Tagok >> Kolci >> Giulietta 1.8 Turbo Evolucione (épített)

Nincs főkép feltöltve!

Blog

Autó adatlap

  • Típus:Giulietta 1.8 Turbo Evolucione (épített)
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:1986
  • Színe:Fehér
  • Jellemzők:
    Utolsó szériás, utólsó gyártási évből származó 1.6 karbis modell volt. Volt egy lehetőség, egy 75-ös alfa 1.8 turbó evolucione motorjának, vezetékeinek megvásárlására. Megkapta a gyári műszerfalat és komplett vezetékkötegét is. A váltót is cseréltük egy hozzá illő speres darabra. Amíg nem tudtam gyári kardánt venni, ami elöl nagy hardis, majd a másik kettő normál sornégyesé, addig kb 15000 km alatt mindíg eltépte az első hardit, de utána nem volt vele gond. A hátsó futóműig maradt a gyári rendszere az 1.8 turbó mocinak, de a végét át kellett alakítani, mert a giulietta az keresztdobos volt :) Oda egy gyári kétkivezetéses sportdob kerűlt, mairől az elforgatás miatt le kellett vágni a díszvégeket, és két gyári lefele hajló csővéget kapott. Sok mazsola azt hitte, hogy diesel, mert ráadásúl fent maradt az 1.6 felirat ami mőgé kerűlt egy D betű :)))))))
    Volt olyan aki kijött utánam és megnézte, hogy tényleg 1.6 D-t látott e :))))
  • Extrák:
    A szokásos : 4 elektromos ablak, szervókormány, gyári alufelni, ezen felül a speres váltó na és a moci :)))))
  • Egyéb:
    Most már sajnálom, hogy el kellett adni, hisz a 155 Q4-et bármikor körbeautóztam, és nagyon jó érzés, mikor rálépsz a gázra 4.-ben és el kezd elfordúlni a segge :))))
    És mielött bárki azt hinné, hogyez kamu, nem a sima 150 LE-s moci volt, hanem mint késöbb a Fiat Autó Magyrországtól a kapcsolatom révén megtudtam, egy Igazi Evolucione motor ami kb 100 Le-vel többet adott a simánál.
    Ere akkor derült fény amikor az 1.8 turbó értékeire próbáltuk hangolni a mocit és az l-jetronik nem tudta rendesen működtetni a mocit. Amikor megjöttek a gyártol a pontos paraméterek, akkor elszabadúlt a pokol hisz a kaszni csak 1050 kiló volt :)))))))

Fotóalbum