Mutasd

>> Szerviz2017-04-09

Voltam múlt héten szervízben, cseréltettem hűtővizet, sebváltó olajat, gyertyát. A régi sebváltó olaj tiszta volt, 2 gyertyám viszont olajban áll. :( Kérdeztem Elaforgot, ott mondták, hogy üljek le mielőtt elmondják a szelepház szigetelés árát. Két ragasztó kell hozzá és 90eFt. Na ne... Akkor álljon olajban, lesza...m ! Azóta találtam Loctite ragasztót motorhoz 4eFt-ért.
Hátsó kerék elég nehezen forgott, András bezsírozta a beragadt fék valamit (nem jut eszembe a neve), mert berozsdásodott. A kocsi felfüggesztése egyébként full rozsda, egy-két rögzítő csat mintha régészeti ásatásból került volna elő. Sajnos van egy kis olaj szivárgás olajtálcán, azt is javíttatom hamarosan.

Bekerült a Novitec doboz is. Most már "normálisan" megy az autó. :) (240 Le).

Volt a műhelyben két beteg 159-es Jts is. Az egyik vszínüleg sosem látott még olajcserét, talán 100e volt benne (kép csatolva), a másik állítólag elkokszolódott a rövid távok miatt (napi 5-6km), így elvesztette a kompressziót. Motor generál.