Fórum >> Típusok >> Stelvio

Halesz2017-11-19 13:33:23 // 455
Mondjuk ilyet hogy lehet mondani, hogy "lehet, hogy csak utánzat"??? Nézzen utána, ha nem biztos benne, ne mondja. Amúgy meg nyissa ki a katalógust, az Alfa pont azzal "kérkedik", hogy igazai fa.
Norby2017-11-19 10:02:38 // 454
Veloce nincs itthon, vagy csak én nem tualálom?
Szabolcs 1592017-11-18 22:26:19 // 453
Szabolcs 1592017-11-18 22:25:03 // 452
Szép estét [img1]
Szabolcs 1592017-11-18 22:24:49 // 451
Szép estét
Halesz2017-11-02 18:07:49 // 450
Na erről majd mesélj, Mike01! :)
Balázs156SW2017-10-25 06:12:26 // 449
https://autopro.hu/gyartok/Jo-lora-tett-a-varosi-terepjarokkal-a-Fiat-Chrysler/23539/ Ebben vajon már a Stelvio eladásai is benne vannak?
Bali1592017-10-06 14:43:33 // 448
Nekem is hasonló érzéseim voltak, mikor láttam az említett tesztet. Rosszat nem nagyon tudott mondani, de hogy bármit elismerjen benne, az nem igazán ment neki. A Giulia ugyanezen vonalon lett "értékelve"...Bezzeg a BMW teszteknél...Egy időben szinte minden adást megnéztem náluk, de már nem igazán teszem. Párom mondta mindig közben, hogy őt idegesíti ez a srác, mert nem tud objektív lenni, csak azt hajtja neki mi tetszik, ami neki nem tetszik nem is lehet jó, stb...és akkor nem is Alfa teszteket néztem...Anno a köridő rovatban a Giulietta QV-t is eléggé lefitymálták elsőre, de azért nem mozgott rosszul, vagy valami hasonló is elhangzott utána...Valamiért nem igazán ismerik el az Alfákat...Na ilyenkor kell elolvasni pár Csikós cikket, vagy a Bazsó Giulia Veloce tesztjét, hogy helyreálljon az ember lelki békéje. :-)
Giuntini2017-10-06 14:29:37 // 447
Láttam a Garázsban a Stelvio tesztjét Vida tolmácsolásában. Igazából nem mondott rosszat, de végig az látszott, hogy savanyú a szőlő. Például a fabetétek, amire azt mondta, hogy nagyon szépek, de lehet hogy csak utámzat. Azért mert az imádott BMW-nél utánzat dívik, az Alfánál nem. Azt mondta, hogy kényelmes, a motor (280 lovas), jól megy, de több is lehetne benne. A másik, a motor túl halk. Ha meg csinálnak egy hörgő, csattogóst, akkor meg az lenne a baj. Azt mondta korrektül össze van rakva, de végig jött belőle a BMW imádat érzése, és a szenvedés, hogy képtelen bevallani, hogy az Alfa lelépte a BMW-t. Várja az erősebb motorok érkezését. Kedves Vida, az már rég készen van, és kategóriájában a legerősebb SUV. Amúgy a legerősebb X3 teljesítménye ott van, ahol a Stelvio 280 lovas benzinese van. Én nem tudom, hogy lehet így autót tesztelni, hogy odamegy az autóhoz, és "kizárt hogy jobb legyen a BMW-nél"... Vicc kategória ez az egész, annak ellenére, hogy rossz szava nem volt a Stelvióra. Ja meg az volt a baja, hgy magas az üléshelyzet. Ez egy SUV. Vagy most meg mi kell helyette?
Giuntini2017-10-03 21:37:05 // 446
Nagyon jó a beszámoló! A QV-val majd veletek megyek...!
Tedi2017-10-03 21:29:17 // 445
Kinyomtam a szemét, mint állat, de mintha odaragasztották volna az útra! :)))

Egyébként pontosítanék, Zsolti fogadta meg, hogy visszameghy cangával, én ilyen felelőtleneket nem ígérgetek :D
Mike012017-10-03 21:20:08 // 444
Én voltam, mindkét oldalról egymás után. Méghozzá a kerékpárok Ferrarijával. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-10-03 20:25:52 // 443
jah jó lett a beszámoló, gratula hozzá! Látom nem dölöngélt a kanyarokban a Stelvio biztos papás volt a tempó :DDD
EM Gé2017-10-03 20:19:42 // 442
Igen néztem ! Sőt , minden fórumot elolvastam , amit a témáról írtatok . :-D
A videóban nem " öt év múlva " ?
E-bike kizárva !!! ;-) Igaz nem mondtátok , csak azt , hogy bringával . :-)
Halesz2017-10-03 16:17:26 // 441
ha megnézed a videókat is, tettünk egy fogadalmat, hogy 2020-ban visszamegyünk bringával :)))
EM Gé2017-10-03 14:18:14 // 440
Nekem nagyon tetszett e beszámoló ! Szuper lehetett !
Az én listámra is felkerült már egy ideje , de bringával . Bormio és Prato közötti teljes szakasz ,mind a 48 km-nyi .
Kazes☻2017-10-03 10:17:21 // 439
Autónavigátor
Ő a Nürburgring leggyorsabb SUV-ja!
mesa2017-10-03 08:50:20 // 438
"Giulia QW" az mi az, QuadriWagon? :o :D
Tedi2017-10-03 00:32:49 // 437
Dejó, akkor már megérte! :)
Azt tartsd szem előtt, hogy a hágó május végétől van csak nyitva. És bármikor bármi előfordulhat :) A nyáron nem egyszer több centiméter friss hó hullott, így utólag visszagondolva óriási mákunk volt az időjárással.
András2017-10-03 00:29:54 // 436
Srácok, gratulálok, nagyon jó kis anyag lett. Olyan lelkesedéssel beszéltek benne, hogy nekem is megjött a kedvem egy túrához tavasszal. :)

ALFA1592017-10-02 18:19:46 // 435
Giulia QW Q4?Lesz ilyen?Akkor kivárok. :-)
Halesz2017-10-02 08:33:19 // 434
A Giulia QV nem összkerekes, ezt jól elírta a Totalcar... ellenben biztos vagyok benne, hogy kihozzák Q4 változatban is majd.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-10-01 13:29:30 // 433
Konkrétan Svájcban néztem :))) Ott az új ára is 45-47e CHF... nálunk betesz a jó kis 27%-os Áfa :(((
Signus2017-10-01 12:14:54 // 432
Belgiumban a legolcsóbb havi törlesztőrészlet 300 euro, kb 90-100 ezer forint.
Giuliára és Stelivora egyaránt, viszont ehhez több, mint a felét ki kell fizetned a kocsinak. :)

Cserében itt a biztosítás is sokkal drágább. Nekem az 1.9 150 pacisra (első autó + "friss" két évnél fiatalabb jogsi miatt) 2800 euro / év + 700 euro útadó állambácsinak.
droberto2017-10-01 11:53:07 // 431
A gyorsulás, a Giulia-ánál és a Stelvio-nál is 3,9s.
A Giu QV sima hátsó kerekes, míg a Stelvio Quadrifoglio Verde összkerekes (Q4). Legalábbis itt azt írják. Itt és a Giu-nál a Q4, annyit jelent, hogy alapból hátul hajt, és ha a tapadási viszonyok úgy kívánják, akkor hajtás 50%-a tud "átmenni" az első tengelyekre.
ALFA1592017-10-01 09:51:24 // 430
"A Stelvio Quadrofogliótól nem meglepő az eredmény: ugyanazt a 2,9 literes V6-os biturbó motort építik bele, ugyanazzal az összkerék-hajtással, amelyet a Giulia csúcsváltozatába is. Az 510 lóerős motorral a Stelvio 3,9 másodperc alatt érheti el a százas tempót"

A cikk kapcsán:A Giulia QW összkerekes??? A Stelvio gyorsulása is pont 3.9???
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-30 22:22:16 // 429
Külföldön a 280le benyást 110e havi részlettel 100e km-ig ingyenes szervizzel emlékeim szerint 30% befizetövel el lehet hozni... nálunk miért nincsennek ilyen konstrukciók?
SOLI2017-09-30 15:11:00 // 428
Szasztok. Ny-ban lottem a kepet.

4 nap alatt eddig 0 db alfat lattam , de probalkoznak nepszerusiteni ahogy a mellekelt abra mutatja

droberto2017-09-30 12:56:40 // 427
Értem, de érdekes, hogy bemutatták, de félkész volt.

Akkor még pesszimisták voltak:

Tedi2017-09-30 12:13:00 // 426
Csak becsléseik voltak. Amikor tavaly Los Angelesben bemutatták a Stelviót, még egy kvázi félkész autó volt, amit csiszolgatni kellett. De becsléseik már akkor voltak arról, hogy a leggyorsabb lehet a Nürburgringen. Az a baj, hogy már nem emlélkszem arra, hogy mennyit mondtak akkor. A fotót persze letöröltem, amit a kivetítőről csináltam :D
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-30 10:14:19 // 425
hát hogy ne dölöngéljen :DDDD
droberto2017-09-30 09:44:00 // 424
Azt tudja valaki, hogy miért nem lehet még kapni a QV-t, ha már csaknem egy éve bemutatták?
Illetve, miért csak most publikálták a NR-i rekordot, amikor ezt már az AC-in bejelentették nekünk?
Mi lehet a késlekedés oka?

Érdekes, hogy a Giuval ellentétben ez be volt csövezve. Mivel konpenzálták vajon a súlytöbbletet és a súlypontemelést?
Talán megkérték a Winklert, hogy szerezzen egy karbontetőt?!? :)))
trxAlfa2017-09-29 20:51:14 // 423
Ebbe semmi újdonság nincs. Máshol is így megy. A legolcsóbb ipari kémkedés, ha veszel egy példányt a konkurencia autójából és szarrá vizsgálgatod nagyító alatt. Konkrét példákat is láttam erre szintén.
TS2017-09-29 18:21:22 // 422
Grazban dolgozom a Magnában.Ez egy auto összeszerelő üzem,de különleges,egyedi megrendelésű autókat is gyártanak itt.MB G class pl.De Jaguárt,Bmwt,Minit,stb is.Nos van egy gyáron belüli zárt terület,ahová külön engedéllyel lehet bemenni.Az osztrák kollegám szerint itt teszteket,méréseket végeznek különböző tipusokon.Amiket láttam bent,új X1Mini cuntryman,Infinity és Mercedes G,jaguar és pár márka amiről nem is tudtam hogy létezik és nem is tudom leírni mert kínaiul van rajta,olyan is van amin semmiféle márkajelzés nincs.Csütörtökön egyszercsak feltűnt egy diesel Alfa Stelvio.Egész nap ketten-hárman állták körül,tesztkör-diag.Tesztkör-diag.Egész nap.Eddig még nincs is benne semmi.Csakhogy német wiesbadeni rendszámú volt az autó.Ebből feltételezem hogy nem az olaszok rendelték meg a méréseket,teszteket.Érdekelne miért volt ott az Alfa.És ki a megrendelő,főleg milyen okból.A németeket és a mentalitásukat nagyon jól ismerem,de a következtetésemet inkább megtartom magamnak.
Morfiusz Cédula2017-09-29 18:20:07 // 421
Szabolcs 1592017-09-26 19:22:04 // 419
BMW ide vagy oda mi túl vagyunk a 10 ezer km en és csak pozitív semmi gond fogyasztás átlag 8 liter de egyen amennyit akar imádom fék futómű kormány jól választottam nálam minden terén nyert a stelvio
Shadin2017-09-25 19:20:21 // 418
Norby2017-09-25 16:49:52 // 417
Egyéként lehet jobb autó az X3.
Eddig az volt a baj, hogy különleges és megosztó a design és technikailag még nincs a konkurencia szintjén.
Most meg túl szürke Alfának, a technikai adatok hiába jobbak, mert azok nem is igazak.
Szerintem jó úton van az Alfa, ha az eladásokat akarja növelni, de ezzel együtt minket fanatikusokat meg kezdenek elveszíteni, mert már nem különc autókat gyártanak.
Nem nálunk (Magyaroszágon) fognak eladási rekordokat dönteni, de nem is ez mentené meg az Alfát.
Remélem azért máshol jobbak az eladások.
Norby2017-09-25 16:42:20 // 416
Tudja egyáltalán, hogy van DNA kapcsoló? Mert arról nem negyon esett szó.
Leteh "N"-ben gyorsulgatott.
:-)
droberto2017-09-25 11:21:16 // 415
Ők is feladták elveiket és áttértek a luxusra.
droberto2017-09-25 11:18:34 // 414
Sajnos a BMW se az ami anno 10-20-30 éve volt. Ők is feladták elveiket és a luxusra. A mostani autóik már nem nyers egyszerű sportgépek, hanem kényelmes jól felszerelt granturismók.
Éppen ezért éreztem nagyon igazságtalannak az utolsó részét Winkler mondandójának.
Giuntini2017-09-25 09:32:47 // 413
Az összes "autósszaklap" szinte ilyen. Még mindig nem szoktak le arról, hogy az Alfa csak rosszabb lehet a németeknél. Ha már a valóságban a BMW nem jobb, akkor jöjjön a média segítsége. Annyi bunkó sehol a földön nincs, mint Magyarországon, aki BMW-t vezet. Ez az agymosásnak köszönhető. Winkler még segít hozzá! Csak rá kell nézni a fejére, és meg kell hallgatni a stílusát!
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-25 09:19:04 // 412
azért lázadunk, mert ha valami jobb a konkurenciánál akkor azt elismerem és nem találok ki minden faxságot ellenérvnek ... sajnos sok ember nézi a fos TC-t és olyan őszintén mondják a hazugságokat, hogy be is nyalják ...
droberto2017-09-24 23:23:42 // 411
Tényleg az a göbmcsúcsos gömbőcös értelmetlen f@szság kiidegelt. Maradna inkább a napszemüvegeknél.
Liquid2017-09-24 23:16:44 // 410
Az a helyzet, hogy herr Winkler sajna egy vén fax lett az utóbbi időben, megöregedett csak képtelen együtt élni ezzel. Régebben bírtam az arcát, és néha még most is bírom, de egyre vadabb dolgokat mond és ír le, az égéstérben is olyan magasfokon űzi a hozzá-nem-értést, hogy az már vicces, ráadásul hangerővel, és más szavába vágással palástolja.
Ezzel nem is lenne gond, ha vezetne valami kiskutyakukija.blog.hu-s oldalt, de sajna az egyik legnagyobb magyar online autós médiát gyengíti...
droberto2017-09-24 23:04:59 // 409
Írnunk kéne valamilyen plattformon egy levelet a Winklinek...
Meg kell próbálni elfogolatlanul számonkérni.
Elmondani neki, hogy igen a súlypont egy fontos kérdés, de higyje el az Alfa mérnökei tudják a dolgukat. (Hiszen pont a súlyelosztás - ami parádásan 50:50% - miatt is van hátratolva a motor).
Számoljunk egy kicsit:

Acéltető: ~5 kg
Karbontető: ~1 kg
Különbség: ~4 kg

Acélkardán: ~20 kg
Karbonkardán: ~5 kg
Különbség: ~15 kg

Mindenféle okoskodás nélkül kijelenthetjük, hogy az Olaszoknak a szeme előtt a súlycsökkentés lobogott. A karbon kardánnal több mint háromszor annyi súlycsökkentést tudtak véghez vinni.

Lejöhetne már erről a karbontetős M6 BMW-s dologról.

Stelvio adatok.

A BMW X3 több mint 200 kg-al nehezebb Róbert Úr!

A Porsche Macan is több mint egy százassal nehezebb.

Róbert mielőtt sületlenséget állít, nem ártana utánanézni a dolgoknak. Vagy netán a konkurenciát is kihozni a Mátrába, vagy inkább a ringen odadni egy vezetni tudónak.
Ez így elég gyenge egy teszt volt.
A papás beülés meg tényleg egy vicc.
Hagyjuk is.

Egyébként haragszik az importőre, mert miután ocsárolta a korábbi olasz vasakat nem kapot a TC tesztautókat.
Giuntini2017-09-24 22:29:57 // 408
Tisztelt Winkler úr! Magának még senki nem mondta azt, hogy összehasonlító tesztnek azt nevezzük, mikor kettő vagy három autó azonos körülmények között, azonos pályán van górcső alá rakva? Azt nem mondta senki, hogy "emlékeim szerint" egy autótesztben nem létezik? Maga megtudta, hogy acélból van a tető, és ez a tudat lényegesen befolyásolta ítéletét? Ez a 20 kiló a fő ok, hogy emlékei szerint álmában is agyonveri a Stelviót az X3? Azt nem magyarázták még magának el, hogy ha mondunk valamit, azt alá kell támasztani? Az Omniauto mikor összehasonlította a prémium SUV-okat, akkor hitelesen mért adatokat közöltek. És az Alfa leverte az X4-et, és a Merga GLC-t.
Maga nem autószakértő, csak autó szagértő. És hogy a Stelvio feleség autó? Én kívánom, hogy soha ne legyen jobb autója az X3-as BMW-nél, a szuper kulturáltan járó 4 hengeres bajor dízelnél. Amit meg a BMW-től kap az ajnározásért, abból meg a támogassa a migránsokat!
Giuntini2017-09-24 21:24:39 // 407
Tök igazad van! nem mindegy, hogy a gyorsulása 6 vagy 7 másodperc? Nem az autó kvalitása, vezethetősége a lényeg? A konkurencia enné sokkal nagyobbakat lódít. Mellesleg, ahhoz vezetni is tudni kell, hogy valaki elérje a gyár által megadott értéket! Kíváncsi lennék, hányan lennének képesek a Giulia QV gyár által megadott gyorsulási értékét megcsinálni. Soha nem mértem meg stopperrel az én 2,4-em gyorsulását, mert nem érdekel! Annyit tudok, hogy jól megy! A másik, amit az Alfa csinál, a németpárti tesztelőknek sohasem jó. Ha a műszerfal Alfás, sportos, nem praktikus, de látványos megoldásokkal teli, azt kritizálják. Ha a műszerfal "letisztult", nem feltűnő, akkor meg az a baj. A jó ég tudja csak, ezeknek mi a jó. Én sejtem, az Alfa Romeo ne csináljon jobbat mint a németek, mert akkor ha ez napvilágra jut, akkor ki fogja finanszírozni ezeket a jellegű műsorokat és a német nyaló újságokat. A németek az Audi Q5-öt is jobbnak hozták ki a Stelvióról. Akkor erre mit lépjünk? Közben a független újságírók (nem BMW és társai által pénzeltek) meg áradoznak róla.
ALFA1592017-09-24 20:26:21 // 406
Épp most néztem a sportverda stelvio tesztjét.Itt is a gyorsulási adatot kérdőjelezik meg. :-(
Jó lenne most már valaki olyantól hallani valamit aki birtokol ilyen vasat itt.Most már tényleg érdekel,hogy csak nem érezni benne a gyorsulást vagy a gyári adat kamu.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.