Mutasd

>> Szerviz2020-10-23

Cseréltem a hátsó féktárcsákat és fékbetéteket. A betétekben még lett volna, de a tárcsák már 2 tizeddel voltak a kopáshatár alatt, meg elég csúnyácskák voltak úgy egybevéve.
A jobb oldali nyeregbe az alsó csavart mintha már úgy ragasztották volna bele, látszólag nem most szakadt el, még is alig tudtam leveretni légkulcsal. A többi csavar meg simán indult villáskulcsal.
Beázás nyomait találtam a jobbos indexen. Szétszedtem kitakarítottam, de a krómozás is eléggé oda volt benne. Feltűnt, hogy valaki már megfúrta az alsó sarkát, hogy ki tudjon folyni belőle a víz. A beázási problémát kijavítottam de inkább vettem egy pár TYC füstüveges indexbúrát, és kicseréltem.
Eredetileg a jövő hétvégére terveztem a téliesítést, de a hajnali hidegek miatt előbbre hoztam. A téli szélvédő mosó folyadékot még februárban vettem. Ezt hétfőn már betöltöttem, mert kifogyott a tartály (Tök jó illata van :) ). A méretpontos gumiszőnyegek is bekerültek, bár a rögzítési pontjainak köze nincs a gyárihoz. Sajnos amit a szőnyegekhez kaptam rögzítőelemeket valahova elkevertem, de úgy tűnik nem csúszkálnak.
A nyári kerekeket úgy raktam el, hogy jelőlés szerint ugyan így kerüljenek vissza, mert átforgatásig még 2000km van bennük.
nyári gumikban: 22368km (2szezont futott)
Téligumiban meg nem tudni mennyi van. Mintázatra még elég jók. Nem is repedezett, viszont tíz évesek. Ezért a szezon után eldobós lesz.