Mutasd

>> Szerviz2014-02-01

Elindítottam a gépet, hadd járjon egy kicsit alapjáraton mielőtt elindulok vele, 7 perc járatás után égett szagot éreztem és elkezdett dadogni. Fel is nyitottam a motorháztetőt és azt tapasztaltam, hogy a jobb oldali katalizátorom vörösen izzik. (túldúsított) Leállítottam az autót, kiolvastuk a hibát: P1680, azaz elektromos működtetésű pillangószelep. Nagy volt az ijedtség, de nagy megnyugvásomra csak ki kellett pucolni a pillangószelepet és kellett 4 új gyertya, mert nem bírta már elégetni a kapott anyagot, pláne szivatóval.
Semmiképp nem akartam 1 pólusú gyertyát venni, ha már lúd legyen kövér alapon, így vásároltam bele 4db két pólusú bosch-t. Igaz, hogy a gyár NGK-t ír elő, de mivel bosch rendszerű a befecskendezés, így nem típus idegen, ráadásul amiket kivettem szintén 2 pólusúak voltak, így szerintem jól döntöttem. A gyertyák ára 1080 Ft/db volt, egyéb költségem nem volt.