Fórum >> Típusok >> Giulia

zgi5212021-01-28 11:15:50 // 18946
leopop32021-01-27 20:37:11 // 18945
Videóról ezeket nehéz megmondani múltkor videóról szebbnek hallottam az újat. Na most pedig fordítva.
Élőben kéne mind a kettőnek egymás mellett lennie és úgy megmondani.
Máshogy nem lehet eldönteni :DD
RomeoOne2021-01-27 19:51:51 // 18944
Jó, hát az a része papírforma. A Giulia Q nem drag race-re van kitalálva, még launch control sincs benne. Tipikus AWD vs RWD eredmény.
VKG699!!! (4x156+75)2021-01-27 19:42:58 // 18943
Mondjuk kicsit melegíthették volna a gumit... :) De tény, hogy a merciét sem melegítették. Még 3-ban sincs tapadás...
RomeoOne2021-01-27 19:22:47 // 18942
A Carwow legújabb gyorsulós videója a Giulia Q-val. Az érdekes rész 3:04-től következik. Mat azt mondja, hoyg a régi Giulia Q-nak mint ha jobb hangja lett volna. Rá is kérdez, hogy vajon azért tűnik halkabbnak, mert belerakták a GPF-et? Aki a rádión beszél, az mondja, hogy nem hiszi, mert ugyanaz a motor/hajtáslánc van ebben is, mint eddig.
Azon gondolkoztam, hogy vajon szándékosan halkíthatták a Giulia Q-t az eddigiekhez képest, hogy az Akrapovic felé tereljék a vevőket? Vagy lehet, hogy a jobb hangszigetelés miatt hallja bentről halkabbank? Vagy nem si mkülönösebben más, csak valami szubjektív okból hallotta úgy? Érdekes
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-27 18:18:47 // 18941
2018-ban a B-tech felszereltséggel szinte mindent lehetett. Sport üléseket, performance felnit, bőr borítást, bármit. Ahhoz képest most elég kevés a mozgástér, és a MY21-el még kevesebb lett. A felni választék elég szűkös és fura lett. Az ülésfűtéshez (komplett tél csomagban) kötelező a villanyfotel, így lényegében 545e Ft-ba kerül ha ülésfűtést szeretnél. Szerintem ennek könnyebben elérhető extrának kéne lenni azért. Cserében alap lett a komfort csomag (ami 250e-s extra volt ha jól rémlik), amiből pl engem nulla dolog hoz lázba :-) Egy fekete tetőkárpitot hamarabb ikszelnék mint azt a halom lomot XD Amit szintén a B-tech óta nem lehet.
Arra is nemrég jöttem rá, hogy a pirossal varrott szövet ülés az vagány opció (pláne hogy ingyenes), tök szép belsőt adna ki az egész megfizethető sport csomaggal.. Csak éppen piros(!) ajtópanelt adnak hozzá. Hogy milyen megfontolásból, esküszöm nem értem XD
Halesz2021-01-27 15:35:14 // 18940
2018-ban meg még 19-est is rendelhettél a Superhez, defekttűrő abroncsokkal :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-27 15:31:29 // 18939
A Giuliához érdekes a választási lehetőség.
Superhez normál nyárigumi az alap, a defekttűrő feláras, a négyévszakos mégfelárasabb 17" felnin. Ha 18-as kereket szeretnél, normál all season jár hozzá, van három választható felni.
Veloce esetén normál nyári jár a 18-as kerékhez, nincs is felni választék már, egyféle van.
Veloce Ti szinten jár a 19-es performance felni, ahhoz defekttűrő nyári van, más opció itt sincs.
Fél szemmel követem a dolgokat.. :-)
zgi5212021-01-27 14:59:08 // 18938
egy vitathatalan előnye van, hogy jobban tolerálja a kátyúkat.(kevésbé sérül)
új autóként egyelőre nem opciód, hogy ne run flat gumit válassz. hacsak nem 17,16 os kerékkel veszed.de lehet tévedek.
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-27 14:31:51 // 18937
Én sem tudom, csak azt, hogy nem tennék fel defekttűrőt.
Felesleges plusz rugózatlan tömeg (10-15%-kal nehezebb). Plusz ugye forgatjuk a kereket, és a kerületéhez közel van benne a plusz anyag, nagyobb tehetetlenségi nyomaték. Rosszabb gyorsulás, többet dolgzik a fék, nagyobb fogyasztás, és a túl merev oldalfal miatt rosszabb komfort. Szóval nálam nagy kérdőjel, hogy mégis ennek mi értelme? :-)
Egy olyan autóra, mint a Giulia, inkább kiválasztanám a legkönnyebb felni+gumi kombinációt amit csak lehet. Egy kis marketing fogásnak pl tök jó lenne ha megadnák a felgumizott felnik tömegét a konfigurátorban :-) Sőt akár az egész konfigurált autó tömegét. Ha már izzadtak azon, hogy könnyű legyen, karbon kardán, alumínium elemek, sőt még a HK erősítőből is valami pihesúlyút terveztek bele, mert a tömeg még ott is számít :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-01-27 12:41:39 // 18936
azt sem gondolnám, max erősebb szilentezésű a futómű ami eleve gyárilag ezzel jött ki de lengőkarokban sincs olyan megjelölés ami erre utalna ... max aki defektűrőset rak olyan autóra ami nem azzal készült előbb tönkre megy a futómű, ha tönkre megy... valamelyik autónkon ilyen gumi volt erősebb az oldalfala meg csúszpájz van benne ...
RomeoOne2021-01-27 12:14:29 // 18935
Ott a kommenteknél írt valaki olyat, hogy a BMW-nél a futóművet is módosítja, ha defekttűrővel kéred vagy anélkül. Nem tudom mennyire igaz és ha az, akkor máshol is úgy van-e
RomeoOne2021-01-27 12:10:58 // 18934
Régebben olvastam már, hogy a BMW-k gyárilag defekttűrővel vannak szerelve és nem nagyon kell sima gumira cserélgetni, mert eleve ahhoz van hangolva a futóművük.

Aztán, hogy milyen hatása van, ha másmilyet tesznek fel, az valószínűleg nem triviális kérdés.

Ugye, ha más méretű, sőt, más ET-jű felnit tesz fel az ember, mint a gyári, vagy egyenesen pogácsát tesz a felnik alá, az már a futómű geometriát is módosítja. Mégis sokan csinálják és megesküdnének, hogy semmi különbséget nem éreznek. Én is évekig jártam 10-el kisebb ET-s felnivel, mint a gyári, nem vettem észre különösebben semmit. A szélesítés még kanyarstabilitást is adhat.

Talán határhelyzetben jönnek ki a különbségek, lehet, hogy ott se nagyok.

Sztem annyi lehet a lényeg, hogy felelősséget azért tud vállalni a gyártó, ha olyat tesznek rá, amire tervezve van. Az, hogy hogyan módosulnak a tulajdonságai, ha attól eltér a felhasználó, az már nem az ő baja.
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-27 11:43:33 // 18933
A Supernél nem defekttűrő az alap. Ezt lehet upgradelni defekttűrőre, illetve ha nagyobb felnit szeretnél, akkor négyévszakost kapsz, nincs más választás. Szóval a Giuliára mehet minden :-)
zgi5212021-01-27 11:29:23 // 18932
érdekes :) pont az ellenkezőjét gondolnám, hiszen nem minden új Giulia jön ki defekttűrő abronccsal. ezt pont onnan lehet tudni, ha van hozzá defektjavító készlet, akkor normál gumival adta ki a gyár.
nekem is erre hivatkoztak anno, hogy ezért nincs defektjavító készlet, mert a gyári 18' az run flat gumi. :/

érzésem szerint pont a "durung" run flat guminak kellene a cikkben taglaltakat okoznia, de az olykor a parkoláskori hideg ropogáson túl (Ackerman szög!) semmilyen eltérést nem érzek a menetkomfortban a téli sima abroncshoz képest.

én sosem láttam még a vizsgán -pedig ot szoktam lenni- hogy a gumikra egy szempillantásnál többet is foglalkoznának :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-27 11:21:53 // 18931
Tudom, a Stelviora van elektromosan kihajtható. És eleve sokkal hasznosabb jószág, de egyelőre suv témában meggyőzhetetlen vagyok :-)
(Csak zárójelben a 3er touringra is van kihajtható 370e-ért.)
leopop32021-01-27 11:18:44 // 18930
Pontsan ezt csinálta faterom is addig amíg meg nem mutattam neki a Waze-t 😂😂
Erhard 242 (Pure Energy)2021-01-27 11:15:31 // 18929
Pl a propelleres jön ki sokszor defektűrővel de a gyári progiban nincs olyan kérdés pl a féknél, hogy milyen gumival szerelt csak olyan, hogy M-es vagy kormányzati ... ekkora badarságot áhhh .....:DDDD
Piritu - 1.000.0002021-01-27 11:07:16 // 18928
Mitől nem műszaki vizsga kompatibilis? - Honnan a pékrépából tudná a vizsgabiztos hogy milyen gumi volt eredetileg a kocsin? A kerékméretet se tudják.
Mitől lenne olyan tragikus a változás? Kb annyi lehet mint amikor más méretet teszel fel.
Tőlem a gumis csak azért kérdezte hogy milyet hozzon, mert nem emlékezett rá hogy van-e defektjavító készlet a kocsiban.
RomeoOne2021-01-27 09:53:10 // 18927
Pont témába vág. Érdekes, előtte én is úgy tudtam, hogy nincs jelentősége:

Defekttűrő abroncs cserélhető-e normál abroncsra?
Erhard 242 (Pure Energy)2021-01-27 09:51:16 // 18926
Stelviora kértem gyárit ott sem látszik semmi, ki lehet hajtani és eltüntetni ... (még sosem használtam, a kerékpártartóhoz kell) ... mondjuk a konyhapult is befért ami 2.5m hosszú volt :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-27 09:42:24 // 18925
Na ez az, ez hiányzik nekem :-) Kis futó fel, és jöhet kavics a járda mellé, sóder betonhoz, xps bálák, fólia tekercsek, térkitöltők, raklapok csomagoláshoz.. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-27 09:39:12 // 18924
Köszi! :-) Ezt pont azért vetettem el eddig, mert csak undorító kampókat láttam Giuliettára. De ez így tejesen okés.
forrasr2021-01-27 09:37:38 // 18923
Valamibe rakni is kell a térkövet....:) bocs az off ért.
forrasr2021-01-27 09:32:18 // 18922
Teszel a Giuliettára...szinte meg sem látszik rajta, nekem westfalia van rajta "gyáriként".
Kazes☻2021-01-26 21:37:02 // 18921
Mit nem mondasz! 😁
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-26 20:40:20 // 18920
Ha nagyon muszáj, nyilván. Viszont volt már vonóhorgos autóm, tudom mennyire hasznos dolog. Egyébként is még csak 'hangosan' gondolkozok XD Ez még vagy két év :-)
Kazes☻2021-01-26 20:28:13 // 18919
Csili simán benyeli, ha hazatért! 😋😁
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-26 20:20:40 // 18918
Ott is rohadnak a raklapok, nem tom visszavinni..
Kazes☻2021-01-26 20:19:29 // 18917
A zötvenkilenced sem az. 😜
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-26 20:14:42 // 18916
Köszi! :-) Azt a konfigurátor is hozza, illetve az előkészítést, kábel köteget külön. Majd kutakodok még.
Liquid2021-01-26 20:14:08 // 18915
Én se bánnám ha lenne vonóhorog legalább az egyik autómon,de még nem érte el az ingerküszöböt :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-26 20:10:11 // 18914
Mindegy a vonóhorog nekem megfelelő megoldás, amúgy is szívesebben koszolom a futót mint a csomagteret. Nem gyakran, de kell hogy tudjak szállítani ezt-azt.
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-26 20:06:44 // 18913
És a raklapok sem, és a csomagolóanyag sem, mert b.. tak sw-t csinálni.. :-(
RomeoOne2021-01-26 20:04:42 // 18912
De a disznó nem, ha vinni kell vágni :D
Liquid2021-01-26 20:00:39 // 18911
vonóhorog? az minek, a térkő elfér a csomagtartóban is :D
RomeoOne2021-01-26 19:53:07 // 18910
Mondjuk a Giuliába még meg is lehetne ideologizálni a dolgot. A Ladákba is belepakolták anno a cementeszsákot, hogy jobban tapadjanak a hátsó kerekek :DDD
RomeoOne2021-01-26 19:52:53 // 18909
+1
Hallod, ezen hangosan felröhögtem :DDD
G-MANN🍀2021-01-26 19:47:15 // 18908
Mopar katalógusban Veloce-hoz volt, még külön diffúzoros lökös vonóhorog takaró is, amikor le van véve.
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-26 19:05:09 // 18907
Giulia keresztkérdés. A konfigurátor szerint gyári levehető horog csak a dízelekhez választható, de az előkészítést a super és a veloce is felajánlja. Van erről valami infó? Benzinessel lehet vontatni? Lehet gyári horgot kapni rá?
A válaszokat "még több térkő" jeligére várom a kiadóba XDD
Halesz2021-01-26 18:21:09 // 18906
Ha nem kütyümániás, akkor álljon félre, vegye ki a kesztyűtartóból a térképet, borítsa a motorháztetőre és nézze meg, merre kell menni :))))))
tirex2021-01-26 17:58:52 // 18905
Auchan kút lehet a legjobb, ott tankolnak a prolik, ott aztán lehet feszíteni a ferkában! Aztán szervíz a szar benzin miatt! :))))
Piritu - 1.000.0002021-01-26 17:38:32 // 18904
de az Auchannál? :-DD

Lehet hogy a pimpelt bömbisek is ezért tankolnak 2ezerért?
Piritu - 1.000.0002021-01-26 17:37:39 // 18903
Nem biztos hogy "beleférés" kérdése a dolog. Vannak még nem kütyümániás emberek is, meg olyanok is akiknek ilyen-olyan okból nincs okostelója.
tirex2021-01-26 17:37:30 // 18902
Nem azért tankol 10ezerért mert nincs lovetta hanem mert megáll minden kúton hogy körbenyálazzák a verdáját. Más dolga sincs csak fürödni az elismerő pillantásokban. :))
tdemeter2021-01-26 17:10:47 // 18901
Jah, ezek izgalmas kérdések :) Sosem felejtem el, amikor kb 10 éve az auchan benzinkúton állt előttem egy fazon egy piros, gyönyörű ferrárival, amibe 10.000-ért tankolt :)
Az övé volt, ferráris pólóban volt, piros baseball sapiban... Szánalmas volt még nézni is...
VKG699!!! (4x156+75)2021-01-26 16:59:30 // 18900
A minimálbér+cégautó esetben :))))
Halesz2021-01-26 16:49:31 // 18899
Egyébként van még olyan, akinek nem fér bele a mobilnet előfizetés egy Giuliában ülve?
Most komolyan kérdezem...
Ráadásul a legtöbb mobilnet-csomaghoz ingyen jár a waze/Facebook/Insta csomag is...
zgi5212021-01-26 15:42:57 // 18898
a két kijelző között elég mókás a különbség :)

zgi5212021-01-26 15:37:36 // 18897
sztem, amíg működik a térképfrissítés megfelelő a navi. miután persze nem frissül is használható azért x évig. hisz nem olyan gyors, főleg itthon az útépítési innováció.
:)
nekem kifejezetten kényelmes a műszerfalra kitett jelzés. sokkal jobban, szem és fej elfordítás nélkül látod, hallod.

azért a kis egérmozi (középen és műszerfalon ) elég szánalmasra sikerült valljuk be.
megint előkerül a kérdés, a prémium szegmensben ilyen egyáltalán hogy jelenhet meg.. :(

mondom ezeket úgy, hogy a telómon van frissülő (fizetős) iGo, és alapvetően azt használom, főleg külföldön. no Waze no :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.