Backstage 112 - Mégis marad a Giulia és a Stelvio!

2025-10-24  Alfa Amore
A Backstage új adásában beszélünk arról, kap-e faceliftet a Giulia és a Stelvio az utolsó két évre, és elmondjuk, milyen problémák vannak éppen a Stellantis vezetésében. 🇮🇹🇫🇷
Hírek >> 2025  

Körtvélyes Tivadar (Tedi) és Halápi Zsolt (Halesz) őszintén beszélget az Alfa Romeóról és az autózás világáról.

A tartalomból:
1:10 Beköszöntő
3:49 Ilyen lett az új Alfa Romeo Tonale
15:54 Még 2 évig marad a Giulia és a Stelvio
20:41 Túlerőbe kerülnek a Stellantisnál a "Fiat Fiúk"?
30:00 A Lancia visszatér a rali-világbajnokságba
34:53 Eredményes a Stellantis idén
40:00 Miért vesz valaki kínai autót?
50:38 Ilyen volt az Alfa Romeo Roadshow

Főcímdalunk teljes hosszúságánban: Mtraxx feat. Gődér Milán - High Speed 

Ha tetszett ez a videó, támogass minket, hogy még jobb tartalmat tudjunk készíteni: https://www.patreon.com/alfaamore

Támogatásodért cserébe extra tartalmakkal jövünk, korábban láthatod a videóinkat, és kedvezményeket kapsz esemélyeink belépőiből.

Köszönjük támogatóinknak: 
Bajtay Attila (Bati), Csurzás Kornél (Süti159), Kovács Zoltán (HaNGyA), Kubiczaz (zigi521),  Leitli Norbert ("Dottore"

Ha csak a hangunkra vagy kíváncsi, hallgasd az adást podcastként! Megtalálod a Spotify-on is!   

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

SD2025-11-13 15:19:29 // 40628
Én vettem még egy C-tek-et, egy otthon a garázsban kapcsolóval, csak ráakasztom az autóra infúziót mikor jónak látom:)

A másik az autóban hosszabbítóval, ha pl. cégnél leállítom és itt van egy-két hétig rárakom indulás előtt:)

Hiába ez az alfázás ilyen kis rongy, kis olaj, kis szerzámbázis, bigyókák:D:D:D
Csakazalfában viszek egy fél garázst sose sináltam semilyen autómban..

És teszem hozzá nem az autó hibája.. most is van bent egy télikerék a csomitartóban, mert a lefutott Pzero Corsa-kat nyúvasztom ha valamelyik megadná magát:D:D:D

Fejben dől el:D
SD2025-11-13 15:15:47 // 40627
Nekem terhelés nélkül egyáltalán nem merült az akksi, tartotta a feszt, de terhelésre úgy bezuhant hogy használhatatlanná vált.
Shadin2025-11-13 14:35:27 // 40626
Csak annyi még, hogy én is cseréltem aksit Exide-ra és utána játszottam a gyári akkuval amit sikerült kondicionálni. 2x futtottam neki, mindkét alkalommal egy mélykisütést végeztem, majd egy CTEK kondicionálást. Az első a fontosabb... X watt-tal lassan kimerítettem addig, amíg elérte a letörési feszültséget, majd még utána is egy kicsit. Miután eléri a kritikus értéket, gyakorlatilag képes 3-4 voltig aránylag gyorsan kimerülni. Amikor ezt elérte, indítottam rá a recond programot. Ezt követően a teljes töltést követő 3 hétben merült annyit h 85%-ot mutatott a teszter.


Ez volt a gyári állapota pár órával a töltés után:


Ami nem tűnik kevésnek, de a Degu már hisztizett rá. Indult az autó, de ablakfűtések kikapcsoltak, ahogy az S/S is.