Fogyózik a 159

2007-07-26  Tedi
Csökkent a 159-es és a Brera súlya, miután a gyár hallgatva vevői panaszára diétára küldte kicsit túlsúlyosra sikerült modelljeit.
Hírek >> 2007  
A súlycsökkenést egy speciális fém használatával érték el, mely STR18 kódnév alatt fut és a Tyssen Krupp állította elő. A nagy ellenállóképességű anyag ugyan könnyebb, de a gyár szerint mindez semmit nem változtat az autó merevségén és az EuroNCAP-nál szerzett 5 csillagot sem befolyásolja.

A technológia alkalmazásával a 159-es is és a Brera is 90 kg-mal lett könnyebb, a Sportwagonnál pedig egy kerek százast tudtak lecsípni a súlyből. Bevezetése 2008-ban, a MY2008 szériával kezdődik, (MY: Model Year) a Frankfurti Autókiállítást követően; itt láthatjuk először a némileg lefogyott 159-eseket és Brerákat.
Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Brera

Az utolsó 3 hozzászólás:

Dani2024-04-18 07:14:07 // 2744
Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem. Elvittem a Brera-t (2.2 JTS, 2006 os évjárat) szokásos éves szervízre (olajcsere-szűrők cseréje, klímatisztítás stb....). Mivel tavaly a hideg időben előjött egy olyan jelenség, hogy hidegen az első indításnál dadogott, rázott, mintha háromhengerezne, sőt néha be sem indult elsőre de még másodikra sem mindig, mellé pedig füstölt mint a gyárkémény, így kértem, hogy ezt is orvosolják.
Na a gond itt kezdődik. Átnézték és semmilyen kézzel fogható okát nem találják a problémának, és valamiért hibakódot sem tudnak olvasni. Egyszerűen nem komunikál a rendszerükkel az autó. Szóval abban kérném a segítséget-tanácsot, hogy egyrészt mitől lehet ez a hidegindítási gond, illetve hogy lehet az, hogy nem lehet rajta hibakódot olvasni.
Ha valaki járt már hasonlóképpen és tudja mi a megoldás az kérem ne tartsa magában :D
Előre is köszönöm!
leopop32024-01-29 21:14:32 // 2743
Sziasztok! 😁

Új videó!
Egy kicsit a beltérben szereltünk 👨🔧 🚘
Természetesen ez is eredeti CARBON lett Gáspár Tamás jóvoltából 😎😉

Beltér javítás videó
Josh.812023-09-04 17:08:59 // 2742
Sziasztok!
A Brera kormányművekben az ATF folyadékot tényleg érdemes és javasolt átcserélni pirosról- kék/zöld színű ATF folyadékra.?? Egy pár helyen és 59/brera fórumon olvastam+javasolták, hogy cserélni érdemes a kékre élttertam tolás miatt.. Az utolsó 159 szériákat is a gyárban már kék ATF-es kormányművel adták ki..!? Jelenleg piros van az enyémben is és k.gumihrangot kellene cserélnem pont, ezért gondoltam, hogy akkor a folyadékcserét is megcsinálom..csak akkor mit tegyek bele..? (Hibajelenségem nincs egyenlőre)
Előre is köszönöm a tanácsokat tapasztalatokat ezzel kapcsolatosan.