Mutasd

>> Esemény2015-01-23

...de nem bánom, hogy lecseréltem az előzőt. Azért majd feltöltöm azt is, megnézem milyen állapotnak örvend.

No de visszakanyarodva a GT-hez, valahol elveszik a delej :( Lehúztam az ELM diagnosztikai eszközt (amit rajta felejtettem már hónapok óta) és a Loudlinket is. Elvileg egyik sem lehet ludas, elenyésző az áramfelvételük.

A vicc az, hogy rámértünk a nyugalmi állapotra akksi csere után és elvileg nem szívja semmi. 6 nap alatt viszont leszívta a 12-14órát töltött új akksit... :(

Azért mentem vele egy szép karikát, ha már beraktam az akksit újra. Kigurultam - kihasználva a szuper megyematricám nyújtotta komfortot /muhaha/ - az M1 üzleti parking, ott a pálya alatt megfordultam és nyomás vissza Budapestre. Amikor hazaértem, néztem, hogy hány perc alatt mennyi km-t tettem meg és khmm, kicsit rácsodálkoztam így zuhogó esőben :D Szedte a lábát a kocsit.

Üdv innen is a barnás-aranymetál 159 SW az M1-en kifelé menetről, illetve a fekete MiTo tulajának akivel pedig visszafelé már az M1-M7 közös szakaszán köszöntünk. Mindkettejükkel intettünk-villogtunk egymásnak, amikor megelőztem őket, remek érzés volt. Ez hiányzik - a menetdinamika és az Alfás üdvözlés is - a mindennapok céges kocsizásai alatt.

A feszültség bennem magas, az akksi meg merül tehát... folyt. köv.

Minden más pompás a GT-ben, szeretem. Ebben meg kell mindig erősítenem magam, mert kicsit felesleges 2 kocsit, 1 robogót tartanom úgy, hogy mindnek csak a hétvégék és jó idő jut...

UI: a kép illusztráció, de így éreztem magam az esőben (dízel ide vagy oda) :)