Mutasd

>> Szerviz2011-04-19

Meglett a szűk keresztmetszet.A 20v motor karakterisztikája és ereje értelemszerűen köszönő viszonyban sincs a 10v-vel.Ennek eredményeként, a várakozásoknak megfelelően gyenge lett a kuplung.Nem vészes,csak nem szabad a menetpedált a felénél jobban ösztökélni,mert azonnal csúszik a kuplung.Hatodikban is simán elcsavarja,holott egy olyan cuccról van szó,ami a gyárinál erősebb 10v-nél hibátlanul működött.A megoldás a fejlesztés.Folyamatban is van,majd a végén referálok róla.Addig tojáshéjon hajózás van,amit viszonylag nehéz viselni.A váltó szerencsére még a jófajta ZF,amiatt nem kell aggódni.Valószínűleg a féltengelyek is bírják majd,persze nyugtával dícsérd a napot.

 
>> Szerviz2010-12-02

Történt,hogy becsületes szolgálat után gyári turbómat érdemeinek elismerése mellett nyugdíjaztam.Ezzel nagyjából egy idősíkban beszereztem egy 20 szelepes JTD-t,akkor még csak M-zárolt tartaléknak. Mivel félmunkát nem szeretek végezni,így motorcsere lett belőle,ha már volt egy a polcon.A kaland ott van a dologban,hogy adott egy 140 lovas CF3-as motorvezérlő,amivel direktálni kell egy 175 lovas erőegységet.Szerencsére olaszaink nem szeretik túlcifrázni a dolgokat,ezért egy-két jeladó cseréjével - 80 %-uk jött a régi mociból - és pár vezeték átforrasztásával sikerült életre kelteni a szörnyet.A mocicsere Hétfő reggeltől Szerda estig tartott,ekkor már járattuk.Köszönet érte Tomsics Gábornak,aki mindvégig melankónikus nyugalommal állította,hogy kivesz-betesz.átköt,indít.Más kérdés,hogy a szakértelme nélkül ez hogy zajlott volna....
Most megyünk majd programozni.Vezérlőelektronikát.Amikor kész az alap és működik,akkor következik a Stage 3.

 
>> Esemény2010-07-15

Eddig nem nagyon foglalkoztam ezzel a lehetőséggel, - blog - de mivel úgy áll a dolog,hogyha nem történik valami végzetes velünk,örökre megmaradunk egymásnak.Ezért ideje életrajzot írni.A vásárlás úgy jött,hogy már nem bírtam pénzelni a 3000 V6 benzinét,így kellett egy vas,amivel lehet sokat menni városban,viszonylag olcsón. Ekkor lett Jtd.Kis idő múltán kikerekedett,hogy milyen gyári extrák hiányoznak,így azok beszerzése lett a fő mulatság,mivel hamar sikerült megkedvelni Ezüstöt.Ehhez elengedhetetlen volt egy vezérlőelektronika módosítás.Ezen törekvésem folytán,ott tartunk most,hogy van egy komplett futóművem tartalékban,ami full felújított,amikor elfárad az aktív csere,leharcolt felújításra,és várjuk a következő cserét.Ez úgy kétévenkénti buli.Benne van már a DSP zene,van angol sofőrülésem,hogy memóriás legyen az anyósülés is,meg egyéb betegségek.Sikerült szerezni gyári spoilerkészletet olcsón,most a telifényezés során az is fölpattan.