Mutasd

>> Szerviz2013-03-04

Most hogy kész volt a vas, már indultam is a dolgomra, de nem jutottam messzire...

Indítás után az autó megáll, elmegy minden áram....Jajj! Egyszer már csinált ilyet a felső holtponti jeladóm, aminek a kábelje tőben eltört és letestelt! Azt akkor megcsináltam,-de nem bízván forrasztási tudásomban- inkább vettem másikat 5e-ért! Most ezt kicseréltem, mivel azt hittem ez a bajos alkatrész! De nem! Bele új 40A-es biztosíték, majd kicsap...... Vagy a csomagtartóban található 40A-es, vagy a motor térben található izzításnak a biztosítékát verte ki! Így hát a rég óta halasztgatott motortérben található kábelek cseréjét (amik az idő múlásával megkeményedve törnek) elkezdtük! Hamar ki is derült, hogy a légtömegmérő kábele a ludas! Ez nálam 2 kábel összefonva (?!?!)sajnos a szigetelés elöregedett, és a két kábel összeért majd zárlatot csinált..... A kábel kicserélve, probléma megoldva.......! Ára nincs(vagyis pár darab 40A-es nagy késes biztosíték) de időbe telik az ilyen kis szir-szarok megkeresése. Mindenesetre megjegyzendő, hogy akármilyen zárlat van azonnal a csomagtartóban lévő- akksi mögötti- 40A-es biztosíték száll el!