Mutasd

>> Szerviz2024-04-14

Elrepedt a szívosorom.Szerencsére még időben észre vettem.Kb 3 deci hűtővizem ment el.Alfához nem elérhető új.Az insignia 2.0 cdti-é viszont 100 %-ban azonos,így az került fel.Ugyanúgy a Marelli a gyártó is.Utángyártottat vagy bontottat nem akartam.Ha már lent volt kipucoltam az egr-t,és cser|ltem az összes tömítését.Mivel hozzáfértem levettem a komplett olajszűrő házat.Ez is pasztázva volt már hála az előző tulaj szerelőjének.Cseréltem benne az összes tömítést.Az olajhűtő műanyag vízcsövéböl az egyik a kezemben mált szét szétszereléskor.Ezeket én kiváltottam gumicsővel.A gyári csatlakozórol levágtam a műanyagcsövet.Kapott rendes 10 bar-os gumicsövet körpetekerve műanyag csővédő spirállal.Ezt inkább azért tettem rá,hogy az íven ne roppanjon meg a gumicső.A hosszával kellett kicsit játszani az optimálisnak vélt ív miatt.A két cső 50k forint lett volna.Ezt én kicsit tulzásnak érzem.Bizodalmam sincs túl sok ezekben a műanyag vackokban.Ráadásul mikor kerestem a 2-ből csak az egyik volt elérhető.A kartergáz lecsapató o gyűrűit is cseréltem.Lassan elfogynak az olajszivárgások.Amennyire tudtam leganajoztam a 15 és alatt felgyűlt zsírt és olajat.Cseréltem a résolaj csöveket is.Nem tudtam eldönteni,hogy csak a szétszedés miatt gázolajosak vagy kezd már engedni imitt amott.Végül kapott új fagyállót és motorolajat szűrővel.Jó móka volt.2 hétig volt felbakolva szegény,mert munka után csinálgattam.De ezen is túl vagyok.
297000 km