Mutasd

>> Szerviz2016-06-27

Ma komoly parajelenséget produkált a gép. A pályáról lekanyarodás után párszáz méterrel bedobta a check-engine-t, a turbonyomás elment, és lett olyan 30 lóerős. Gyorsulás nincs, igaz füst se, 1000-1500 között leheletnyi gázzal valamelyest megy.
Hazaevickéltem és megnéztem a hibatárolót. 7 hiba, az EGR-től, a turbo vezérlésen át az izzításig. már gyújtásra visszajött mind, hiába törlöltem. Felhívtam Csörit hátha van ötlete. Azt mondta biztosan valami elektromos anomália, testhiba vagy biztosíték. Igaza lett, az F11-es számú 15A-es biztosíték ("Elektronikus befecskendezés másodlagos fogyasztók") volt kiégve. Kicseréltem, töröltem a hibákat és minden tökéletes. Megkergettem, semmi gond.
A kérdés az, hogy mi vágta ki...