- főkép

2022.04.22. Ismét egy egész napos Alfázás, reggeltől estig. Most a Zölddel, végre! Korábban már voltam erre a Bordó kupéval, és nagyon jó az útvonal.
Most a 2000 Berlina következett, motorja már forgatható, nem csak 4000- ig :) 200 km az út a célállomásig, ami nem a végállomás, hanem egy dombtető, innen indul az autózás, kicsit durván fogalmazva csak padlógázon :) Hogy ez milyen, sajnos ezt én nem tudom leírni. Kb. 200 km-t sikerült így autózni, jó állapotú és kanyargós utakon. Majd megint 200 km haza, levezetésnek. Így jött ki a 600. Felejthetetlen, és leírhatatlan.
Három autó vett részt az őrületben, két 1750 kupé és a 2000 berlina. Illetve négy, mert volt egy 510-es Giulia Q is. De ő „nem tudta tartani” velünk a tempót, így nem sokat láttuk. Talán a legjobb az egészben, hogy látni az Alfák mozgását az úton, hol előttem hol mögöttem.
Minden autómmal el kéne jönni ide.

 
>> SzervizAlfa 2000 GT Veloce 1972 // 2022-03-02

A 72-es piros 2000 GTV ritkán van használva. Volt olyan év, hogy összesen mentem vele 160 km-t, elosztva 3 karbantartó menetre. De most egy nap alatt sikerült ennyit gurulni, két másik veterán Alfa társaságában. 10 fok és napsütés. 160km és 160 km/h. Minden jól átforrósodott. Novemberben ment utoljára az autó, amikor muzeális és műszaki vizsgára vittem. Szóval kellett ez mindkettőnknek 🙂
2021-ben a hátsó futómű teljes felújításra került és beszereltem 4 piros Koni classic lengéscsillapítót. (az első futómű az 2018-ban). Érzhetően javult az autó, stabil a hátulja, nem rángatja a merev híd az autót és kopogás sincs. Nincs mese, ha igazán jó és stabil futóművet szeretnénk ki kell venni a hátsó hidat, így lehet minden részét felújítani.
A műszerfal is repedés mentesítve lett és felszereltem a kockásított hátsó rendszámot, ez való rá.