Mutasd

>> Szerviz2019-06-03

A megtett kilométerek szerint most jött el az olajcsere, viszont időben eléggé sikerült elhúznom azt. 261 500 km-t mutat az óra, tehát 11 000 km-t mentem az előző olajjal, amit szerencsétlen módon 2017 márciusában cseréltem. Jót tett neki a friss Motul X-Cess 8100 5W40, azonnal halkabb lett a járása.
Első olyan olajcserém volt, amikor nem sz*ptam le magam az olajszűrő meglazításával. A munkahelyen éppen akadt célszerszám Mann-Filter W714/4 szűrőhöz, így pikk-pakk le is tekertem a régi szűrőt, s mehetett fel az új.

A "lowlife" következő áldozata az olajleeresztő csavar lett. Ahogy ilyen közel a földhöz hajtottam, s ráadásul még volt, hogy leszakadt váltótartó bakkal, természetesen elkopott az olajkád alja és a leeresztő csavar alja is. Lazítást követő első fordulatnál egy pici letört az olajkád aljából, szerencsére teljesen kis darab, de nem volt őszinte a mosoly az arcomon, mikor megláttam. Sajnos elfelejtettem új leeresztőcsavart rendelni, így visszament a régi, természetesen új tömítéssel, az olaj nem folyik mellette.