Mutasd

>> Szerviz2010-11-28

Az eddigi legnagyobb gond az autóval... Kuplung+kettőstömegű csere volt, mert alig vette be a sebességet és induláskor nagyon rázott. :((

Alfa specialista szervíz végzezte el a műveletet. (Itt, Németországban, ahol élek.) Baromi drágán. Update: Tévedés, annál sokkal drágábban. Annyiért, amennyit ha bárki más mesél hülyének nézem, hogy belement. Nos én nem is mentem volna bele, csak egyrészt átvert a szervíz (mert az ÁFÁ-t "véletlenül" elfelejtette hozzátenni az árakhoz), másrészt keresztbetett, hogy nem a megfelelő kuplungszett jött Mo-ról (vszínüleg trükköztek a nagykerben). így a szervíz szerzett be egy belevaló Sachs szettet. Drága volt (ugyanmár, mit drága... majd 2xes áron adták). Legalább adnak rá 2 év garanciát. (Nos... ez nem vigasztal. Másrészt pedig úgysem megyek vissza hozzájuk...)

A végösszeget inkább nem írom ide, nem akarom, hogy blogolvasáskor állandóan ez jusson eszembe. 2 éve megemlítette Csöri, hogy lassan esedékes lenne a kuplungcsere. Bár már akkor sem kételkedtem abban amit mond, sajnos halogattam a cserét. Pedig duplán jobban jártam volna, ha pl. Náluk csínáltatom meg. Egyrészt nincs lehúzás, másrészt nincs kétely a hozzáértést illetően.
Ezt azért írtam le, hogy tanulni lehessen más hibájából (az enyémből). Nagyon sokba kerülhet ha vki húzza-halasztja az ilyesmiket.

Egy viszont kijelenthető: Az autó eddig nagyon jól viselkedik (kopp x3), valahogy nyugottabb lett az egész szerkezet. És persze a kuplungolás is egy más világ...

(A képeken az eredeti szett látható.)

Update: A szerelőm analizálta a kiszerelt alkatrészeket. Eredmény: az okozta a problémát, hogy letört a kinyomócsapágy füle. (Némi kritikát is kifejezett, az olaszok húzókuplungos megoldása végett...)