Mutasd

>> Tuning és extra2018-03-15

Január közepén találtam a Fb csoportban egy hirdetést. 4C felniket árult egy cartárs. Már tavaly eljátszottam a gondolattal, hogy ilyen felniken guruljak - milyen jó, se mozgókúpos csavar nem kell, se központosító gyűrű, nem nehéz. Pár hét gondolkodás után írtam is a hirdetőnek, majd megegyeztünk mindenben. Aztán jött egy bő hónapos csend, már kétségbe is voltam esve, hogy hamarosan itt a várva-várt AMTS, ahová beválogatták az én kis csúfságom is kiállítandó autónak és nem lesz addig 4C felni. Majd előbukkant a cartárs és 3 nappal később már úton is voltam BP-re a felnikért. Megvettem őket, majd szombaton már színre is voltak fújva. Ugyanazt a gyári grafit színt kapták meg, amivel legurultak a gyártószalagról is. Miközben száradt a lakk, megérkeztek a gumik is. A hátsó tengelyen marad a tavalyi méret 215/35 ZR19, de idén a Sunny helyett Kumho Ecsta került a felnikre. Nem vadonatújak, de megteszi. Az első tengely majdnem váltóméretet kap :D. A 18-as felnikre 165/35 ZR18 gumik kerültek, Nankang AS-1 zsír új gumik. Na meg kerültek rá olyan apróságok, mint rejtett szelepek meg fekete súlyozás, stb. A kinézete valami brutális! A gumisom is megleptem ezzel a mérettel, a környéken nem nagyon találni ilyen elmebeteg egyéneket, mint én. Annyira szokatlan volt a szerviz számára ez a méret, hogy mindenki körbefotózta a felszerelt gumikat. Én meg őket :D. Szerencsére most vett új gépet, így probléma nélkül felrakta a felnikre a gumikat. Álmatlan éjszakáim voltak amiatt, hogy a friss festést ne húzzák le a gumizás közben. Ez minden egyes gumizásnál bennem van, mióta megtörtént velem, hogy a bronz felniket a 215/45 gumik felszerelése közben tönkre is rakták. Még nincs meg minden kiegészítő, így csak hétvégén lesz felpróbálva a kocsira. Már tűkön ülök, hogy beinduljon a szezon, de majd AMTS-en debütál a kocsi.