Hűűűűű, micsoda szóvicc! Király! :DDD
De igaz! :D
Kazes☻2010-09-02 13:47:36 // 89092
Tom122010-09-02 13:32:39 // 89091
Ja, ezt el is felejtettem.:-))
Sokszor kisebb ütésektől is vibráció, stb. lép fel. Én csak azon csodálkoztam, hogy folytatta a versenyt...
...de mindegy, "pöcs" volt hibázott...:-DD
Sokszor kisebb ütésektől is vibráció, stb. lép fel. Én csak azon csodálkoztam, hogy folytatta a versenyt...
...de mindegy, "pöcs" volt hibázott...:-DD
mesa2010-09-02 13:26:50 // 89090
Alonso védelmében megemlíteném, hogy az már nem egy 100% gép volt, amit végül is eldobott. Kívűlről nem látunk olyan dolgokat, amik megnehezítik egy versenyző életét. Ki tudja, az ütéstől mennyire kellett dolgoznia az autó egyenesben tartásán is, amit a vízes pálya még meg is trükközött ?
Könnyű azt mondani, hogy hibázott...
Nehezebb viszont megemészteni :D
Könnyű azt mondani, hogy hibázott...
Nehezebb viszont megemészteni :D
Tom122010-09-02 13:23:19 // 89089
Egyébként meg az év legnagyobb égése M. Schumacher. Azt hiszem, enélkül meg lett volna, talán, ha a Ferrariba jött volna vissza, nagyobb lett volna a "cirkusz", motiváció, stb., talán eredmény is... Brawn, most "Ross" tanácsot adott neki.:-)
Tom122010-09-02 13:17:35 // 89088
Kb. erről írtam az előző h.sz.-omban. Sajnos, nem csak Alo hibázott idén, ezért úszik így el ez az év...
...ha Monzában sem alkotnak valami nagyot, akkor tényleg lehúzhatják a rolót és készülhetnek a jövő évre...
...ha Monzában sem alkotnak valami nagyot, akkor tényleg lehúzhatják a rolót és készülhetnek a jövő évre...
Tom122010-09-02 13:13:46 // 89087
Nem hiszem, hogy pont most úszott volna el a 9. helyen, voltak ettől már sokkal jobb helyzetek is, ahol vagy az autó, vagy a csapat rontott, szóval, szerintem az már régebben elúszott...
Talán még egy jó hajrával utol lehetne érni, de a csodákban már nem igazán hiszek... :-/
Talán még egy jó hajrával utol lehetne érni, de a csodákban már nem igazán hiszek... :-/
Tom122010-09-02 13:10:17 // 89086
Petrov az egyik legjobb az "újak" közül.;-)
Xixo2010-09-02 12:18:19 // 89085
Ott Massa volt a bénább. :)
Ha VBt akarsz nyerni és van egy olyan autód, amivel beférhetnél az első 3 sorba, akkor ne legyél a tizedik, mert könnyen beszophatod a rajtot. (Ezt egyébként maga Alonzó is lenyilatkozta, hogy ilyen-olyan okok miatt többször elkövették ezt a hibát.)
Sajnos idén egyik pilótánktól se láthatunk olyan hűdenagy teljesítményt... :(
Ha VBt akarsz nyerni és van egy olyan autód, amivel beférhetnél az első 3 sorba, akkor ne legyél a tizedik, mert könnyen beszophatod a rajtot. (Ezt egyébként maga Alonzó is lenyilatkozta, hogy ilyen-olyan okok miatt többször elkövették ezt a hibát.)
Sajnos idén egyik pilótánktól se láthatunk olyan hűdenagy teljesítményt... :(
pb_2010-09-02 10:45:30 // 89084
Jah, csak a vb úszott L rajta.)
Satti2010-09-02 09:58:42 // 89082
Ezek szerint akkor mégsem a versenyzőt kellene hibáztatni, mert ebben az esetben más sem tudott volna mit tenni.
Minden csapat trükközik valamivel mindig, ez nem újdonság, egyik sem jobb a másiknál, de vmilyen szinten rá is vannak kényszerítve, főleg az állandó változtatgatások miatt is, az élmenők meg főként.
Minden csapat trükközik valamivel mindig, ez nem újdonság, egyik sem jobb a másiknál, de vmilyen szinten rá is vannak kényszerítve, főleg az állandó változtatgatások miatt is, az élmenők meg főként.
pb_2010-09-02 09:54:58 // 89081
Ok,. hogy aki dolgozik, csak az hibázik. De ez alfonzótól 1 gyRmeteg hiba volt, ilyN petrov szintű.
Satti2010-09-02 09:53:31 // 89080
Áááá, ez istenkirály! :-)
Nagyon rendben van, az Eau Rouge tényleg nagyon komoly és az is nagyon tetszett, hogy tolják a régi gépeknek rendesen, nagy élmény lehetett élőben.
Nagyon rendben van, az Eau Rouge tényleg nagyon komoly és az is nagyon tetszett, hogy tolják a régi gépeknek rendesen, nagy élmény lehetett élőben.
Tom122010-09-02 09:19:31 // 89079
Ez tényleg életveszélyes, azonnal változtatni kéne rajta...
Tom122010-09-02 09:16:09 // 89078
Tudsz olyan versenyzőt, aki még nem hibázott? :-) Aki akar és "rajta van az ügyön", az többet hibázik, aki el van a "langyos vízben", az kevesebbet. Itt is igaz, hogy csak az hibázik, aki "dolgozik"...
"Ha csak 10-nek tudja magát kvalifikálni (azzal a vassal, amivel a másodszámú hatodik lett) és a futamon meg falnak vágja a vasat, akkor béna."
Ezt láttuk mi. Aztán ki tudja, a millió apróság közül pont mi nem jött össze, hogy így alakult? Amúgy meg 2010 Kanada? Qualif.: Alo.: 3., Massa 15. Akkor most ki a "bénább"?:-) ...csak úgy utánanéztem és időmérőkben Alo vezet 7:6 arányban, szerintem ez nem jó példa volt.:-)
"Ha ilyeneket csinál, akkor nem lesz idén VB."
Ebben egyetértek. Nem is lesz, hacsak valami csoda nem jön közbe. Én is szeretnék Ferrarit világbajnokként ünnepelni, de, ha reálisan nézem a dolgokat, kb. 20 - 30% az esélyük, ami sajnos egyre fogy...
Ami a realizmust illeti, az a baj, hogy sokan Kimis, Massás, Vetteles, stb. szemüvegen keresztül nézik a F1-et, ez így nem is lenne baj, csak az a gond, hogy a szemüveg optikája gyakran torzít, vannak dogok, amiket túlságosan felnagyít és vannak dolgok, amik felett csak úgy átsiklik. /ezt úgy általában értem, nem konkrétan Veled kapcsolatban/
...de így legalább van téma a futamok között is.:-))
"Ha csak 10-nek tudja magát kvalifikálni (azzal a vassal, amivel a másodszámú hatodik lett) és a futamon meg falnak vágja a vasat, akkor béna."
Ezt láttuk mi. Aztán ki tudja, a millió apróság közül pont mi nem jött össze, hogy így alakult? Amúgy meg 2010 Kanada? Qualif.: Alo.: 3., Massa 15. Akkor most ki a "bénább"?:-) ...csak úgy utánanéztem és időmérőkben Alo vezet 7:6 arányban, szerintem ez nem jó példa volt.:-)
"Ha ilyeneket csinál, akkor nem lesz idén VB."
Ebben egyetértek. Nem is lesz, hacsak valami csoda nem jön közbe. Én is szeretnék Ferrarit világbajnokként ünnepelni, de, ha reálisan nézem a dolgokat, kb. 20 - 30% az esélyük, ami sajnos egyre fogy...
Ami a realizmust illeti, az a baj, hogy sokan Kimis, Massás, Vetteles, stb. szemüvegen keresztül nézik a F1-et, ez így nem is lenne baj, csak az a gond, hogy a szemüveg optikája gyakran torzít, vannak dogok, amiket túlságosan felnagyít és vannak dolgok, amik felett csak úgy átsiklik. /ezt úgy általában értem, nem konkrétan Veled kapcsolatban/
...de így legalább van téma a futamok között is.:-))
mesa2010-09-02 08:49:19 // 89077
Maximálisan igazad van!
GT Ɨ|ѯ2010-09-02 06:19:04 // 89076
Majd utólag lenullázzák az évüket:-))
pb_2010-09-02 00:29:33 // 89075
SzRNCStlNkednek atomfizikusék nM kevSet az biztos.)) Bár most, eGsz jól összehozták a taktikát.
Xixo2010-09-02 00:20:44 // 89074
Engem azért szórakoztat a nagy dojcslandüberalleszes szenvedés, ha már a Ferka nem annyira tud boldogítani... :)
pb_2010-09-02 00:04:01 // 89073
Az a baj, hogy még a forsz india is jobb autót épített, mint a gyáriak, a meklárNt már + sM MlítM.
Whiteskull2010-09-01 23:55:07 // 89072
Egy elvakult drukker simán érezhet így. :))))))))
Whiteskull2010-09-01 23:53:54 // 89071
Hehe! De szerintem megérdemelné, csak sajnos nem erre adják a díjat. :)))))
Xixo2010-09-01 23:43:37 // 89070
No Sumi aztán sok maradandót alkotott idén! :))
Whiteskull2010-09-01 23:35:09 // 89069
Én tudnék olyant aki megérdemelné, csak sajnos nem neki lesz a legtöbb pontja. :))))))
Xixo2010-09-01 23:33:48 // 89068
Szerintem meg Alonzó is épp eleget hibázott már a bélyeghez. Igaz nem olyan látványosakat, mint Vettel, de ettől még hibázott.
Ha csak 10-nek tudja magát kvalifikálni (azzal a vassal, amivel a másodszámú hatodik lett) és a futamon meg falnak vágja a vasat, akkor béna. Ha ilyeneket csinál, akkor nem lesz idén VB.
(Megjegyzem, hogy az idei évben sem a legjobb lesz a VB, hanem a legkevésbé béna. Nem tudnék olyan pilótát említeni, aki megérdemelné a címet.)
Ha csak 10-nek tudja magát kvalifikálni (azzal a vassal, amivel a másodszámú hatodik lett) és a futamon meg falnak vágja a vasat, akkor béna. Ha ilyeneket csinál, akkor nem lesz idén VB.
(Megjegyzem, hogy az idei évben sem a legjobb lesz a VB, hanem a legkevésbé béna. Nem tudnék olyan pilótát említeni, aki megérdemelné a címet.)
Xixo2010-09-01 23:28:15 // 89067
De mindenkitől elvárható, hogy a maximumot nyújtsa a munkájába. A szórakoztató iparban meg főleg. :)
Xixo2010-09-01 23:20:44 // 89066
Akkor lehet, hogy tényleg csak nyugdíjazta magát? :))
Grando2010-09-01 20:19:50 // 89065
A kis trükkösök. Hát legalábbis érdekes.
Andy2010-09-01 20:15:17 // 89064
Megnézném, hogy azok akik nem ennyire flexibilis első szárnnyal mennek, hogy néznek ki. Szerintem itt nem csak a dupla fedelű a hibás. :))
Selmak2010-09-01 20:12:54 // 89063
Dupla fedelű diffuzor "jótékony hatása"t láttuk. Ezért nincs előzés, mert ha berobban a szélárnyékba szinte letépi az első szárnyat.
Buksi2010-09-01 19:50:46 // 89062
Ez nagyon érdekes!
Andy2010-09-01 19:49:22 // 89061
Addig szórakoznak az ilyen cuccokkal, míg valaki meg nem hal. :( Sokkal komolyabb szankciókra van szükség, ez így nem mehet tovább...
szasza(SW)2010-09-01 19:46:50 // 89059
Gyakorlatilag,ha nem lendületből megy el egy sereghajtó mellett,hanem szélárnyékból előznek akkor életveszélyes:(
Andy2010-09-01 19:42:46 // 89058
Ez nagyon durva, ezért kizárnám őket visszamenőleg. Botrány...
szasza(SW)2010-09-01 19:35:52 // 89057
RedBull szárny a Buttonal való ütközés előtt.Hát milyen teszt az amin ilyen szárny átmegy?Csoda,hogy nem tudja irányítani?:)
Tom122010-09-01 17:35:01 // 89056
Jó volt újra mozgásban látni ezeket a gépeket...:-)
Azért a lejtővel együtt elég éles szöget zár be az emelkedő /más pályákhoz képest, nem beszélve a legújabb "billiárdasztal jellegűekről" /
Azért a lejtővel együtt elég éles szöget zár be az emelkedő /más pályákhoz képest, nem beszélve a legújabb "billiárdasztal jellegűekről" /
Tommi2010-09-01 17:30:33 // 89055
Szó sincs róla. Csak a Spider nehezen bírja a jó magyar utakat :(
Tom122010-09-01 17:17:38 // 89054
Szóval nem lehet rossz...:-)
Biztos photoshop...:-))
/Nem kell komolyan venni./
A képen is úgy néz ki, hogy az eleje meredekebb, aztán már nem annyira, ill. ahogy írod, még az is "rátesz", hogy lejt a régi célegyenes.
Biztos photoshop...:-))
/Nem kell komolyan venni./
A képen is úgy néz ki, hogy az eleje meredekebb, aztán már nem annyira, ill. ahogy írod, még az is "rátesz", hogy lejt a régi célegyenes.
Belga2010-09-01 16:52:12 // 89052
azert nincs ilyen meredek :)
a durva, hogy a regi celegyenes, ami az eau rouge-ra vezet is elegge lejtos, tehat masszivan be lehet gyorsulni.
majd az elso kanyar egy hirtelen sulypontvaltas, illetve az emelkedo tetejen a masik
2-3 felfutas utan mar eleg magabiztossa valsz, jobban eltolod a vasnak, akkor mar nagyon nagy elmeny :)
a durva, hogy a regi celegyenes, ami az eau rouge-ra vezet is elegge lejtos, tehat masszivan be lehet gyorsulni.
majd az elso kanyar egy hirtelen sulypontvaltas, illetve az emelkedo tetejen a masik
2-3 felfutas utan mar eleg magabiztossa valsz, jobban eltolod a vasnak, akkor mar nagyon nagy elmeny :)
Kazes☻2010-09-01 16:21:09 // 89051
Miért, eltévedt és máshol kötöttetek ki? :)
Andy2010-09-01 15:36:47 // 89050
Mehetünk, de nem Te jelölöd ki az útvonalat! :))))
Tom122010-09-01 15:05:42 // 89049
Lehet, hogy belefér majd a "naptárba". :-)
Tom122010-09-01 14:45:58 // 89047
Ebből nem találtál nagyobbat? Nagyon jól visszaadja a hangulatot.;-)
Tommi2010-09-01 14:41:19 // 89046
Kicsit körülnéztem ezen a linken, amit feltettél. Jövőre is lesz ez az össznépi olaszautós találkozó és "csak" 1200 km, kicsit több, mint Milánó, odáig kb 1000 km-t autóztunk. Érdemes lenne jövőre megnézni :)
Satti2010-09-01 14:40:55 // 89045
Belga kollega tudna erről mesélni, ő már volt ott.:-)
Tom122010-09-01 14:39:44 // 89044
Mondani kevés...:-)))
Tommi2010-09-01 14:31:29 // 89043
Igen, ezt sokszor elmondják a Belga Nagydíj közvetítésekor, hogy a TV igazából nem adja vissza az Eau Rouge meredekségét, csak egy laza huplinak tűnik, de izagából rohadt meredek :)