Mutasd

>> Szerviz2011-10-16

A verda tökéletesen teljesít (legalábbis azt hittem),igazi meglepetés kocsi!Egyik este tanulmányoztam a töltőnyomás szabályozás szakirodalmait,csak kíváncsiságból kimértem az én szenzoraimat hogy minden jól szuperál e!A töltőnyomást az ecu solenoid segítségével szabályozza! A szabályozáshoz a következő szenzorok adatait használja!Map szenzor, fojtószelep potenciométer,külső légnyomás mérő(barometer)!Na az én barometerem teljesen kimaxolt! Kiszerelem és hallom hogy szét van esve a belseje! Ha ez az eszköz nem továbbít értéket az ECU vészprogramra áll és egy optimális előre mentett értékeken dolgozik! Így a teljesítmény töredéke a tényleges motorteljesítménynek!Bontós barátomnál sikerült találni egy darabot!Mivel valamitől ez a szenzor szétesett ezért a túlságosan merev fix rögzítésre gyanakodtam így egy flexibilisebb megoldással rögzítettem az új szenzort!Akkor jöjjön a próbakör!A kocsi mindennél jobban reagál!Hihetetlenül megnőtt az ereje! A nyomás is megfelelő 1.1 állandó és 1.3 a kigyorsításnál( overboost )Eddig is elégedett voltam a teljesítményével ami a mostani 70% a volt a vészprogram miatt!Így most ismét élvezhetem a plussz lovakat,mindezt ingyen :D! A Tudás Hatalom! www.injektor.hu