Fórum >> Típusok >> 159

Haddel2017-09-23 22:58:33 // 99501
Akkor megnyugodtam ,nem csak enyém vacakol:)
Piritu2017-09-23 22:54:19 // 99500
az iGO-ban most is van :-))
Csabi2017-09-23 22:47:42 // 99499
Ezeken túl, engem idegesít, hogy nem látom az olajhőfokot, és a kiegyenlítő tartály vízszintjét mm-ben... :)
droberto2017-09-23 22:44:28 // 99498
Kellene egy magasságmérő, mint anno az iGo-ban. :)
Én is nézem, de én tudom, hogy betegek táborát gazdagítom. :)
Hardy2017-09-23 22:40:31 // 99497
Úgy látszik ez valami gyári elqrás. Enyém is az és rezeg mint állat.
RomeoOne2017-09-23 22:40:10 // 99496
No hátsódob, no problem :DDD
Persze, akkor lesz majd tényleg nagy a szám, h a átmegy a műszakin novemberben :DDD
RomeoOne2017-09-23 22:35:01 // 99495
Nekem pillanatnyi fogyasztáson van a comp. Olyan, mint a horizont a vadászgépekben. Nem mindig lehet érezni, hogy épp vízszintesen megy a kocsi vagy lejt valamerre az út. Tudom, hogy milyen sebességnél mennyit fogyaszt általában. Ha látom, hogy több, akkor felfelé megyek, ha kevesebb, akkor lefelé. Nem is tudtam, hogy beteg vagyok emiatt...
Giuntini2017-09-23 22:30:40 // 99494
A 2,0-át nem ismerem, de a 2,4-nél árulkodó jelek vannak. Első, egy égett szag beszűrődik az utastérbe. A pill. fogyi felmegy, a hatótáv hirtelen lecsökken. Alapjáraton a turbó műszer egy hajszálnyival a 0 fölé megy időnként, ill. ha elveszed a gázt, hirtelen leesik 0-ra. a motornak más hangja van, és a ventilátor bekapcsol, mert minél nagyobb hőt kell termelnie. Észre lehet venni a regenerálást. Ilyenkor nem tanácsos leállítani, mert megszakított regennek veszi, és a harmadiknál vagy a negyedik sorozatban megszakított regennél nem indítja el a programot. Ezenkívül az olaj felhígul. Érdemes rá odafigyelni!
Haddel2017-09-23 22:21:08 // 99493
Én se nézem ,bár nálam most könnyü észrevenni ha regenerál . Rezeg a hátsó dob ,mint állat . Pedig gyárit vettem rá.
droberto2017-09-23 22:06:36 // 99492
nincs az égés során
droberto2017-09-23 21:53:39 // 99491
Akkor ez meg sem történt. :)
Ha nincs az és során elég levegő, akkor korom képződik.
Nem mondom, hogy a kartárs így fog járni, de szar dolog kiszerelni (és bárhogy kitisztítani) a szűrőt azért mert már a kényszerített regent se tudod lefuttatni. :)
Erről is tudnék mesélni.
tirex2017-09-23 21:41:57 // 99490
Ha lentről nem húz és csak fordulaton jön meg az erő nem fogja bekormolni, állandóan pörgetni kell, kivágja a kormot. Mi történhet? Max bevágja vészüzemmódba bár err elég kicsi az esély
droberto2017-09-23 21:37:52 // 99489
Így van. De sokunk így kezdi.
De tényleg nem szabad nézegetni.
Annyi viszont erősen ajánlott, ha észreveszi az ember, ne állítsa le.
tirex2017-09-23 21:36:18 // 99488
Tegye fel a kezét aki a pillanatnyi fogyasztást nézi állandóan. Ez még a komputerdugdosásnál is betegebb. Sose néztem mégrá.
droberto2017-09-23 21:34:50 // 99487
Az attól függ, mennyi levegőt tud szállítani a turbó.
Nekem augusztusban egy nagyobb kifújás következtében 40 km alatt telerakta úgy a szűrőt, hogy befullasztotta a motort.
Ekkor szemmel láthatóan kormolt a kipufogó. Már kissebb gázadásnál is.
tirex2017-09-23 21:29:50 // 99486
Lehet hogy sehonnan. Én több mint 250ezret tettem már 2db159-esbe de egyszer se láttam hogy regenerálna, de még csak a jelet sem. Állandóan a laptopot dugdossátok a kocsira még akkor is ha semmi baja. Próbáljatok már meg egyszerűen csak kocsikázni vele nyugodtan, no para
Haddel2017-09-23 21:28:29 // 99485
Meg ha álló helyzetben sikerül elkapnod ,akkor hallattszik hogy dübörög a kipufogó ,és égett gumiszag terjeng.Nekem is 2.0jtdm van ,főleg autópályás használattal ,de legtöbbször a ház előtt jön rá a regenerálás😃😃
Haddel2017-09-23 21:21:09 // 99484
A kontroll lámpa csak akkor jelez ha többször nem tudott regenerálni ,és vészesen telitődött.Amugy legjobban a pillanatnyi fogyasztáson lehet észre venni ,megugrik nagyon az érték.
SWut2017-09-23 21:15:09 // 99483
Sziasztok!

A DPF regenerációval kapcsolatban lenne kérdésem. Tegnap Dömpinél kiolvastuk,hogy 95%-os telítettségű a részecskeszűrőm, azaz nemsokára regenerálni fog. Kérdésem az lenne, hogy honnan fogom észrevenni hogy éppen regenerál? A kézikönyv szerint van erre valami kontrol lámpa a műszerfalon, de a kulcs behelyezésekor nem látok semmi ahhoz hasonlót felvillanni. Van valami ismertető jele a folyamatnak?

A válaszokat előre is köszönöm.
Giuntini2017-09-23 20:58:56 // 99482
Nekem ugyanez volt. Elòször a Dpf volt a célkeresztben tisztítás stb. Aztan a turbó. Tele tudja nyomni. Nálam például autópályán nem ment 140-él többet. Sok üzemanyagot kapott, levegőt meg keveset. Úgy kormolt mint az állat. Átkormolta a Dpf-et. Erre Droberto és Shadin a tanúm. Szóval nem ajanlatos így menni vele.
tirex2017-09-23 20:45:38 // 99481
Hozzáteszem fél év után először a részecskeszürőt szedtem szét magyar szakbarbár módjára. Kivágtam az alját és kivettem a kerámiabetétet. Na abban egy szem korom nem volt de még csak mutatóban sem! Aranytiszta vol! Utána jött a membrán, sajnos a sorrend rossz volt. Nem fogja egyik napról a másikra bekormolni az tuti.
droberto2017-09-23 20:31:50 // 99480
Sok minden lehet. Hibatárolók kéne nézni első körben.
Ha turbó VGT vezérlés, azt le tudod csekkolni, ha lehúzod róla a vákumcsövet. Ha nincs változás lehet membránszelep membrán.
Én a helyedben nem használnám, mert lekormolod a DPF-et.
Giuntini2017-09-23 20:29:08 // 99479
Meg tudod csinálni, csak a Dpf-et televágja korommal és elképzelhető hogy hibát fog a végén jelezni.
droberto2017-09-23 20:28:52 // 99478
1. Jó kérdés ez, milyen irányú mozgásnál és hol nyikorog, milyen hanggal? Pititunak van erről blogja, de vagy 10-12 helyről jöhet a hang.

2. Ha benne kapcsoló az ülés kölső szélén, akkor van benne fűtés, ha nincs nincs. A Hi Setup-os, akkor max a kábelek lehetnek benne. Nézd meg a blogomba, hogy hogy néz ez ki.
Giuntini2017-09-23 20:25:17 // 99477
Nekem is ez volt. Csak nekem 2,4 van, szopás hatványozott. Mindenesetre ha ki van véve a turbó, akkor látod meg, mi van vele. Érdemes megnézni a tengely lógását is.
droberto2017-09-23 20:25:15 // 99476
Szétsüti a nap a lakkot pár év alatt.
Ez a Tomi féle 2. generációs (Series 2: 1970–1982/83) Spider "melegebb" sárgával.
tirex2017-09-23 19:44:21 // 99475
Hali! Nekem is ilyen tünet volt. A tirbón lévő levegő munkahenger membránja szakadt át ami a változó geometria miatt van. Membránt kellett cserélni de igy jártam vele vagy fél évig.
Haddel2017-09-23 19:02:50 // 99474
Szép,el kellett volna hozni😃
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-23 16:18:14 // 99473
Ma meglestem élőben a Giu-t meg a Stelvio-t, a Giu Veloce nagyon szép de túl van árazva egyenlőre egy jól felszerelt 17 miska, hátul szerintem kisebb, mint az 59 face, a csomagtartója is eléggé lapos... akcióba nyomták a 200 lovas-at sport futóművel, navival stb 10,7 milláért el is adták az összeset, a Stelvioba nem tudok bele kötni, van hely, szép, nagy... abból is jönnek ki a 200 lovas benyások 12-13 milláért de sajnos az eladások nem úgy mennek ahogyan kellene ezért biztos lesznek árcsökkenések... az idő nekünk dolgozik :)
Don Vito2017-09-23 15:42:59 // 99472
Még egy kérdés: érdemes (szabad-e) megkockáztatnom egy utat kisebb utat ilyen autóval holnap vidékre, vagy csak a szervíz lehet a következő állomás?
Don Vito2017-09-23 14:37:09 // 99471
Tisztelt Cartársak,
ahogy lejöttem ma az autópályáról, éreztem, hogy az alsó fordulatszám-tartományban gyakorlatilag nincs erő az autóban (1.9 JTD), a turbónyomást jelző mutató is szinte mozdulatlan. Ahogy nő a fordulatszám, azaz kb. 1500-1700 fölött kezd megjelenni az erő, a turbó mutatója is megmozdul valamennyire, de közel nincs a normál helyzethez.
Kicsit hasonlít a helyzet arra, amikor meghalt az EGR, de akkor tényleg minden erő elszállt az autóból, hiába tapostam a gázt, most pedig azért a van eredménye a pedáltaposásnak, csak egy kis spéttel... Kb. 500 km-rel ezelőtt volt ugyan EGR-csere, de én inkább a turbóra gyanakszom - szerintetek?
Zselé2017-09-23 14:20:33 // 99470
Engem érdekel, írtam az oldaladra! :) Kisfiam minden Alfa emblémát felismer, és mondja, hogy "Affa!", nagyon örülne neki! :)
Hardy2017-09-23 13:45:44 // 99469
Nekem a szivósor nyilt szét a vízbevezetésnél. Ott engedte el. Csak pár cseppet. Végre cseréli Csöri kedden. Legalább igy tuti tiszta lesz mivel új.
ProdyG2017-09-23 13:39:20 // 99468
Sziasztok,

Van egy problémám, amit a hétvégén szeretnék megoldani: a bal első ülésem nagyon nyikorog, amikor mozgok benne. Kiszedem az ülést, de konkrétan mit kéne vele csinálnom? Zsírozzam be a megfelelő helyeken? Van valami tanácsotok?

Illetve miből tudom egyszerűen megállapítani, hogy van-e ülésfűtés a kocsiban? Szerintem nincs, kapcsolót se találok, de azt a kis narancssárga dobozkát látom az ülés alatt. Vagy az alap? köszi!
GT Ɨ|ѯ2017-09-23 13:28:39 // 99467
Kormány valakinek?

Valódi karbonozott betéttel / Nem VTN, nem matrica /


RomeoOne2017-09-23 12:29:50 // 99466
Görögben voltunk a héten bnőmmel. Aránylag sok Alfa volt, még 159-est is lehetett látni néhányat. Egy egész közel parkolt, 3.2 V6-os, fekete berlina. Görögtől soha nem vennék autót, igénytelenek rá nagyon, ütik-vágják. Ez a 159 is úgy nézett ki, behorpadt sárvédő, lepattogzó festék a felniről. Belenéztem, a belseje is eléggé lelakva. Akkor tűnt fel, hogy jobbkormányos. Biztos Angliából hozatta be.
De találtunk érdekesebbet is. Épp egy hotel udvarán vágtunk át, hogy rövidítsünk, amikor ebbe botlottunk:
kép1
kép2
kép3
kép4
kép5
Dömpi (il dottore)2017-09-23 11:40:44 // 99465
Eladó egy 159sw csomagtartóhoz ideálisan passzoló alfás babakocsi rosso színben!
Mind a négy kereke kivehető, esernyőre csukható, ülő és fekvő módban egyeránt használható. Utazáshoz/nyaraláshoz ideális, mert a csomagok tetejére is be lehet fektetni, alig foglal helyet.
Ár: 17 000,- Ft
Tel: +36 30 303 9600
_Ata_2017-09-23 11:35:06 // 99464
Köszönöm ezt is, tényleg olcsòk!
Marseus2017-09-22 22:37:16 // 99463
ahha.. köszi.
droberto2017-09-22 22:30:17 // 99462
Ködlámpa és parkradar. :)
droberto2017-09-22 22:29:48 // 99461
Gyári igen, my10-es lehetőség, ritka, de én egy ilyenben ültem 2010-ben Siófokon a szalonban. Ekkor döntöttem el, hogy nekem lesz egyszer egy ilyen autóm. :)
NGC2017-09-22 21:54:03 // 99460
Egyenletes haladás után dobta ki legutóbb is.
NGC2017-09-22 21:47:52 // 99459
:)
holnap megnézem, hogy mennyi víz van benne.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-22 21:45:48 // 99458
És utána dobja a lambda hibát... akkor üdv a klubban...
NGC2017-09-22 21:42:50 // 99457
Hát szokott torpanni, egyesben.
Piritu2017-09-22 21:38:20 // 99456
Akkor elvileg pont 2,5x annyit kell után tölteni, mint 90-nél :-)
A viccet félretéve nem szabad fogynia a víznek. A rendszer zárt. Az egr hűtő egy kritikus pont ilyen szempontból. Ha lyukas a hűtő csőrendszere simán kerülhet víz a kipufogó gázba, onnan meg a szívósorba.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-22 21:36:39 // 99455
Semennyi, vagy 1dl/év... vegyék le az egr-t, ha viz cseppek vannak ott akkor az egr hütö lyukadt ki, de valakinek a szivosornál engedett... nincs kis gàznál néha torpanás?
NGC2017-09-22 21:32:12 // 99454
Ebben 222ezer van :)
NGC2017-09-22 21:31:31 // 99453
Nekem is fura... P1131-1 a kód, elöl, megbízhatóság. Ennyit tudok.
Piritu2017-09-22 21:24:22 // 99452
Semennyi. A Giuba (aktuális adat) 90ezer van, még nem kellett tölteni bele.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak