Mutasd

>> Szerviz2014-07-21

Többször írtam korábban, hogy valami vonyít az ékszíj körül. Mikor cseréltem, akkor kiderült, hogy a klímakompresszor szíjtárcsájának csapágya az. Első gondolatom az volt, hogy egy fizetésem fogom otthagyni az alkatrészért, de mreni cartárs megnyugtatott, hogy azt a csapágyat külön is lehet cserélni. A szíjtárcsa kiszerelése a klímakompresszor levétele nélkül:

- Egy 5-ös tor fejű csavar tartja a kuplung külsejét, ezt le kell venni.
- A külső borítást (kuplung külső részét) le kell venni
- A szíjtárcsát még mindig a helyén tartja egy zéger-gyűrű, ezt ki kell imádkozni. 2.4 M-Jet esetében ez picit nehézkes, sok hely nincs.
- Ha lent van a zéger-gyűrű, lehet óvatosan kocogtatni lefelé a tárcsát.
- Csapágy kipréselése, majd az egész visszafelé.

Ha valakinek kell a csapágyszám, akkor a gyári: DAC355222RR9D KOYO gyártmány. Szóval csapágyboltban 35 x 52 x 22 kétsoros görgőscsapágy.

Amit én vettem: PFI (Made in USA) Bearing PC35520022CS