Fórum >> Típusok >> Giulia

RomeoOne2020-02-26 14:55:14 // 14489
Én bajban lennék, ha választani kéne melyik a kedvenc. Doug Demuro tesztje feltétlenül esélyes az első helyre: link

08:26
...especially, 'cos it looks like a little car on the outside, it looks like "Oh, it's a pretty car"... And you don't really think it's gonna be _brutal_ and then it turns out to be really, really fast.

Libabőr...
Tommi2020-02-26 14:08:46 // 14488
Nem tudom mi most az éppen aktuális verzió... :)
Tommi2020-02-26 14:08:09 // 14487
"Értem, hogy ez gáz, de a GTA a legenda. És a GTA arról szólt, hogy legyen homológ autó..."

Oké, de manapság hova, mihez, minek, miért kéne utcára tenni egy ilyet? :) Mihez homologizáltatnál? :) Az elektromos túraautó sorozathoz, amiben elvileg indítják a Giuliát? Hülyén nézne ki, hogy egy V6-os benzinzabáló lenne az elektromos pályaautó utcai homológ verziója :)))
tdemeter2020-02-26 13:17:27 // 14486
Azzal a tapasztalattal lettem gazdagabb, hogy mikor lecseréltem egy ideig nem látta a keréknyomást. Aztán kellett kis idő és 2 indítás neki, hogy újra lássa.
Mikor a télit tettem fel, akkor egyből ahogy kiirta már vittem is a szervízbe, ahol azt mondták, hogy magától meg kellett volna találnia neki a kerekeket. Lehet, hogy nem voltam elég türelmes akkor, de megszoktam az offosnál, hogy ott egyből ismeri az új kerekeket csere után...
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-26 13:00:56 // 14485
bátraké a szerencse :DDD én azért várok március idusáig ... vagy a végéig :P
RomeoOne2020-02-26 12:56:07 // 14484
Aztán majd várhatod az sms-t a Belügyminisztériumtól, hogy ülj át más kocsijába :DDD
tdemeter2020-02-26 12:47:47 // 14483
Lehet, hogy durva, de én tegnap visszatettem a nyári gumi szettet:) Szerintem 3000 km-et nem mentem a télivel összesen...
Remélem nem csináltam hülyeséget, de hétvégén már március van,szóval akár lehet jó is
esvé2020-02-26 11:17:17 // 14482
egyszer tankoltam bele 102es racing-et...Fickósabb lett, pedig nem is teletank volt:D
majd egyszer próbáld ki, kiváncsi lennék mit tesz hozzá egy Q-hoz...
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-26 11:00:28 // 14481
Nálam EZ az etalon videó erről az autóról :-)) Ahányszor megnézem (néha előkerül, nem tom mér' :))), kéne így kézi váltóval.
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-26 10:54:46 // 14479
Peresze, értem én, csak az az "insane" nem klappol a videóval. :-)
RomeoOne2020-02-26 10:36:54 // 14478
Faszikám ott dolgozik az autókereskedésben, kipróbálgatja azokat, nem egy autós újságíró. Sztem az konkrétan egy eladott autó, amit próbálgat, nekem azért is furcsa, hogy már ennyit is megtehetett vele. Azért nem is ment messzebbre egy utcánál.
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-26 10:02:48 // 14477
Hát... szép a hangja és jól megy egyenesen XDD Az egyenesben gyorsulásokon kívül mondjuk kanyarodhatott volna vele, hisze z volna a lényege. De lehet az USA-ban már ez a pár gyorsulás is "violent" és "insane" XD Értehető a Tesla létjogosultsága :-)
Stef2020-02-26 09:20:16 // 14476
A MY2020 szériában benne van, de elcseszve egy menün belül, vagy a mobil applikáciából indítva, és nem egy fizikai gombra kitéve. Mentségére legyen mondva, hogy baleset esetén automatikusan aktiválódik...

"The My Assistant function offers an SOS call that enables the occupant to send a request for assistance to a call centre, with the vehicle's position and identification code, by pressing the SOS button or via the mobile app. In the event of an accident, the call goes out automatically. In case of a vehicle breakdown, a call can be sent to the roadside assistance service with the vehicle's coordinates by pressing the Assist button. The My Assistant package also includes a service report, which keeps customers updated on their Alfa Romeo's health via monthly email reports."

Más kérdés, hogy a hívás hová fut be: Magyarországi, vagy európai call centerbe?...
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-26 08:52:08 // 14475
nagyon sok autóban már évekkel ezelőtt is volt sós gomb :)
RomeoOne2020-02-26 08:38:57 // 14474
Ma már kötelező: életmentő gomb az autóban

Az eCall autóba épített segélyhívó rendszer, amellyel gombnyomásra elérhetők a segélyhívó központok, mégpedig a 112-es hívószámon keresztül. A vészjelzések leadásához szükséges elektronika beépítését 2018. március 31-től tették kötelezővé minden új autóba az uniós jogszabályok

WTF? Van ilyen gomb a Giuliákban? Hol?
ALFA1592020-02-26 07:57:48 // 14473
Egyszer tankoltam 95-öst mert azon a kúton nem volt más.
Mintha kicsit gyengébb lett volna de lehet,hogy csak beképzeltem.
QV-nál nehéz ezt megítélni a közúton.
RomeoOne2020-02-25 22:07:44 // 14471
A papír szerint 98-as kell a névleges teljesítmény leadásához. Persze beletölthetsz 91es keveréket is, csak azzal nem megy majd olyan jól
carver2020-02-25 21:54:00 // 14470
Azért kiváncsi lennék egy QV-s mit mond de abba meg csak 100-ast ajánlanak nem?
carver2020-02-25 21:50:18 // 14469
Ha hiszünk a VW-s videónak akkor 1-3% többletet ad a 100-as benzin az nalam 2-6LE pluszban. 2-t senki nem érez meg sztem 6-ot esetleg...
carver2020-02-25 21:45:57 // 14468
Hinnye, azért már megéri egy kis kitérőt tenni :D 1 millánál már csapra kell verni valami nemes nedűt :D

Egyébként nem kell tolni hogy érezd a különbséget, én álló helyzetből indulásnál (a normál forgalomban szokásosnál kicsit több gázzal) vagy hegyen felfelé is érzem a különbséget, persze ettől nem lesz Veloce belőle csak ilyen hm ez előbb még nem így ment érzés és.csak 1-2 napig tankolás után mert utána megszokod.
Piritu2020-02-25 21:05:52 // 14467
Ma nagyon meleg volt kíméltem a gumikat, de holnap ha jobb idő lesz egy kicsit megküldöm.
Már csak 100 km kellene a milla alfás km-hez, de ahogy látom holnap nem lesz meg, csak 50 hazáig :-)
carver2020-02-25 20:30:08 // 14466
Én most tankoltam tele Vpóverrell, most úgy döntöttem kipróbálom a 3x95 1x100 verziót. Van egy kút nálunk ami 14:00-18:00 között 10 forinttal olcsóbban adja a benzint. Hallani hogy morgósabb lett a mototr és állítom hogy érezni is hogy minimálisan de erősebb. De ezt már csak egy vakteszt derítené ki lehet hogy csak placebo :D
VKG699!!! (4x156+75)2020-02-25 19:28:56 // 14465
Hát a Túraautó mint fogalom régen is versenyautót jelentett :)
Lásd world touring car championship... ami az évtizedes hagyományt vitte tovább.
Értem, hogy te ebbe nem ezt gondolod bele, de a 60-as években is túraautó bajnokságokról volt szó... :)
RomeoOne2020-02-25 18:42:10 // 14464
Na, erre írtam tegnap, hogy Nem tudom, hogy a régi GTA-k milyenek voltak hajdanán,. De én hiszek az Alfa történelmet nálam jobban ismerőknek. Nekem a túraautóról valami más ugrik be, de ha az Alfánál ezt jelenti, akkor ez számít.
Ettől függetlenül továbbra is szkeptikus vagyok, hogy mi lesz ebből. Olyan véleményt is hallottam már, hogy itt debütál majd a hibrid hajtáslánc, ami később az az alapabb változatokba is bekerül, abból lesz a plusz teljesítmény.

Anno a motor1-en jelent meg a pletyka és ők is hozták először a cáfolatot. De 3 napja ott jelent meg a cikk:
Is This The Alfa Romeo Giulia GTA?

About a month after that, some news leaked again about Alfa Romeo introducing a much more powerful and limited version of the Giulia in the same month, but those rumors were shot down officially by Alfa Romeo when the story was aired, saying "Alfa Romeo's Italian and French divisions have both denied the report, adding there are no such plans to introduce a more powerful Giulia in June". [...] And, just because they said it wasn't coming in June, doesn't mean it isn't coming at all.
VKG699!!! (4x156+75)2020-02-25 18:24:43 // 14463
Hát ugye a fosvágen a 2000res évek közepén árult 115 lovas kétliteres szívóbenzinest :DDDDD

Az Alfa 50 évvel korábban 1.6-ból, szériában...

És ugye a 2000 GTAm 240 lovas volt ;)
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-25 18:15:50 // 14462
Pár fillérbe kerül ma egy ilyen GTA XD Bő száz milláért van az autoscouton :-)
De 65-ben mennyire komoly technika volt már ez.
VKG699!!! (4x156+75)2020-02-25 18:06:20 // 14461
Nem csak zártkapus lesz?
VKG699!!! (4x156+75)2020-02-25 18:05:02 // 14460
Hát nézd meg a 105-ös Giulia GTA-t akkor, ha ez annyira szar dolog :)

The GTA had aluminium outer body panels instead of steel, (the inner steel panels were also of thinner gauge, the inner and outer panels were bonded and pop-riveted together), magnesium alloy wheels, clear plastic side windows, an aluminium rear upper control arm, different door handles and quarter window mechanisms, and lightweight interior trim. The engine had a new double ignition cylinder head (called twin plug, later in the eighties the system was called twin spark) cylinder head with a Marelli distributor from a Ferrari Dino, 2-barrel 45 mm Weber carburetors instead of 40 mm and magnesium camshaft cover, sump, timing cover and bell housing. The transmission gear ratios were closer than standard and the gears were machined for lightness and quicker shifting. Dry weight of the 1600 was approximately 1,640 pounds (740 kg). In stradale form this car boasted approximately 115 PS (85 kW; 113 hp) (up from 106 PS (78 kW; 105 hp)) and a maximum torque of 142 N⋅m (105 lb⋅ft; 14 kg⋅m) at 3,000 rpm.[1] In full race form this engine could produce up to 170 PS (130 kW; 170 hp). The 1600 GTA did not have a brake booster and had a thicker radiator than the standard vehicle. For homologation 500 cars were made for racing and road use.


Konkrètan homologizációs autó, mint az UrQuattro, vagy a Delta S4.


Értem, hogy ez gáz, de a GTA a legenda. És a GTA arról szólt, hogy legyen homológ autó...
Tommi2020-02-25 16:46:52 // 14458
Nem lesz Juve meccs (sem) :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-25 15:30:38 // 14457
Szerintem ezt alig várták. Végre meg lehet magyarázni, hogy miért állnak le. Szinte ide hallani, hogy felsóhajtottak. "Áhh Luigi, leállunk! Csütörtökön leállunk". És már dobálják is el a szerszámokat, leülnek kávézni egyet, kibeszélik a koronavírust, majd mindenki haza. Úgyis Juve meccs lesz holnap este, rá kell pihenni. Az utolsó még lehúzza a főkapcsolókat, biztos ami biztos XDD
RomeoOne2020-02-25 14:11:37 // 14455
Világos, ezért volt a kérdés. Mivel könnyítenek egy túraautón? Kihajítják a légkondit, a rádiót, meg a bőröket? Akkor mitől lesz túraautó? Az ilyet úgy hívják, hogy pályagép.
Halesz2020-02-25 13:44:07 // 14454
:D :D :D OK! :)
RomeoOne2020-02-25 13:21:02 // 14453
Na, lehet, hogy már jó a konfigurátor. A 280 lóhoz már bekekerült a Veloce TI változat is.
GiuliaVeloce210AT8Q42020-02-25 08:59:44 // 14452
Milyen G lesz?

(Kecskeméti szervíz nagyon korrekt (nekem eddig).

A szalon előtti körforgóban egyből ki is próbálhatod mit tud a felfüggesztés. De a kivezetőkön vigyázz, sokfelé mérnek nálunk mostanság :)
VKG699!!! (4x156+75)2020-02-25 08:57:05 // 14451
A szó jelentése Gran Turismo Alleggerita. Azaz "könnyített, nagy túraautó".
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-25 08:42:25 // 14450
Na de ha tényleg 110 darabot fognak gyártani, onnantól Látnok lesz a nicked XD
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-25 08:12:25 // 14449
És érzel valamit, hogy jobban ugrik? Én semmit :)
Piritu2020-02-25 07:30:39 // 14448
Gyanítom hogy valami öntanuló paraméterrel alkalmazkodik a kocsi a másfajta üzemanyaghoz, mert ma reggel már nem csinálta. Ma reggelig kb 20 km-t mentem vele három darabban.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-25 07:12:52 // 14447
Hm nekem pont attól múlt el a rángás hidegen a motor hangot nem vettem észre a fogyasztás talán egy picivel jobb bár ez a tavaszi időnek köszönhető :)
RomeoOne2020-02-24 23:29:39 // 14446
Nem tudom, hogy a régi GTA-k milyenek voltak hajdanán, de a GT, azaz a túraautó koncepciónak ez homlokegyenest ellentmond. Az nem egy lecsupaszított célgép, hanem egy elegáns, sportos autó. Ami nagy utakra is kényelmes...
100 kilót meg úgy hozol így, ha karbon lesz a kocsi nagy része. Kb. monocoque utastér kéne. Meg azért tényleg komoly átalakítás kell a hajtásrendszeren is, hogy garival adják ezt a teljesítményt. Lenne alapáron 50M. Talán megvennék. Bár ehhez annyi drága fejlesztés kéne, hogy kis szériában meg sem érné szerintem
Halesz2020-02-24 23:24:05 // 14445
Pedig eskü nem olvastam :)

A 100 kilóval csak a hasamra ütöttem, de annyi lenne a reális szerintem egy ilyen esetben :)

Én mondjuk megjátszanám, amit a BMW a CSi változatokkal... kidobnék minden felesleges dolgot. Rádiót, hangszórókat, akár még a klímát is, bőrkárpitot, és egy majdnem versenyautót csinálnék. És a helyükben lehet, hogy manuális váltóval adnám :) De ez utóbbi már tényleg a sportautóbuzik utolsó vágya, főleg, hogy az automata is rohadt jó.

110 darabot csinálnék. Megvennék? Meg.
R33Z2020-02-24 23:14:03 // 14444
GTA-val kapcsolatban en is igy gondolom. Kis csicsa, mint az Nring edition... Tomeget ebbol mar nem tudom honnan csokkentenek, mert nincs igazabol terulet, igy is extrem a ketegoriajaban. A Q-t viszont idaig is kulon modellkent kezeltek, ez nem lesz ujdonsag. Kivancsi vagyok en is, de nem szamitok mild hybrid V6-ra. Tobb erot ebbol a motorbol? Netto hulyeseg... Sem a valto sem motorkonfig nem alkalmas ra. Ezt a jatszoteret meghagyjak a tunereknek, aztan pukkanjanak a motorok... garancia nelkul. Szvsz egy uj vagy egy atdolgozott motor tul nagy ktg lenne az Alfanak, foleg egy konszernt megmento fuzio kozepen.
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-24 23:09:30 // 14443
Pont ezt rebesgetik amit írsz.
Halesz2020-02-24 23:01:54 // 14442
Nem, a GTA pont azt jelentette régen, hogy könnyített, és én el tudom képzelni, hogy most kifejezetten ezzel a jelentéséhez térnek majd vissza (A 147 és a 156 GTA esetében nem emlékszem komoly súlycsökkentésekre)

Szóval faragnak még mondjuk 100 kilót belőle, meg ugye plusz 110 lóerő, és akkor igazán megállja majd a helyét a GTA jelentése.

Azt pedig majd nem is kell Giulia QGTA-nak hívni, hanem Giulua GTA lesz simán a neve.
RomeoOne2020-02-24 22:42:48 // 14441
*Amúgy sem hiszem...
carver2020-02-24 22:42:25 // 14440
Videón a Giulia Blu Anodizzato
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.