Atesz19872009-12-09 21:16:17 // 12342
Nem tudom, nekem nem tetszik. Megértem, ha valaki oda van érte, de ez az orr ugyanúgy megosztja az embereket, mint sok más Alfa orr is. Azért ha arányaiban nézzük, elmondható, hogy az alfák fara sokkal osztatlanabb sikereket szokott aratni, mint az orruk. Ez tény. Az például nagyon nagy hátrány, hogy a 156 óta nem tudjuk normálisan felpakolni a rendszámtáblát az autó elejére. Mi megbarátkoztunk vele, de az átlag embert elriasztja. Az amoren is azért sokan kínlódnak, hogy valahogy normálisan oldja meg a kérdést. Hamis matrica, motoros rendszám, stb... A hagyományos széles lemez rendszám azért tényleg szarul néz ki az 156-oson...
Andy2009-12-09 21:12:11 // 12341
Azt Én tudom! Mintha majdnem lett is volna ilyened! :-DD
Buksi2009-12-09 21:11:06 // 12340
De azért király! :-))))))))
Andy2009-12-09 21:10:31 // 12339
Vannak még csodák! :-DDD
Ferko2009-12-09 21:10:19 // 12338
Kinek a pap, kinek a papné. Nekem személy szerint a lányuk.:-DD
Ferko2009-12-09 21:09:37 // 12337
Pont a facelift előtti 166, ami nagyon bejön nekem.:-D
Buksi2009-12-09 21:09:02 // 12336
Vazze, átlátszós mocitető... :-O :-DDDD
Buksi2009-12-09 21:08:22 // 12335
A 155 csinos nóziját kifelejtetted! :-)))
Vikking 3112009-12-09 21:06:35 // 12334
Nekem a fészlift előtti 45-6 jobban tecciiik :PPPPP
Andy2009-12-09 21:03:13 // 12333
Ferko2009-12-09 20:43:10 // 12332
egyik Alfa sem eget rengetően szép szemből szerintem.
Mivaaaaaan? NA ne máéááááár. Ezt most nem gondolod komolyan?:-)))
Vagy van aki tud olyat, mondani, amelyiknek annyira szép lett volna az eleje?
145/146 - főleg a facelift
156 - facelift
166
159
brera
Ez utóbbi kettő igazán beszaratósan gyönyörű.
Szóval szerintem a három karikás első lámpa megoldáson kívül még nem nagyon született igazán szép orr Alfáéknál.
Lehet, hogy nem láttad még a saját Alfádat tükörből. Utánam egyszer jött a haverom a 146-tal; én meg elől az asszony Bravojában. Háááát, többet volt a szemem hátul, mint elől. Nem véletlenül hiányzik a 146; nagyon szerettem. Pesze a 156 kárpótol sok mindenért; de hát a 146 volt az első saját autóm.:-)))
Szal vannak szép orrok; nem is kevés. De hát izlések és pofonok.:-)
Mivaaaaaan? NA ne máéááááár. Ezt most nem gondolod komolyan?:-)))
Vagy van aki tud olyat, mondani, amelyiknek annyira szép lett volna az eleje?
145/146 - főleg a facelift
156 - facelift
166
159
brera
Ez utóbbi kettő igazán beszaratósan gyönyörű.
Szóval szerintem a három karikás első lámpa megoldáson kívül még nem nagyon született igazán szép orr Alfáéknál.
Lehet, hogy nem láttad még a saját Alfádat tükörből. Utánam egyszer jött a haverom a 146-tal; én meg elől az asszony Bravojában. Háááát, többet volt a szemem hátul, mint elől. Nem véletlenül hiányzik a 146; nagyon szerettem. Pesze a 156 kárpótol sok mindenért; de hát a 146 volt az első saját autóm.:-)))
Szal vannak szép orrok; nem is kevés. De hát izlések és pofonok.:-)
Ferko2009-12-09 20:36:05 // 12331
Ennek is olyan bárgyú képe van, mint a MiTonak.
Somez2009-12-09 20:21:28 // 12330
Gyerekek ne legyetek már ennyire vaksik! Múltkor valaki már belinkelte ezt a 3D animációt, és akkor is beszopták itt többen, hogy ez valódi felvétel. Nézzétek meg jobban, de komolyan!
Atesz19872009-12-09 19:42:31 // 12329
De ez az, nézdd meg jobban.
Tedi2009-12-09 18:59:13 // 12328
Soha nem is volt FAM hátszelem :) Nem mondom, hogy a lehető legjobb orrot kapta, mert a lehető legjobb orr nem létezik. Mindenkinek más a véleménye, nincs olyan, hogy a legjobb. Illetve van, de az szubjektív megítélés.
koz2009-12-09 18:50:59 // 12327
Én nem zárnám ki, sőt...
mesa2009-12-09 18:35:25 // 12326
Mit értesz azon,hogy sima animáció? Ez nem 3D grafika, ha arra célzol :)
Atesz19872009-12-09 18:23:41 // 12325
Ez csak egy sima animáció a gyári képek alapján, ebből kár következtetéseket levonni. Bár, ügyes volt, aki csinálta. Szerintem teljesen rendben van, egyik Alfa sem eget rengetően szép szemből szerintem. A 145 eleje például nyomába sem ér a hátuljának, vagy az oldal nézetének, de ugyanez elmondható akármelyik Alfáról.
Vagy van aki tud olyat, mondani, amelyiknek annyira szép lett volna az eleje? A 145 esetlen, a régi 147 kifejezetten buta, a facelift elmegy, ugyanez igaz az 156-ra, a 166-ról nem is beszélve. A GTV/Spider páros szintén oldalról, meg hátulnézetből üt igazán, a többi nézetük inkább átlagos. Talán a 159/Brera/új spider igazán kiemelkedő, de azokat is le bírják néha úgy fényképezni, hogy randa legyen. Szóval szerintem a három karikás első lámpa megoldáson kívül még nem nagyon született igazán szép orr Alfáéknál.
Pontosabban inkább úgy fogalmaznék, hogy minden Alfa egyből letaglóz a hátulsó, oldalsó nézeteivel, viszont eddig minden típus orrával barátkozni kellett, mielőtt igazán megszerette volna az ember. Egyedül a bogár 166 és a régi 147-el nem tudok mit kezdeni. Nekem az valamiért nem jön át, de akiknek tetszik, biztos okkal szeretik.
Vagy van aki tud olyat, mondani, amelyiknek annyira szép lett volna az eleje? A 145 esetlen, a régi 147 kifejezetten buta, a facelift elmegy, ugyanez igaz az 156-ra, a 166-ról nem is beszélve. A GTV/Spider páros szintén oldalról, meg hátulnézetből üt igazán, a többi nézetük inkább átlagos. Talán a 159/Brera/új spider igazán kiemelkedő, de azokat is le bírják néha úgy fényképezni, hogy randa legyen. Szóval szerintem a három karikás első lámpa megoldáson kívül még nem nagyon született igazán szép orr Alfáéknál.
Pontosabban inkább úgy fogalmaznék, hogy minden Alfa egyből letaglóz a hátulsó, oldalsó nézeteivel, viszont eddig minden típus orrával barátkozni kellett, mielőtt igazán megszerette volna az ember. Egyedül a bogár 166 és a régi 147-el nem tudok mit kezdeni. Nekem az valamiért nem jön át, de akiknek tetszik, biztos okkal szeretik.
mesa2009-12-09 18:11:21 // 12324
a Brera azóta sem mutat jól fotón, de élőben valóban szép4
A 458 Italia nagyon jól mutat szerintem :) morcos kis dög!
Az én véleményem nem számít, de akárhol megjelent fotó a Giuliettáról, mindenütt csalódottság és szomorkás fogadtatásban részesült
Azok a kocsik, amik elsőre, képről jól néznek ki, sikeresek is lesznek!
Emlékezz a 156/147 megjelenésére. Másfél évig mindenkinek, mindenütt a világon leesett az álla. Nem véletlen Év autója díjasok ...
A 458 Italia nagyon jól mutat szerintem :) morcos kis dög!
Az én véleményem nem számít, de akárhol megjelent fotó a Giuliettáról, mindenütt csalódottság és szomorkás fogadtatásban részesült
Azok a kocsik, amik elsőre, képről jól néznek ki, sikeresek is lesznek!
Emlékezz a 156/147 megjelenésére. Másfél évig mindenkinek, mindenütt a világon leesett az álla. Nem véletlen Év autója díjasok ...
Tommi2009-12-09 18:02:23 // 12323
Én pl a Brerával voltam így, képen és videon nem tetszett, aztán élőben már igen :)
Most meg a Giuliettával és a Ferrari 458 Italiával is így vagyok, virtuálisan nem jön be :) Pedig Pidap kolléga győzködött a 458 kapcsán, hogy de higyjem el, élőben nagyon tuti. Valamelyik nap megérkezik hozzájuk is az első példány, majd megyek és jól megnézem magamnak, aztán eldöntöm :) A Giuliettára meg még jövő év elejéig várni kell, aztán lehet fikázni/dícsérni, miután láttuk 1:1-ben :)
Most meg a Giuliettával és a Ferrari 458 Italiával is így vagyok, virtuálisan nem jön be :) Pedig Pidap kolléga győzködött a 458 kapcsán, hogy de higyjem el, élőben nagyon tuti. Valamelyik nap megérkezik hozzájuk is az első példány, majd megyek és jól megnézem magamnak, aztán eldöntöm :) A Giuliettára meg még jövő év elejéig várni kell, aztán lehet fikázni/dícsérni, miután láttuk 1:1-ben :)
mesa2009-12-09 17:59:35 // 12322
A MiTon több egyedi stílusjegyet találni. Továbbra is állítom, hogy ez a kocsi semmivel sem tűnik ki a kategória átlag mezőnyéből.
De nem muszáj rám kihegyezni a dolgot: elég észrevenni, hogy az autó erősen megosztja a közvéleményt! Pedig egy Alfának nem kéne :) És így fogalmaztam a lehető legkedvezőbben.
Teddy, szerinted a lehető legszebb orrot kapta? Jobbat elképzelni sem lehetne? :) Most őszintén, FAM háttérszél nélkül ,-)
De nem muszáj rám kihegyezni a dolgot: elég észrevenni, hogy az autó erősen megosztja a közvéleményt! Pedig egy Alfának nem kéne :) És így fogalmaztam a lehető legkedvezőbben.
Teddy, szerinted a lehető legszebb orrot kapta? Jobbat elképzelni sem lehetne? :) Most őszintén, FAM háttérszél nélkül ,-)
Tedi2009-12-09 17:45:29 // 12321
Mintha csak a MiTóról írtál volna a képek megjelenése után :DD
mesa2009-12-09 17:28:19 // 12320
Ezek után döntse el mindenki, hogy a gyárból kiszivárgott képek állnak közelebb a valósághoz, vagy a múltkori gyári, szarrá fotóboltozott képek!
Én az elsőre voksolok!
VIDEOFILM a Giuliettáról
Nagyon rútul néz ki szemből :(
Egyáltalán, semmi alfás nincs benne.
Én az elsőre voksolok!
VIDEOFILM a Giuliettáról
Nagyon rútul néz ki szemből :(
Egyáltalán, semmi alfás nincs benne.
Tedi2009-12-09 17:02:01 // 12319
Most mér, olyan szép darab lenne :D
Egyébként a Marchionne a Zastavát is szarban hagyta, éépen csak el kellett volna mennie Kragujevácba aláírni a papírokat, amikor közölte, hogy scusi, nincs üzlet :D
Egyébként a Marchionne a Zastavát is szarban hagyta, éépen csak el kellett volna mennie Kragujevácba aláírni a papírokat, amikor közölte, hogy scusi, nincs üzlet :D
WarbiRunner (Gyuri)2009-12-09 15:17:31 // 12318
Ez szépen mutatja a jövőt (jelent?)...Te ne akarjad tudni, hogy hány fokos a víz, mi közöd hozzá? Tudja majd a computer. ha fázik, szól. Több német autóban már amúgyis presztízsműszer a vízhőfokmérő. Szépen beáll víszintbe és ársztja a megbízhatóság érzését. Nem csodálkoznék, ha az ex-Fabiánkban is így lett volna, legalábbis én nagyon csodálkoztam, hogy a hőfok nem mozdult, a venti meg megy....
És hidd el, hogy ez a vásárlói igény(telenség). És ezért kezdek kiábrándulni az újautókból. Egy mai autónak tudni kell a luxus és kifinomultság illúzióját nyújtani olcsó tömeganyagokból. Egy jó belső dizájn, egy közepesnél jobban csillogó festés, sok hangcsillapító és egy bután tompa futómű baszomnagy kerekekkel ebben sokat segít.
Hogy valójában műszakilag nincs esetleg egy 20 évvel korábbi komolyabb autó szintjén? Nem gond, mert nem a műszaki színvonalra van igény, az emberek nagytöbbségének nem GÉP kell, hanem guruló fotel komplett nappalival, gardróbbal...
és hogy kapcsolódjon a jövő Alfáihoz is...az Alfa ebben a versenyben (remélem) soha nem fogja tudni felvenni a kesztyűt...
És hidd el, hogy ez a vásárlói igény(telenség). És ezért kezdek kiábrándulni az újautókból. Egy mai autónak tudni kell a luxus és kifinomultság illúzióját nyújtani olcsó tömeganyagokból. Egy jó belső dizájn, egy közepesnél jobban csillogó festés, sok hangcsillapító és egy bután tompa futómű baszomnagy kerekekkel ebben sokat segít.
Hogy valójában műszakilag nincs esetleg egy 20 évvel korábbi komolyabb autó szintjén? Nem gond, mert nem a műszaki színvonalra van igény, az emberek nagytöbbségének nem GÉP kell, hanem guruló fotel komplett nappalival, gardróbbal...
és hogy kapcsolódjon a jövő Alfáihoz is...az Alfa ebben a versenyben (remélem) soha nem fogja tudni felvenni a kesztyűt...
Somez2009-12-09 14:57:51 // 12317
Lesz itt felháborodás, ha a Fiat bejelenti, hogy az Alfa és a zastava közös fejlesztéseként piacra dobnak egy szemétdombot, amiben az alacsony tömeg miatt ülések helyett egy szakadt hokedlit kapnak a vásárlók.
kando.2009-12-09 14:38:27 // 12316
eez? ez most akkor terepjáró akar lenni vagy valami puncimerci? :D
a barna színéről meg had ne mondjam, mi jut eszembe .PP
de, hogy dizájnos lenne és szép, az szvsz nagyonnem :DD
a barna színéről meg had ne mondjam, mi jut eszembe .PP
de, hogy dizájnos lenne és szép, az szvsz nagyonnem :DD
GT Ɨ|ѯ2009-12-09 14:14:21 // 12315
na akko' : vetek Rád 1 követ..:-))))
kando.2009-12-09 13:35:58 // 12314
Lesz itt olyan tuning suzi őrület.. :P
Most már ,,hivatalosan'' is be lehet tenni a góf motort a szuzukiba, lehet teperni az első szalagkorlátig :D
Most már ,,hivatalosan'' is be lehet tenni a góf motort a szuzukiba, lehet teperni az első szalagkorlátig :D
Tommi2009-12-09 13:34:35 // 12313
Előbb linkeltem be én is az offos verdák topicba :) Kíváncsi leszek mi sül ki ebből a nagy összeborulásból... :)
Blade2009-12-09 13:19:25 // 12312
Hagyjad már, igy is a hányinger kerüleget:(
Inter156 (il mascalzone)2009-12-09 12:47:49 // 12309
Így szerintem is jól néz ki,de ezért nem árt testközelből is látni. A múltkor a céges Renaultom betegeskedett és kaptunk helyette egy pár napra egy Logant.Amennyit birt a kis motorja annyit ment is,viszont az anyag az nagyon hiányzik belőle.Az ajtaja ,vagy a motorháztető irgalmatlan könnyű.Biztos vagyok benne,hogy ököllel belehetne horpasztani,szóval nem ad biztonsági érzetet. Kérdés a Dusternél mi a helyzet! :)))))
TarP2009-12-09 12:37:57 // 12308
Nem akarok a lelkedbe gázolni, de mit keres ez itt ezen a fórumoldalon???
Tárkonyos anyadisznó csöcse ajját szívesebben nézegetném, mint ezt a Dácsija szarbojlert!
Tárkonyos anyadisznó csöcse ajját szívesebben nézegetném, mint ezt a Dácsija szarbojlert!
mesa2009-12-09 10:55:19 // 12307
Nekem például nagyon tetszik az új dácsia Duster! :)
Vessetek rám követ, de 4 millerért egész pofás. ;)
Itt az ötletet, az innovációt és az irányt díjazom! A franciák jó irányba haladnak, szerintem rengeteg autót fognak eladni...
Vessetek rám követ, de 4 millerért egész pofás. ;)
Itt az ötletet, az innovációt és az irányt díjazom! A franciák jó irányba haladnak, szerintem rengeteg autót fognak eladni...
Tom122009-12-09 09:22:08 // 12306
Összeáll a Volkswagen és a Suzuki
Ez sem konkrétan kapcsolódik ide, de egy példa arra, hogy van, aki magasról tesz a hagyományra és hasonló "ökörségekre", csak a PÉNZ érdekli, meg esetleg a "világuralom". nem jól van ez így... :-/
Ez sem konkrétan kapcsolódik ide, de egy példa arra, hogy van, aki magasról tesz a hagyományra és hasonló "ökörségekre", csak a PÉNZ érdekli, meg esetleg a "világuralom". nem jól van ez így... :-/
GTPeti2009-12-08 22:24:55 // 12305
Marco, jól összefoglaltad a dolgot. :)
Tommi... ha egy kicsit jobban el lennék látva a belső információkkal, -mint ahogy nem vagyok -, írnék egy könyvet arról, hogy mi zajlik most a Poschénél. Tudom, hogy ez nem az Üzleti topic, akkor is leírom ide: talán az évszázad üzleti manővere. Abszolút rossz értelemben véve... Kapitalizmus unleashed. Ehhez képest szeretett Konszernünk egy centralizált és átlátható cégecske.
ystuc, az, hogy a - prospektusban is - rozsdásodó Sprinterben nincs hőfokmérő, a szeretett marketinges és gazdasági kollégák műve. Régebben már fel-felhoztam ezt a daimleres témát és pozitív ellenpéldának a Konszernünket. Aztán persze lehet, hogy sikerül alábbadni és lecsúszni a kopogós műanyagok és gyatra műbőr (Volvo) szinvonalára. De talán nem. Megintcsak attól függ, hogy lesznek-e olyan intelligensek Giovanniék, hogy rájönnek: pár€ befektetés autónként, nagyon kifizetődhet... Bár amikor a fejlesztések befagyasztásáról olvasok, akkor kételkedem ebben.
Tommi... ha egy kicsit jobban el lennék látva a belső információkkal, -mint ahogy nem vagyok -, írnék egy könyvet arról, hogy mi zajlik most a Poschénél. Tudom, hogy ez nem az Üzleti topic, akkor is leírom ide: talán az évszázad üzleti manővere. Abszolút rossz értelemben véve... Kapitalizmus unleashed. Ehhez képest szeretett Konszernünk egy centralizált és átlátható cégecske.
ystuc, az, hogy a - prospektusban is - rozsdásodó Sprinterben nincs hőfokmérő, a szeretett marketinges és gazdasági kollégák műve. Régebben már fel-felhoztam ezt a daimleres témát és pozitív ellenpéldának a Konszernünket. Aztán persze lehet, hogy sikerül alábbadni és lecsúszni a kopogós műanyagok és gyatra műbőr (Volvo) szinvonalára. De talán nem. Megintcsak attól függ, hogy lesznek-e olyan intelligensek Giovanniék, hogy rájönnek: pár€ befektetés autónként, nagyon kifizetődhet... Bár amikor a fejlesztések befagyasztásáról olvasok, akkor kételkedem ebben.
Somez2009-12-08 21:59:07 // 12303
Első gondolatom erről a cikkről az, hogy nem tanultak a korábbi évek hibáiból és elkövetik újra.
Atesz19872009-12-08 19:43:35 // 12302
Most hogy kitettem háttérnek a giulittát vettem csak észre valamit. Nem olyan egy kicsit, mint egy felfrisitett 5 ajtósított 156? Szigorún hátulról. Nagyon hasonló az index és a tanksapka fölött futó határozott vonal, csak kicsit magasabbra ível. Ezenkívül a hátsó lámpa is olyan, mintha az első generációs 56-os újra gondolása lenne. Igazából ha "kihúznánk" a csomzit a hátuljából, és egy kicsit összébb nyomnánk, simán lehetne egy 156 facelift hátsó. :)
Tommi2009-12-08 15:49:13 // 12301
Jó ideje már a Toyotákban sincs. Van egy ikon, ami kék, amíg hideg a motor, aztán ha elérte az üzemi hőfokot, elalszik. És ha esetleg felforrna a motor, akkor piros, de ilyet még sosem láttam :)
ystuc2009-12-08 14:11:55 // 12300
Én sokat járok Merci Sprinterrel, abban pl nincs is vízhőfok mérő. Számomra ez elég vicces mondjuk...
MarcoSimone2009-12-08 14:03:18 // 12299
Nem formákra gondoltam, hanem anyagokra, minőségérzetre (figyelem, nem minőség! kifejezetten -érzet!), futáskomfortra, minden olyan hülyeségre, amit szeretnek halálra ragozni az újságírók és ami tipikusan kevésbé lényeges egy Alfásnak, de amivel meg lehet fogni pl. egy Audi/BMW-vásárlót. Tudom, hogy ez nagyon megfoghatatlan, de nekem egy 156os közelebb áll érzetben az E46hoz, mint a 155 az E30hoz. Az olajnyomás-meg olajhőfokmérő meg szerintem csak minősített autóbuziknak tartozik hozzá a kényelmi felszereltséghez, egy átlag vásárló azt se tudja, hogy ilyen létezik, a vízhőfokot se nézi.
mesa2009-12-08 13:49:04 // 12298
Fontosabb mondandó, hogy a Lancia is megmarad! :))
mesa2009-12-08 13:46:33 // 12297
Nekem volt 155-össöm is, tiszta Golf izé Vento belesej volt
A 156/147 belsejéhez hasionlót eddig csak egy autóban láttam, a 166osban
Tehát tovább sem értem mi szerinted németes? Ha valami igazán alfás, az pont olyan kígyójárat belteres, mint ezek a modellek. Tiszta Alien-fészek :)
Ergonomia, kényelem: a 155-ben volt olajnyomás- sőt, olajhőfok mérő is! Belül pedig sokkal tágasabb, mint egy 156os
A 156/147 belsejéhez hasionlót eddig csak egy autóban láttam, a 166osban
Tehát tovább sem értem mi szerinted németes? Ha valami igazán alfás, az pont olyan kígyójárat belteres, mint ezek a modellek. Tiszta Alien-fészek :)
Ergonomia, kényelem: a 155-ben volt olajnyomás- sőt, olajhőfok mérő is! Belül pedig sokkal tágasabb, mint egy 156os
Tommi2009-12-08 13:37:14 // 12296
MarcoSimone2009-12-08 13:18:22 // 12295
Bocs, némi tisztázás:
1. Az elődökhöz képest, és ergonómia, biztonság, minőségérzet, kényelem, estébé tekintetében németesítettre gondoltam. Én egyszer ültem 155ben utasként, az egy üvöltő, hörgő, kőkemény idegbeteg vadállat volt (emlékeim szerint), ahhoz képest egy 147/156 lényegesen civilizáltabb, felhasználóbarátabb darab, de mérföldekkel karakteresebb, mint egy A4, vagy 3er. És még mindig no pohártartó :)
2. Én speciel tudom, hogy nem Opel, hanem Holden, és nem komplett motor, csak blokk, de erőteljesen kisebbség vagyok. Az első alultájékozott cikk után sajnos az lett az általános percepció, hogy "nédda, Opel motor van az Alfában", hiába javítod ki száz blogon százszor, a gyakran ismételt hülyeség megragad.
1. Az elődökhöz képest, és ergonómia, biztonság, minőségérzet, kényelem, estébé tekintetében németesítettre gondoltam. Én egyszer ültem 155ben utasként, az egy üvöltő, hörgő, kőkemény idegbeteg vadállat volt (emlékeim szerint), ahhoz képest egy 147/156 lényegesen civilizáltabb, felhasználóbarátabb darab, de mérföldekkel karakteresebb, mint egy A4, vagy 3er. És még mindig no pohártartó :)
2. Én speciel tudom, hogy nem Opel, hanem Holden, és nem komplett motor, csak blokk, de erőteljesen kisebbség vagyok. Az első alultájékozott cikk után sajnos az lett az általános percepció, hogy "nédda, Opel motor van az Alfában", hiába javítod ki száz blogon százszor, a gyakran ismételt hülyeség megragad.
Grando2009-12-08 13:17:30 // 12294
Akkor nem véletlenül éreztem ugyanígy. ;))
mesa2009-12-08 12:20:19 // 12293
159 SWi pont olyan mint egy Passat kombi. Oldalról, belülről echte