Fórum >> Egyebek >> Off-os verdák, tapasztalatok...

Marklar1552017-07-26 04:30:19 // 23795
Egy kis betonnal. ;)
Rolee462017-07-25 22:44:48 // 23794
Ahh,az orat at kene alakitani😉.
Kazes☻2017-07-25 19:31:15 // 23793
Zsolt1552017-07-21 19:12:18 // 23792
Titokban szerveztek óriáskartellt a német autógyártók.



"... Az autóipar meghatározó szereplői a kilencvenes évek óta dolgozhatnak titkos munkacsoportokban, azóta szisztematikusan egyeztethettek technológiai kérdésekről, költségszintekről és beszállítókról. Sőt, a dízelmotorok károsanyag-kibocsátásáról is – így lényegében a dízelbotrány alapjait is közösen fektették le. A hírek szerint minden nagy német gyártó érintett: a Volkswagen, az Audi, a Porsche, a BMW és a Daimler is sáros lehet. ..."
Zolibácsi2017-07-21 07:09:39 // 23791
WarbiRunner (Gyuri)2017-07-20 21:20:41 // 23789
Hali! Renault alkatrészekben ismertek valami gurut? Egy ECU-t keresünk egy Laguna-ba, de kevés sikerrel. Köszi!
WarbiRunner (Gyuri)2017-07-17 20:59:11 // 23788
Szívesen mentem volna, de utasaim voltak, sehogy sem fért bele. A szabad időbeosztás előnye, lehet hétvégén is dolgozni. :-)
Amúgy láttam már élőben a Giulia-t és a Stelviot is. A Giulia nem rossz, de a 159-hez képest nem üt a látvány. Ezt a gyerekek is megjegyezték tömören : "apa a miénk szebb ".
A Stelvio nekem élőben nagyon nem jött be.
Coyote2017-07-17 20:54:15 // 23787
22-24-est nem találtam el, de mentségemre nem láttam azokat a filmeket :-)
Amúgy klassz volt a többit látni mert mind nagy kedvenc :-)
Kazes☻2017-07-17 20:46:19 // 23786
Különben is csak azért mondod, mert nem voltál AC-n ...! :D
156er2017-07-17 20:30:25 // 23785
Nagyon jó!!:)) a 20-ast buktam.
Kazes☻2017-07-17 19:21:29 // 23784
Legalább lesz végre egy szép garnitúrám... ;)
WarbiRunner (Gyuri)2017-07-17 18:31:58 // 23783
Akkor így jártam :-)
Kazes☻2017-07-17 18:16:13 // 23782
Nem csak, hogy lehet, de meg is...! :D
WarbiRunner (Gyuri)2017-07-17 14:09:26 // 23781
Nekem az i-pace tetszik. Egyterű is, ötajtós is, suv is, és igazából egyik se. Vagy mindegyik. Nekem nagyon bejön formára. Lehet meglincseltek, de nekem a Stelvionál Alfásabbak a vonásai. Az ék alak, a hátsó csík lámpák, a rövid morcos orr, a kabin vonalvezetése. Még az első oldalablaknál kicsit alacsonyabbra hajló övvonalat is bele tudom látni. Ez kb az első suv/szabadidőautó amire tudnék vágyni. Villanydodzsem? Egye fene, haladjunk a korral. :-)
Kazes☻2017-07-17 11:27:18 // 23780
Jó a show, de ennél is sokkal szebb a Stelvio. :)
Tocke2017-07-14 08:28:56 // 23779
Nagyon jó! A 28-ast buktam.
Kazes☻2017-07-13 22:26:47 // 23778
Kettőt tévedtem... :)
Piritu2017-07-13 22:21:46 // 23777
Top30 filmes autó, melyiket ismered? :-)
Tocke2017-07-12 08:34:07 // 23776
Volt szerencsém kipróbálni. Egy hatalmas dög, X5-ös méretű de semmi túlzás, csicsa. Kényelem 5 pont. A 2,0 jtdm 180 LE bőven elég a mozgatásához, 10mp/100km/h. Egy a feltűnést nem kereső, de azért tiszteletet parancsoló jó autó sztem.
Zolibácsi2017-07-10 15:50:23 // 23775
Fiat freemonttal kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Mennyire vállalhatóak a pár éves darabok? 2.0 170 le jtdm
Szabolcs 1592017-07-10 14:42:56 // 23774
Köszönöm szépen
Tocke2017-07-10 14:41:15 // 23773
Gratulálok és sok egészséget a használatához! Ahogy Erhard is írta a Stelvio topicban, már én is tudom, hogy Ő lesz majd a következő autóm:-)))
Szabolcs 1592017-07-10 13:54:41 // 23772
280 le q4 competizione Rosso
Szabolcs 1592017-07-10 13:53:52 // 23771
Engem csak a stelvio győzött meg. Meg is vettük a feleségem mel ugy hogy jöhetnek a kilométerek
WarbiRunner (Gyuri)2017-07-10 13:50:29 // 23770
Nem, a TD-vel nem szoktam határon csapatni. Dinamikusan nyomom neki, de nem sarkall állatkodásra. Csak úgy vidáman közlekedek vele. Nem mondanám kifejezett Alfás érzetű élményautónak. A jtd-től elképesztően távol áll, hiába ugyanaz a bódé.
Szerpentin? Nem tudnám megmondani, hogy mikor adódott alakalom szabadon szerpentinen csapatni. Baromi rég...
Pedig nincs két hete, hogy szerpentinen jártam. Egy 1.4-es Octavia és egy 1.6-os Megane mögött... a TD-vel. Így se fértem tőlük, nem tudtam a tempómat autózni. Ők jól megbeszélték, hogy mekkora jót toltak felfelé. Én meg fél szakasztól kb hűtöttem a vizet, mert kicsit melegedett és mivel nem volt még soha így terhelve, nem tudtam mit fog reagálni. Végül bírta simán.
WarbiRunner (Gyuri)2017-07-10 13:40:42 // 23769
Néha előzéskor jól jön, kb ennyi. Nem mondanám, hogy kihasználom. Kihasználnám, nagyon szívesen, ha lehetne. De esélytelen. Szombaton is AC helyett Tatabányára mentem tárgyalni. Egyetlen egyszer nyomtam egy padlógázt, amikor egy 147-es látványosan mögém ért, üdvözöltük egymást. Ez sem adatott meg, hogy egy kicsit élvezzem a szituációt. A hátul ülő utasom demonstrative becsatolta magát amint megindult alattunk a gép. Értettem a "célzást"... A kedvenc szerpentinemen faterom moderált le, hogy sok lesz, máskor a gyerekek ülnek bent, ha ismerősökkel konvojozunk, akkor pedig nyugodtan berakhatok egy Duplo kockát a gázpedál alá, hogy ne gázoljam le őket véletlenül. Nem véletlenül mentem legutóbb is a TD-vel ilyen együtt autózós túrára. Reális használatra bőven elég az a... na jó, mondjuk 150 ló.
Liquid2017-07-10 12:53:34 // 23768
Ennek szerintem az az oka, hogy a 90-lovas ősöreg autónak a határait nagyon könnyen eléred, vagy legalábbis úgy érzed határon autózol.
Egy modern, kényelmes, jobb futóműves, széleskeresekes autónál kicsit töbre van szükség ugyanahhoz az érzéshez.
Én speciel kihasználom az összes lovat előzéseknél, és ha nincs senki a szerpentinen, akkor nem 60-nal csorgok rajta, de ezt nemhiszem hogy pont neked kéne magyarázni :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-07-10 12:10:42 // 23767
pont ott használnám ki a 280 lovat, ahol Te a 240-et... miért nem vettél egy 1.9 8V-s 59-et??? Bőven elég a 120 ló is nem? :DDD
Tocke2017-07-10 12:05:01 // 23766
Ezt el is hiszem. De. Tegyük fel nincs-nem volt 159-ed. Holnap meglátod a szomszéd udvarán parkolni az esti naplemente fényében. Na ugye:-))), akarod azonnal.
WarbiRunner (Gyuri)2017-07-10 11:50:42 // 23765
A Vitara nyilván nem ez a kategória, de a kérdés bennem már erősen felvetődött, hogy van e szükség többre...
Hol használod ki a 280 lóerőt? Hol kanyarodsz vele határon? Mi az a valós plusz amit ad? Kihasználhatatlan lehetőségből határtalan sokat ad, az biztos. Én kicsit kiábrándultam ebből az egész lóerőhajszolós, versenytechnikát közútra átvivős össznépi autóskártyából. És olyan, de olyan hihetetlenül jól tudom érezni magam, ha néha napján a 90 lovas ősöreg autóval megyünk valahova...
Wolf2017-07-10 00:18:55 // 23764
Tömegmodell?
Én tömegmodell alfa rome t nem láttam, csak most szombaton egy tömeget.
Ha valaha lesz olyan alfa amiből öt hat jön szembe párpercenként...az nem lesz nekünk szerintem...és integetni sem szeretnék nekik.
Tömegmodell..az az occó zörgős pattogós izé, ami fel akar mögöttem borulni a kanyarban...
Mint anno xsarám...asszem már nem merném vezetni..támolyog kanyarban, mint részeg kacsa..
Vitara..szerintem szuper, ahhoz képest, hogy ignis egyik negatívuma, hogy ött milláért gondja van egyenes futással...azt még citroen is tudta.
Jani552017-07-09 23:44:20 // 23763
Urak! Nem tudom, tudjátok-e, miről beszéltek? Legyetek szívesek, vegyétek a fáradtságot, üljetek be egy Stelvioba, legalább 5-10km-t vezessétek is, aztán lehet beszélni róla... (meg, hogy suzuki vitara, meg, hogy drága...)
A Stelvio az Audi Q5 2.0 TFSI Quattro 252 LE (15M), a BMW X3 xDrive 35i 306 LE (16-17M), a Jaguar F-Pace V6 S/C automata 340 LE (18M), a Mercedes GLC 300 4MATIC 245 LE (16M) a Volvo XC60 T5 AWD Aut Momentum 254 LE (15M), stb. kategóriatársa, ezekhez tessetek hasonlítani! (és legalább beülni mindbe). A Stelvio ez az a szint, ez az a műszaki tartalom és nem utolsó sorban ez az az olasz elegancia, ami miatt nem audi, bmw, jaguar, stb., igen 16M -ért. Sok? Kevés? Mégis mennyi legyen az ára? Ezek a magyarországi árak, ilyen híg a forint...
Rétegmodell, tömegmodell lesz, vagy sem? Nem tudhatjuk előre, az biztos, elkésett az Alfa evvel a modellel. Ha a fentebb soroltakat nézzük, rengeteg fut belőlük az országban. És természetesen van feljebb is, közel duplaennyiért, azokból is rengeteg fut, tehát biztosan nem az ár a mindent eldöntő tényező.
Liquid2017-07-09 22:33:52 // 23762
A méretbeli összehasonlítás egy dolog, mindig van nagyobb :) A kérdés az, milyen felszereltséggel, minőségben és mennyiért :)
Almát az almához hasonlítsuk ne a körtéhez.
A Tucson pl. valszeg sokkal jobb egy Dusternél...
WarbiRunner (Gyuri)2017-07-09 22:09:06 // 23761
Pontosan. Egy új Vitara, napi autónak simán jöhet. Mindent tud amire valójában szükség van.
Marklar1552017-07-09 21:34:59 // 23760
Ebbe a SUV balhéba nem tudok beleszólni ;) De úgy látom, hogy az új Vitara elég jó áron van. Nekem tetszik is. S, ha csak 5M em lenne, de új autót kéne vennem. Nem is cicóznék. ;) Természetesen 1,6 szívó.
Fater (Norbi)2017-07-09 20:13:20 // 23759
Kivárom azt a kis időt... és előre is köszönöm!
Erhard 242 (Pure Energy)2017-07-09 20:00:23 // 23758
természetesen, de az még 1-2 év :DDD
Fater (Norbi)2017-07-09 19:41:53 // 23757
Hát Európa még eléggé dízel párti a nagyobb SUV-ok, terepjárók tekintetében.
Ami tetszett a Giuliában és a Stelvióban az az ülés, mert körbeöleli az ember hátát jó tartást ad.
Erhard ha meglesz a Stelviód vinnél vele egy kört?
Erhard 242 (Pure Energy)2017-07-09 19:33:51 // 23756
Igen a Sántafé kb már az a kategória...
méretek...pár centikről beszélünk, amibe én elférek és mögöttem az nem pici ha nem bőven elég... aki kommersz telekjárót akar azoknak ott vannak a 10 milla alattiak, az Alfa Romeo nem kommersz márka szerencsére ne is legyen az, az mindig valaminek a rovására történik...
Sánta Fé ... az induló alap ára majd 14 milla, akkor miről beszélünk??? Egy 12 éves Aisin 6 gangos váltóval, 4,7m hosszú azaz 11cm-rel hosszabb, mint a Stelvio viszont ami a lényeg a tengelytávja rövidebb 10cm-rel.... 1 fajta dízel motorral lehet kapni bravó... nem is sokat látni az utakon :D Fehérváron több Stelviot látok, mint Sántafét.... sosem kéne...
Fater (Norbi)2017-07-09 19:13:59 // 23755
Én méretben hasonlítottam őket össze és ott a Tucson nyert. Tudom, hogy más kategória (Audi Q5, Porsche Macan), de a potenciálisan eladható mennyiség sajnos az alfánál kevés lesz. Kell egy olyan SUV, ami megfelelő helykínálatú és nem drágább 10-15%-al a Stelviónál.
Ha csak az árakat nézem, akkor a Tucson helyett a Santa Fé-t kell figyelembe venni, ami már másik (méretben nagyobb) kategória és Amerikában 3.3 literes 290 lóerős V6-ossal is forgalmazzák. Az szintén 4x4 hajtású...

Én egy hibridet építenék Tucson térkínálatú Stelviót :))
Erhard 242 (Pure Energy)2017-07-09 18:14:15 // 23754
A Tucsonnal nincs értelme össze hasonlítani a Stelvio-t nem egy kategória ég és föld számomra nem is SUV ha nem egy városi izé, mint a Káskáj meg a Ford Kuga és társai...
egy fullos Tucson ami összkerekes, bőrős, automata stb is 13-14 milla akkor már inkább egy Stelvio 15-ért ami 280 lovas nem pedig 177le :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2017-07-09 18:06:56 // 23753
Tegnap este nekem is szerencsém volt beülni a Stelvio-ba rendes volt a srác éppen pakoltak be a kiállított modellbe mentek volna haza, számomra óriási pozitívum volt, nagyon kényelmes, bőven van benne hely mindenhol, a sráccal beszélve a fogyasztása is jónak tűnik a 280 lovas benyásnak 10L sietősen, BP-i forgalommal spékelve... mondtam is neki, hogy az Evoque is kényelmes meg prémium, de ennek olyan az ülése, mint ha egy személyautóban ülnék, terepen biztos nem tud annyi, mint egy Range de az új ára is a prémium kategóriában az olcsóbbak között van, ebben a kategóriában 20 mihály egy jól felszeret SUV ez meg 15-16...
Fater (Norbi)2017-07-09 17:19:55 // 23752
Tegnap az Alfacityn üléspróbát tartottam a Stelvioban és egy kicsit lehangoló eredmény született számomra, a csomagtér tágas, de amúgy egy egész kabin nagyon passzentos. Összehasonlítva a családi Hyundai Tucsonnal (méretre azonos kategória) a helykínálatot a koreai-cseh autó simán veri az alfát utastérben mivel ényegesen tágasabb...
Az ár érték arányban ismét alulmaradt az alfa, mivel nem ér kétszer többet a Tucsonnál. Oké tudom, hogy erősebb a motor, jobb a futómű és alapból 4 kerék meghajtású - de ezeket a különbségeket nem sok helyen lehet kihasználni a mai közlekedésben. Sajnos meg kell állapítani, hogy a Giulia és a Stelvio is rétegmodell lett, melyből keveset lehet eladni, így nem lesz nyereséges az Alfa a beleölt pénzek ellenére. Sajnos nincs olyan autójuk, melyet a többség úgy venne, mint a cukrot és a befolyt milliárdokból lehetne a rétegmodelleket fejleszteni és gyártani.Ilyen áldozatot kellene hozni a cég vezetésnek az alsó-közép kategóriában.

A kék Tucson a miénk
Zsolt1552017-07-09 09:59:17 // 23751
Szerintem is. :-))

Marklar1552017-07-09 07:24:37 // 23750
Nem hiszem, h Europában ne lenne ezekre is piac...
Marklar1552017-07-09 07:23:17 // 23749
Ez itt Panda lehet.
Marklar1552017-07-09 07:22:46 // 23748
Ilyen is jöhetne 😎
Zsolt1552017-07-08 18:33:07 // 23746
Ez az Uno sem rossz.

A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak