- Típus:Giulietta 1.4 Turbo MultiAir 170CV Distinc
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2010
- Színe:Bianco Ghiaccio
Ma megejtettem az esedékes szervizt plusz még pár apróságot. Továbbra is úgy gondolom, hogy jót teszek a motornak (turbónak) azzal, hogy nem a gyári ajánlás szerinti 30 ezrenként cserélem az olajat hanem sűrűbben. Az előző csere óta 17 ezer került bele és már nincs napi használatban a gép hanem igazi "túraautó" lett így egy újabb hosszú út előtt (KUL) megkapta a vérátömlesztést. Olajból Selénia Star P.E 5W40 került bele az olajszűrő most Sofima lett a gyertya NGK IKR9J8. Kimostam és visszaolajoztam a BMC betétszűrőt és terven felül kicseréltem egy megkeményedett gumigyűrűt ami a kartergáz -elvezetőnél okozott egy kis olajpára kicsapódást! Felkerültek az eBay-ről rendelt karbon felniközepek beállítottam a guminyomást ami időszerű volt mert pár tized mindegyikből hiányzott! A szervizkönyvbe és a motortéri Seléniás "szivacsra" is került egy újabb bejegyzés! Km óra állás: 57360.