egy fullos, alapos bőrtisztítást a GTechnik telephelyén. Hatalmas köszönet érte!

Mindent visszaszállítottam a raktárba, majd szakadás miatt felkerestem a Bara Kárpitot. Ők gyönyörűen kijavították a hibát a hátsó balos üléstámlán. Az oldalán lévő szövetet teljesen kicserélték (ez a rész egyébként csak akkor látszik, ha ledöntöm az ülést).

Szereznem kellett hátsó ülésdöntő karokat és bowdeneket is, ez szettben érkezett Schiff "Tudok adni" Mártontól, köszi nagyon, Marek!

Majd végre jött a kiszerelés és a beszerelés, Rohodi Misi barátommal közösen. Bruttó 3 óra volt az egész művelet.

A legvégén még szükség volt egy gyors proxi rendezésre, Csadó Bencének is köszönet!

És az autóm végre úgy néz ki, ahogy nekem a legszebb! :)

A teljes projekt kb 750 ezer forintban állt meg végül. Nem kevés, de nekem minden fillért megért. Ha pedig valaki szeretne sima Super bőrülést, van egy szettem eladó, hamarosan ott lesz az adok-veszekben.