Brutális váltófülek, unalmas felnik a Giulia alapváltozatán

2016-02-08  Halesz
Ahogy közeledik a genfi bemutató, egyre több kémfotót láthatunk a Giulia alapváltoztáról. Egyelőre felemások az érzéseink.
Hírek >> 2016  

Az Alfa Romeo Project 952 oldalán megjelent képek szerint ezüst és bordó színben is kapható lesz majd a Giulia, a TCT-váltós változat pedig brutál méretű váltófüleket kapott a kormány mögé. Ezek ránézésre legalább akkorák, mint a Maserati Ghibli váltófülei.

Az üléseket elnézve csak reménykedni tudunk, hogy a fotó rossz minőségű, mert az az ülőlap egyrészt laposnak tűnik, másrészt pedig csúnya...

A Giuliák külsején elsőre az tűnik fel, hogy nagyon kicsik a felnik (tippenk szerint 17-esek), és nem ígérkeznek túl izgalmasnak...

Az autó orrán furcsa még a sárga színű indexbúra, valószínűsíthető, hogy ezek az amerikai modellek lesznek.

Ugyancsak feltűnő még a lökhárítóba épített hatalmas ködlámpák - a QV-változaton ilyet nem láttunk.

Az autó fenekén, pontosabban a csomagtartón pedig - természetesen - nincs karbon légterelő, mint a QV-n. És persze valószínűsíthető, hogy az első lökhárító alján sem lesz sebességre kinyíló aktív légterelő elem.

Ha találtok még eltéréseket a képek alapján, írjátok meg kommentben!

Írta:
Halesz
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

SD2024-04-24 19:19:04 // 35325
Ahha, ez csinál ilyen jó kis telemetriát:)
SD2024-04-24 19:18:25 // 35324
Hát én elvett gázzal mentem, de mivel nincs motorfék:D
Mondjuk lehet ezért dobta a farát.
RomeoOne2024-04-24 19:00:25 // 35323
Futass le egy lemezkarbantartót xD

Nekem annál a gyakorlatnál pont a meglepően jó kontroll volt a tapasztalatom, ahogy már korábban írtam is. Az "oda megy, ahova akarom" feeling. Kicsit rövid volt az út, aztán figyelni kellett, hogy pont annyira gyorsítson fel az ember, amennyire kell, de ne jobban, mert kitartott gázzal kell átmenni, ha meg jobban felgyorsítunk, le kell lépni róla. Ez túl tudta terhelni kicsit az idegrendszert.
A Q-nak itt megvolt az az előnye, hogy gyorsabban elérte a sebességet és a gyakorlat kezdése előtt volt még 1-2 plusz másodperc végiggondolni a dolgot :D

A 3.nál azt mondta az oktató, hogy nem stabilizáltam a másik sávban a kocsit, hanem egy íven csináltam meg, aztán vissza akartam menni 4.-re, de pont vége lett 3-nál, ez az egyetlen bánatom :D