Mutasd

>> Tuning és extra2009-08-16

már március óta megvan a komplett rendszer, de csak most került sor a beszerelésre. Megnéztem pár gyári mosós 156-ot, lemértem, kb. honnan milyen távolságban vannak a spricnik, mivel a lökösön semmi jelzés nincs. Egy adat elmaradt ezért felzargattam ZOI-t , aki készségesen leugrott a garázsba lemérni, ezúton is köszi mégeccer! :)
Bepozicionáltuk a spricnit kifúrtuk a lököst , de trükkös, mert nem csak egy sima 22-es lyuk, hanem onnan még jobboldalra kiágazik egy 15x7mm-es "ág", de meg lehet csinálni :) Márti sokat segített méregetni. A tartályt is cserélni kell, mert nagyobb és 2 szivattyú van rajta. A dobbetétet félig lebontva lefelé kijön a tartály, a nagyobbat is ugyanígy be lehet szuszakolni, de nemeccerű mutatvány. Arra kell figyelni, hogy az ablakmosó szivattyújának a csöve úgy rágyógyul, hogy ha le akarom húzni letörik a csőcsonk is, sikerült letörnöm sajna, még agyalás alatt van, hogy miképp hozom rendbe, jelenleg csak a lámpamosó van bekötve a másik szivattyú inaktív. Miután a spricnik helyre kerültek és a tartály is kicserélődött már csak össze kellett rakni, sajna a motortér burkolattal megszenvedtem, de sikerült :)
Még az ablakmosó szivattyúval kell valamit kezdenem, meg belőni a spriciket, mert most összevissza fújnak...

update:
a szivattyút sikerült meggyógyítani, úgy hogy a csövet ráragasztottuk, belőtem a spricniket is, szóval zsír a cucc :)