Tagok >> Rizzo >> 155 2.0 Twin Spark >> Blog
- Típus:155 2.0 Twin Spark
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1994
- Színe:Természetesen piros
2010 febr 214300 km
Kézifékbowden csere (bárdi autó)5000 Ft
2010 márc 214750 km
gyertyacsere (NGK V -line)8db 6980 FT
215120 km
gumiharang csere a légtömegmérő és a pill. szelep között (bontott "ell") 5000Ft
2010 aug 221580 km
Generátorszíj csere (continental 5PK 813)2000Ft
( sajnos szivárog az olaj a főtengelyszimmeringnél és áztatja az ékszíjjat.Az pedig zselés lesz.Majd egyszer nekiugrok a cserének.
Váltó rudazat csere( csak 1 rúd)
2010 222456 km
olaj +szűrő csere (mobil X 2000 10w40) 7590Ft
2010 nov 224650 km
Megint első lengőkar csere 18000 km után
most csak a bal fáradt el(optimal germani) 9740Ft
2010 dec 225120 km
Hengerfejtömítés csere, meg a sallangok.
Egyszer csak bugyogni kezdett a kiegyenlítő tartályban a víz.
Mikor szétszedtem szét volt porladva a régi és átfújt az 1-2 henger között és a
víztérhez.De szerencsére csak a tömítés sérült .Tisztitás után mehetett bele az új.
hengerfejp.9970Ft ,termosztát(hella bttc) 11505 Ft,2db gumicső 3250Ft,
kipufogó tömítés (bosal)1160Ft,szelepfed.tömítés (ajusa)2500Ft
benzincső(semperit)+bilincsek 3000Ft
2011 márc 228652km
Először robbantam le a kocsival.A párom húzott haza a kis Suzukival.
Kár volt eddig halogatnom a főtengelyszimmeringcserét.
Elszakadt a ragacsos ékszíj .Mégpedig úgy ,hogy egy hosszú erős madzag lett
belőle amit feltekert a főtengely ,begyűrte a szimmeringet és szétcsapta az olajat a
motortérben .Csak akkor bírtam kiszedni amikor levettem az ékszíjtárcsát.
Persze azt se volt egyszerű leszedni.Le kellett vágnom az anyát (az anyját!!!).
szimmering (corteco 35x50x10)2783Ft, anya (bontott "ell")grátisz,
gen.szíj (5PK 813) 2783Ft
2011 márc 228652 km
olaj + szűrőcsere (Agip sint 200010w40 +armafilt) 6133Ft