Tagok >> Szabeee >> 156 Sportwagon 2.4 JTD M-Jet 20V TI >> Blog
- Típus:156 Sportwagon 2.4 JTD M-Jet 20V TI
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Grigio Antracite 319/B
Többször írtam korábban, hogy valami vonyít az ékszíj körül. Mikor cseréltem, akkor kiderült, hogy a klímakompresszor szíjtárcsájának csapágya az. Első gondolatom az volt, hogy egy fizetésem fogom otthagyni az alkatrészért, de mreni cartárs megnyugtatott, hogy azt a csapágyat külön is lehet cserélni. A szíjtárcsa kiszerelése a klímakompresszor levétele nélkül:
- Egy 5-ös tor fejű csavar tartja a kuplung külsejét, ezt le kell venni.
- A külső borítást (kuplung külső részét) le kell venni
- A szíjtárcsát még mindig a helyén tartja egy zéger-gyűrű, ezt ki kell imádkozni. 2.4 M-Jet esetében ez picit nehézkes, sok hely nincs.
- Ha lent van a zéger-gyűrű, lehet óvatosan kocogtatni lefelé a tárcsát.
- Csapágy kipréselése, majd az egész visszafelé.
Ha valakinek kell a csapágyszám, akkor a gyári: DAC355222RR9D KOYO gyártmány. Szóval csapágyboltban 35 x 52 x 22 kétsoros görgőscsapágy.
Amit én vettem: PFI (Made in USA) Bearing PC35520022CS





0
541
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- Zenebutik
- 155
- AlfaCity 2025 - július ...
- Adok-veszek
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- A Stellantis menedzsmen...
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV