- Típus:75 TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1987
- Színe:kályhaezüst (Bianco argento met.
Lassan megint egy kis bütykölés következik: hengerfej felújítás, mert az egyik hengerben 33%-os a veszteség a szívószelepnél, meg kicsit egyenetlen a motor járása, plusz úgy csattog mint egy v6:) Ja és eszi az olajat gátlástalanul.
Ha már szét lesz kapva a motor, akkor olajnyomás jeladó csere/javítás lesz, hogy ne járjak "olajnyomás nélkül". Meg a holtponti jeladó 3 helyen szigszalaggal kendácsolt kábelét is tervezem kicserélni.
Jobb elöl valami iszonyatosan nyiszorog, feltehetőleg az alsó gömbfej->csere. Meg állapot függvényében a felső is. A bal első kerékcsapágynak jó nagy holtjátéka van, úgyhogy az is cserélve lesz, meg akkor már a jobb oldali is.
A váltó rudazatra is ráférne egy kis törődés, hátul a váltónál nem akarom megbontani még, de az első csuklónál cserés lesz a kis hüvely, meg benézek a váltószoknya alá is, mintha ott is kotyogna kicsit. Ezen felül még apró szépítgetéseket tervezek amíg áll a kocsi.
Tehát mégegyszer összefoglalva:
-hengerfej le, felújít. szelephézag beállít
-olajnyomás jeladó
-holtponti jeladó
-váltó rudazat elöl, felül
-első kerékcsapágyak
-jobb első alsó (felső)gömbfej