Mutasd

>> Szerviz2014-08-04

Megvolt az első tankolás, gondoltam írok pár sort az együtt töltött időről. Nagyon megszerettem a kocsit, csak néha zavar, hogy dízel :) Na jó, egy ideális világban jobban ellenék egy turbo benzines verzióval, de egyrészt olyan nem létezik, másrészt a normális (nyomott) árú V6-osokat elkapkodták a német és holland piacról mire észhez tértem. No de, főzzünk azzal amink van. Kellemesen haladós első km-eken vagyunk túl, nem sokan előztek meg a pályán :) Egy Debrecen-Budapest és két Budapest-Balaton út mellett sok városi kis táv volt az első tankban, így a 6,78 liter/100km szerintem jó érték. Úgy látom a fedélzeti számítógép fogyasztás mérője a 156-osban megszokott pontatlanságot produkálja, durván 1 literrel mutat kevesebbet a valóságnál, 5,8-at írt a tripre.

Van ám hibakódunk, vélhetően kontakthiba miatt, telefonos Torque applikációval és ELM327-es kis dobozommal kiütöttem a kódot, mely a P0203 névre hallgat és a 3as henger befecskendezését, illetve a hozzá kapcsolódó vezetékek, csatlakozók hibáját jelzi. Mivel sem teljesítményben, sem fogyasztásban nem volt változás a hiba kijelzése előtt és után, bizakodó vagyok, sokat tanultam a 156-oson... :)

Egy hátsó ködlámpa izzót kell majd cserélnem, illetve lehet nem is csak csere kell majd, mert bal hátul a parkradar érzékelője sem jó (így az egész nem ér semmit :D), ezért arra gyanakszom, hogy van ott valami gebasz a fertályon. Soha nagyobb bajunk ne legyen, koppkopp.

Vicces, hogy Balcsin a parkolóban egy Y állt be mellém, kísért a múlt :)

Még annyi, hogy hátulról sokkal jobban tetszik a kocsi, mint elölről :D