Mutasd

>> Szerviz2016-01-31

Ma elérkezett annak az ideje, hogy diagnosztikán keresztül sikerült az ABS kockát légteleníteni. Érdekes procedúra volt, fogalmam sem volt róla miként kell belekezdeni. Shadin159 cartárs leírása segített, így szépen jobb hátsótól kezdve a bal elsőig minden féket légtelenítettünk. Miután végigcsináltunk mindent elméletileg jól, szomorúan láttam, hogy az első fékek fognak. Rápillantva a diagnosztikára láttuk, hogy a fékrendszerben lévő nyomás 2,6 bar elengedett pedálnál. Lacinak volt egy ötlete, hogy megemeli a pedált. Emelés után a mért nyomás lecsökkent -0,3 - -0,7 barra. Ebben az állapotában 2 ujjal el tudtam fordítani a rakoncátlan bal első kereket. Egymás után megpróbáltuk 4x-5x, hogy tényleg jó-e a teória, de igen. Tesztkörön kiderült, hogy nagyon sokat tesz az, ha a pedál csak annyira is beragad, hogy 2,6 bar-t mutasson a diagnosztika. A féltengely is jó lett az összerakás után, egyáltalán nem vergődik az autó. Szomorú, hogy vettem közben egy 20 szelepes 166-ra való féltengelyt.