Tagok >> Liquid >> 159 2.4JTDm Q4 TI >> Blog
- Típus:159 2.4JTDm Q4 TI
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2008
- Színe:Nero Carbonio VR.HWB 876
Sajna újra előjött a parajelenség :( Nyaralásra indulva Varsány előtt egy kamion előzése után bedobta ismét a check-engine-t, ugyanazt mint 2 hete. Félreálltam a benzinkúthoz, megnéztem a biztosítékot. Hát persze hogy ugyanaz. Felkészültem, hoztam magammal kábelt. Kicseréltem a biztit, kiütöttem a hibát, de visszajött. Mégpedig azért, mert már gyújtásra kivágja a biztit. Felhívtam Csörit (hálás köszönet, hogy felvette, így este fél 10-kor). Azt mondja valami zárlat van, mondott pár tippet, de látatlanban, nehéz segíteni. Megbirizgáltam mindent amit tudtam, persze hogy nem segített. (Első gondolta a csomagtér ajtó átvezető kábel volt, de azt jónak láttam, szétszedni pedig nem volt ingerenciám ott és akkor.) Na úgy gondoltam, inkább előre mint hátra, valahogy leevickélek, vészprogrammal.Varsány után az emelkedő végén már csak 2-esben ment fel, viszont 2-esben 2100-on, kb. 35-tel stabilan ment mindenhol, annál nem volt lejjebb. Nem sokkal később beért egy fehér 159 (Kozi) látta hogy igencsak lassú vagyok, mellém érve megkérdezte, van-e baj. Félreálltam váltottunk pár szót, aztán megkértem kísérjen fel a szerpentinen, mert ha oda feljutok, akkor nem gond az út, de lehet hogy elkél a vontatókötél. Visszakapcsolgatva lassan de felmentünk, aztán ismét félreálltam, megköszöntem a segítségét, és mondtam neki menjen csak így már célba érek. volt ahol 90-100-at is bírta, sík úton. Igazából a fordulat max. 2100, és egy nagyon szűk gázpedál tartományban van ereje. Ha azt eltalálom, akkor egész jó, de persze emelkedőn lassul. Hamarosan megy Csörihez, az amúgy is betervezett szervizre.