Edyboy - főkép
>> EgyébAlfa 155 1.7TS 8V // 2011-05-26

Kinyaraltuk magunkat,úgyhogy hazaindultunk hát. Hogy ne érjünk haza túl hamar kerültünk egyet Verpelét felé,ahol egy régi vulkánt néztünk meg és Tarnaszentmárián egy templomot,ami állítólag Magyarország legrégibb temploma. Már akkor is megvolt,amikor István királyunk csattogós lepkét tologatott :)) A következő látványosság csikó-korú volt ahhoz képest:a siroki vár. Az még 800 éves sincs :)) Igaz már kétszer voltam fent de sohasem elég.
Mostanára építettek utat,alig kell gyalogolni. Hazafelé még átvágtunk a Mátrán Recsk felé és Pásztó felé és még megnéztük a tari árpád-kori templomot is :)
Azután már siettünk és megállás nélkül robogtunk hazáig :)

>> EseményAlfa 155 1.7TS 8V // 2011-04-17

A mai napot a kultúrának áldoztuk fel. Először megtekintettük a Mátra Múzeumot Gyöngyösön,amit már másodszor látok de most is érdekes volt,tekintve,hogy sokkal bővebb volt,mivel új szárnnyal gazdagodott. Mi meg élményekkel :)
Ezután következett a borkultúra tanulmányozása Abasáron,ahol is egy lenyűgöző többszintes pincét látogattunk meg. Vulkáni kőzetbe faragott vájatokban jártunk,ahonnan nem távoztunk üres kézzel,és a szállásra megtérve borkóstolással zártuk a tartalmas napot :))

>> EseményAlfa 155 1.7TS 8V // 2011-04-01

Mátra alján,falu szélén ébredtünk és bőséges reggeli után nekivágtunk a sástói kalandparknak,ahol ledolgoztuk a reggelit :)
Először átmentünk függőhídon,ami imbolygott rendesen a nagy szélben.Igazából alig vártam,hogy átérjünk.Utána következett az erdei kalandpálya,ahol mindenféle köteleken meg deszkákon kellett lógni meg közlekedni.Hölgyeké az elsőbbség,úgyhogy előreengedtem a drágámat.Másfél óráig küzdöttünk a drótokon és nagyon élveztük.
Levezetésül lesiklottunk a drótkötélpályán de az már meg sem kottyant.
Mivel frissek voltunk,ezért még felmásztunk az 50 méter magas kilátóba,ahonnan remek kilátás nyílott és élveztem,hogy imbolyog a teteje a szélben.
Még benéztünk a farkasmályi pincesorrade röpke látogatás után siettünk a szállásra,mert húslevessel és töltött káposztával vártak,amit természetesen a helyi borokkal öblítettünk le :))

>> EseményAlfa 155 1.7TS 8V // 2011-03-28

S lőn szép tavasznak kezdete
Vérünket pezsdíté a nap melege
Tizedmagammal útra keltünk
Mindig a nappal szemben mentünk

Három Alfa ment az úton
Jönnek mezők,völgyek,dombok
Irány kelet,Nógrád,Heves
Tempónk most nem túl sebes

A szépséges tájat nézegetjük
Miközben a kátyúkat kerülgetjük
Ment a 155-ös,mind a három
Máris túl voltunk hét határon