Két dolog jut eszembe, ami tipikus hiba lehet:
- hőterheléstől idővel elöregedő, elrepedő szívócső
- a 4 dugattyús brembo nyergek elég nagyot markolnak (ami még nem baj :), ettől a 305-ös első tárcsák hajlamosak behullámosodni
Szívócsőre ez egy jó (és valószínűleg tartós:) megoldás: [link]
Beszerelve:

szerintem jól is néz ki :)
Fékre sokak szerint csak a 330-asra upgrade a teljes megoldás, ami nem annyira olcsó móka (mikor legutóbb néztem 1000-1200 eur körül voltak az átalakító szettek).
Elvileg arra kell figyelni, hogy amikor nagyobb tempóról állóra fékezel egyből engedd fel a pedált. Ha nyomva tartod, akkor nem tud jól hőtágulni a tárcsa és attól hullámosodik be. Erre figyelve jelentősen javítható lehet a tárcsák eléttartama. Szélsőséges esetben akár egy fékezéssel hazavágható.
Ehhez a személyes tapasztalatom: 2014. szeptemberben kerültek fel az új gyári brembo tárcsák. 10e km-rel később (2015. október) műszaki vizsgán szóltak, hogy az elsőfék tűréshatáron van már, de még éppen átmegy. 110-120 feletti tempóról fékezve a kormányon is érezni, hogy berezegteti.
Egy ~2000 km-es Stockholm-Pécs utazáson nem lesz túl kényelmes, a GTV (Gran Turismo Veloce) névvel ellentétben nem kimondottan túraautó. Legalábbis nekem (1,90 85kg) jól esik pár száz kilométerenként nyujtózni egyet. Hosszú autópályázásnál azért tud hiányozni a tempomat is.
Egyébként egy zseniális élmény autó: jól megy, jól kanyarodik, jó vezetni, jó a hangja.
Vannak még zavaró apróságok, amiket a fentiek miatt úgyis elnézel majd neki :))
Nekem 5 nap híján 2 éve van meg, de újra ezt venném :)





