Mutasd

>> Szerviz2015-06-15

@166.450km

2015. 06. 03. óta enyém az autó. Nem indult éppen simán a dolog, a kocsit "vadi új EGR szelepet szerelünk bele" felkiálltással vettem át. Igen ám, azt viszont nem említették, hogy elszarták a tartó konzolt, és a szelep nincs lerögítve. Pár száz KM után, de még a betervezett vásáslás elötti szerví elött a himbálózó szelep eltörte a felsö harmonika csövet, és meghajlította az alsót. "Szerencsére" azon a napon, amikor vittem volna amúgyis a szerelömnek rendberakásra.

Vásárlás után a nagyszervíz:
- Gates szíj
- INA feszítök
- lapos szíj és feszítök
- Castrol EDGE ATF 5W30
- UFI üzemanyag szürö, gyári olaj szürö, meg minden más szürö
- Fém lapátú vízpumpa (Hepu)
- EGR szelep, rögzítés és csövek
- nem gyári Xenon kiszedése
- váltóolaj - Castrol TAF-X

Autó komplett átnézése. A szerelö verdiktje: fasza állapotban van. Mostmár... Mert gazdája eddig nem volt. Rögzítetlen EGR, a vezérlésben csak a szíjat cserélte, azt is elrakták... Felújították a futómüvet és nem húzták meg a csavart... Pollen szürö fordítva berakva, a vízpumpából szivárgott már a víz, a lapát már le volt kopva...


Munkadíjjal együtt 145.000Ft.