Andrist kérdeztem, hogy mond-e neki ez valamit és igen. Utánanéz.
A videó alapján RACE mód nélkül tiltható az ESC N és D módban biztosan.
Shadin2025-01-12 19:21:25 // 38195
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-12 18:48:18 // 38194
Nem tudom még, beleolvasok. 😀
Shadin2025-01-12 09:39:13 // 38193
Ráállsz a témára? 😀
Shadin2025-01-12 09:34:12 // 38192
24-én kiderül hogy néznek ki a pedáltérképek, de szerintem az N és a D között pedálban nem sok a különbség, csak a D meg van támogatva a sebváltó progival.
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-11 21:20:09 // 38191
Sőt, ha csak az ASR és ESP megy offba, akkor az általad talált táblázat alapján a TTC (Torque transfer control) is agresszív módban marad. Szerintem ez a szűk kanyarokban nagyon sokat besegít. Ha ez megmaradna, de lehetne normalisat kigyorsítani, az zseni lenne 😄
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-11 21:12:17 // 38190
Ha megy a TC on/off gombnyomásra, akkor nekem a Race mód nem is kell egyáltalán. Így minden gyári D mód szerint működne, ha jól értem, nincs az, hogy N-ben ragadnak dolgok. Jól értem? Ha igen, akkor ezt a megoldást kerestem. Nekem kell a fék nyomáspont és a gázpedál is D mód szerint.
Shadin2025-01-11 18:25:29 // 38188
Na ez durva lesz! :-D
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-11 14:59:31 // 38187
Ajjajjajajajjjj XDDD Jövő héten GitHub olvasás XD
quash2025-01-11 12:56:44 // 38186
Na ezt nem kellett volna látnom! :(
Elindult a vezérhangya .... :D
Elindult a vezérhangya .... :D
RomeoOne2025-01-11 12:27:55 // 38185
Mondjuk az elég langyos, hogy 2500-nál már villog, hogy SHIFT :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-11 10:23:06 // 38184
Ezt a direkt hozzáférést nem tudtam, köszi! Még hasznos lesz 😄
Shadin2025-01-10 22:29:45 // 38182
Shadin2025-01-10 22:25:40 // 38180
MES-ben a PROXY konfignál ctrl+alt+c és meg is jelenik a tábla. Ennek töredéke van kivezetve a menübe, nagy része nem is ismert. hexa átírás után PROXY rendezés.
SD2025-01-10 19:17:23 // 38179
Ahha na akkor a computer is tudja hogy mekkora tárcsa van az autón ahha…
SD2025-01-10 19:16:33 // 38178
Én is az anya céggel leveleztem, akkor mondta hogy lesz magyar kontakt. Utána ő is behirdette facebook-on.. de valszeg akkor hamvába halt a dolog.. :/
Hogy lehet összevszni a biten.. eszemmegáll:D
Hogy lehet összevszni a biten.. eszemmegáll:D
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-10 16:54:01 // 38177
De király, ez tetszik :-)
A módosításhoz le kell tölteni a proxy program kódját, és hexa editorban átírni?
A módosításhoz le kell tölteni a proxy program kódját, és hexa editorban átírni?
Shadin2025-01-10 16:03:26 // 38176
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-10 13:09:03 // 38175
Én is Stephannal leveleztem. Jó tudni ezt, köszi!
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-10 13:08:28 // 38174
Hidden? Sikerült is a projekt, vagy még folyamatban?
attila_l2025-01-10 12:40:41 // 38173
Nem kapott semmilyen Squadra-s licenc-et a kérdéses cég.
Rákérdeztem Squadra-nál (Stephan Lenior) mert egy ideje egyeztetek velük TCM/CDCM upgrade kapcsán és azt írták, hogy az együttműködés még azelőtt leállt, hogy igazán elkezdődött volna.
Rákérdeztem Squadra-nál (Stephan Lenior) mert egy ideje egyeztetek velük TCM/CDCM upgrade kapcsán és azt írták, hogy az együttműködés még azelőtt leállt, hogy igazán elkezdődött volna.
Shadin2025-01-10 09:43:00 // 38172
Csaxókol, hogy ha valaki nagyfékesíteni akar "hivatalosan" akkor hidden PROXY config. módosításra is szüksége lesz.
Shadin2025-01-10 09:41:40 // 38171
130 vs 330 én rizikózok :-)
Viszont nekem (is) van olyan beteg igényem, hogy lássam is a 3D térképen azt amit majd érezni is szeretnék :-)
Viszont nekem (is) van olyan beteg igényem, hogy lássam is a 3D térképen azt amit majd érezni is szeretnék :-)
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-10 09:37:49 // 38170
Hozzáállás kérdése. Aki terméket vesz, annak mindegy. Jobban megy az autó és bódottá'
Én a tuner tudásáért fizetek. Más programját én is fel tudom írni, checksum-olom, aztán gyí.
Én olyan helyen szeretném íratni, ahol ha azt mondom a próbakör után, hogy bocsi, 3500-nál vegyünk már el a gázpedál érzékenységből, akkor az ne legyen egy lehetetlen kérés. Vagy ha egy hét múlva betilt, ne az legyen , hogy "az autó volt már biztos eleve szar, a program jó", és ennyi a felelősségvállalás. Hanem képes legyen odaülni 10 percre belenézni, hogy mi lehet rossz, vagy két mondatban elmondani, hogy mit diagoljak neki ki, hogy rá tudjon nézni. Úgy hívják, hogy support :-)
Nyilván szuper, ha erre nincs szükség végül. Ettől függetlenül én csak valódi tudásért vagyok hajlandó ennyit fizetni.
Én a tuner tudásáért fizetek. Más programját én is fel tudom írni, checksum-olom, aztán gyí.
Én olyan helyen szeretném íratni, ahol ha azt mondom a próbakör után, hogy bocsi, 3500-nál vegyünk már el a gázpedál érzékenységből, akkor az ne legyen egy lehetetlen kérés. Vagy ha egy hét múlva betilt, ne az legyen , hogy "az autó volt már biztos eleve szar, a program jó", és ennyi a felelősségvállalás. Hanem képes legyen odaülni 10 percre belenézni, hogy mi lehet rossz, vagy két mondatban elmondani, hogy mit diagoljak neki ki, hogy rá tudjon nézni. Úgy hívják, hogy support :-)
Nyilván szuper, ha erre nincs szükség végül. Ettől függetlenül én csak valódi tudásért vagyok hajlandó ennyit fizetni.
SD2025-01-09 20:57:31 // 38168
Én nekem sem volt szimpi az a lépés hogy épp csak megkapta a Squadra bizalmat és közben a sajátját árulja. De én nem gondolnám túl ezt, csak nem bizalom építő üzleti mozdulat pont kontraproduktív. De nyilván a "saját" azt is veszi valahonnan.. azon többet keres, nyilván azt árulja inkább.
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-09 14:28:00 // 38167
Abban egyetértünk, hogy én sem iratnám velük az autómat. Ettől még másnak lehet szimpi.
leopop32025-01-09 12:18:08 // 38166
Remélem érzed, hogy mire akartam rávilágítani. Főleg most a soraid után látszik többszörösen, hogy igaz amit mondtam: Etunners nem bizalomgerjesztő, sőt oda nem adnám a kocsimat nekik. Olcsóbb de ugyanazt tudja persze szép esti mese ez a részükről 🤣
leopop32025-01-09 12:13:55 // 38165
Az tiszta csak ők ott írjak közúton az autót ahogy mondtam esős, hideg, taknyos időben ezzel van a bajom 😅 Illetve a Squadrat és a Celticet én is feltenné. Itthon csak is a LAChip ha benzine, ha dízel akkor nyilván Manky.
leopop32025-01-09 12:10:07 // 38163
Hát amikor összegyűlik rá a pénz 😁
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-09 11:01:21 // 38161
Gyorsulni? Télen? XDDDD
A kamera fel se venne.
1. bárhogy nyomod, nem éred el az 50-et.
2. nem látja a rendszámot, mert nem arra áll
A kamera fel se venne.
1. bárhogy nyomod, nem éred el az 50-et.
2. nem látja a rendszámot, mert nem arra áll
SD2025-01-08 21:41:49 // 38160
Ki az és mivel naaa:p eeee
SD2025-01-08 21:41:04 // 38159
Haverral megérkezek egy Giulia mellé a lámpánál:)
Átnézek, na mi az Csadó Bence egy QV-val:D
Csakazért nem gyorsultunk, 50-es kamera:D
Átnézek, na mi az Csadó Bence egy QV-val:D
Csakazért nem gyorsultunk, 50-es kamera:D
Shadin2025-01-08 18:12:24 // 38158
Nem is értem :-(
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-08 09:38:29 // 38157
Mondjuk ez így sok kérdést felvet, végképp nem a bizalmat építi.
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-08 09:28:19 // 38156
Valószínűleg 4300K.
Itt egy OEM pár képe cikkszámmal.
Itt egy OEM pár képe cikkszámmal.
Shadin2025-01-07 20:53:17 // 38155
Tudja valaki hány Kelvines a 25W-os xenon?
Shadin2025-01-07 18:09:33 // 38154
Én is beszéltem az Etuners-es gyerekkel, hogy miként kaphatos Squadra-t a kocsira, és azt mondta, hogy az övék egy százassal olcsóbb és "kb." ugyanazt tudja :-)
Shadin2025-01-07 17:39:11 // 38153
Nem derül ki, VIN-re hozza mindkettőt :-(
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-07 17:29:53 // 38152
Az öntött az öntött, ahogyan a neve is sugallja. Öntőformába injektálják az olvadt alumíniumot. Mikor megszilárdull leválasztják a formát és CNC-n marják végső formára. Az anyagszerkezete kevésbé "direkcionális" mint a kovácsoltnak.
A kovácsolás az amire te gondolsz. Az alu rúd félgyártmányból vágnak egy karikát. Ezt beteszik egy edénybe ami a külső oldal formája egyben. Égőkkel hevítik és konstans/szabályozott hőfokon tartják, miközben a képlékeny anyagba belenyomnak jó nagy erővel egy belső oldali présszerszámot. Itt az anyag nem teljesen olvadt amikor ez történik.
A kész alkatrész a nyomás irányában stabilabb szerkezetű, így a kovácsolás kifejezetten jó technika dugattyúk és hajtókarok gyártására.
Nyilván függ a végeredmény magától az alap ötvözettől, de általában a kovácsolt nagyobb erőket visel el préselés irányban.
A kovácsolás az amire te gondolsz. Az alu rúd félgyártmányból vágnak egy karikát. Ezt beteszik egy edénybe ami a külső oldal formája egyben. Égőkkel hevítik és konstans/szabályozott hőfokon tartják, miközben a képlékeny anyagba belenyomnak jó nagy erővel egy belső oldali présszerszámot. Itt az anyag nem teljesen olvadt amikor ez történik.
A kész alkatrész a nyomás irányában stabilabb szerkezetű, így a kovácsolás kifejezetten jó technika dugattyúk és hajtókarok gyártására.
Nyilván függ a végeredmény magától az alap ötvözettől, de általában a kovácsolt nagyobb erőket visel el préselés irányban.
RomeoOne2025-01-07 17:21:26 // 38151
Mondjuk a telós app szerint még ott áll a helyén xd
RomeoOne2025-01-07 17:08:22 // 38150
Én tavaly láttam utoljára a kocsimat... Lehet már nincs is meg :D
SD2025-01-07 16:40:29 // 38149
Csak rohanok itt nagy erőkkel, mert jön az eső aztán addigra el kell pakoljak a garázsban.. hogy beférjen a lemosott gép:D
SD2025-01-07 16:39:03 // 38148
A keumpli szakszó a krumpli valójában:)
SD2025-01-07 16:36:50 // 38147
Ez tényleg öntött, és méretre mart alkatrésznek tűnik a megfleleő helyeken.
Vagy az is lehet beküldték a kis olasz egereket kalapáccsal az izzó vasba és a kis kalapácsaik nyomai látszanak.
A kovácsolt mitől kovácsolt?
Hogy az öntött homogén keumpliból baxkurálják formára óriási kalapáccsal meg hidraulika nem tom présekkel?
Vagy az is lehet beküldték a kis olasz egereket kalapáccsal az izzó vasba és a kis kalapácsaik nyomai látszanak.
A kovácsolt mitől kovácsolt?
Hogy az öntött homogén keumpliból baxkurálják formára óriási kalapáccsal meg hidraulika nem tom présekkel?
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-07 16:34:49 // 38146
A turbót nekem is írta a Squadrás srác, az átmérők azonosak, minimális a különbség.
Logikus is, hogy nem lehet nagy különbség a verziók között, mert ilyen kicsi darabszámnál több a bukta egy plusz alkatrész variánson mint a nyereség ha esetleg valamivel olcsóbb előállítani ez egyiket.
Szóval látva a Giulia fejlődési trendjét, valószínűtlen, hogy miközben még lökösből és ajtó panelból sem használnak többfélét, felni verzió is alig van, majd pont dugattyúból terveznek egy plusz verziót. XD
Érdekes egyébként, hogy a jól indult Industry 4.0 és lean management ide futott ki. Jobb helyeken (értsd Japán ..) egy soron 7-8 féle modell gyártása megy különböző piacok szerint specifikálva nagyon magas hatásfokkal. Európában ez egyre vacakabbul megy, az olaszoknak meg sose ment jól. Most is beletört a bicska, de mondjuk ki, a Franciák segítségével törték bele végleg a pengét :-)
Logikus is, hogy nem lehet nagy különbség a verziók között, mert ilyen kicsi darabszámnál több a bukta egy plusz alkatrész variánson mint a nyereség ha esetleg valamivel olcsóbb előállítani ez egyiket.
Szóval látva a Giulia fejlődési trendjét, valószínűtlen, hogy miközben még lökösből és ajtó panelból sem használnak többfélét, felni verzió is alig van, majd pont dugattyúból terveznek egy plusz verziót. XD
Érdekes egyébként, hogy a jól indult Industry 4.0 és lean management ide futott ki. Jobb helyeken (értsd Japán ..) egy soron 7-8 féle modell gyártása megy különböző piacok szerint specifikálva nagyon magas hatásfokkal. Európában ez egyre vacakabbul megy, az olaszoknak meg sose ment jól. Most is beletört a bicska, de mondjuk ki, a Franciák segítségével törték bele végleg a pengét :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.