Blog >> kísérlet

lmm
>> EgyébB-la Ÿ // Alfa 166 2.5 V6 24v // 2009-05-24

A mágnes gyürű kisérletem befejeztem...
Több mint 1 egész évig volt a vasban ez a szerkezet. Viszont eredménye nem igazán volt,tehát valahova félre dobtam. Sok értelme nem vót! :-|

Viszont mióta kicseréltem a LMM-t csináltam egy tesztet!
Szekszárd-Paks útvonal a 6-os főúton Tempomattal 95km/h-ra beállítva.
Tavaly nyár végén ez a "teszt" 9,0 - 8,9 fogyasztást eredményezet.
Most ez 8,2 - 8,1 fogyasztást mutatott!!!

Tehát jelentős a különbség! A körülmények naggyából azonosak voltak mind időjárás,forgalom és persze a nyári gumikon.

>> EgyébB-la Ÿ // Alfa 166 2.5 V6 24v // 2008-08-14

Új kísérletbe fogtam!

Most az oktánszám növelőt próbálom ki.

Egy ismerőstől,kollégától hallottam,hogy Ő ezzel próbál spórólni.
Viszont a teljesítményből nem ad!
A tuskóban 1690 HUF egy flakon! :-(
Teli-tankhoz illik adni.Viszont én most 30 liter előtt adtam be a vasnak és kb. 8-10 liter még volt benne...
40 liter az alsó határ.
Leírás róla:
kerozin 90% Kevésbé tűzveszélyes. Lenyelve ártalmas aspiráció esetén tüdőkárosodást okozhat. Gyermekek kezébe nem kerülhet. A keletkező gőzt nem szabad belélegezni. A bőrrel való érintkezés kerülendő. Lenyelés esetén hánytatni tilos: azonnal orvoshoz kell fordulni és megmutatni az edényzetet vagy a címkét. Származási hely: Belgium Minőségmegőrzési idő: 24 hónap

Ez ugye nem túl bíztató...
Na ,de neki látok én is hátha beválik...

>> Tuning és extraB-la Ÿ // Alfa 166 2.5 V6 24v // 2008-07-17

A kisérlet eddigi eredménye!
Volt egy írás ahol azt olvastam 100 üzemóra után javul a helyzet.
A károsanyag kibocsátás nem tudom,hogy javult-e vagy sem.
Viszont az üzemanyag fogyasztás nem igazán csökkent.
10,8 liter / 100 kilométer
Ha megnézem az eddigi fogyasztást,akkor ez sok!
Az átlag most 10,44! Ez a teljes!!!

???

>> Tuning és extraB-la Ÿ // Alfa 166 2.5 V6 24v // 2008-03-31

Kisérlet jellegel rendeltem egy ilyet.
Az üzemanyag csőre kell rá helyezni,ahogyan ezt az alul is olvasható.
Mai napon felraktam és megmozgattam a vasat kicsit. Nem észleltem problemát az auto viselkedésében. 10-15% üzemanyag fogyasztás és 30-40% károsanyag kibocsájtás csökkenést igér. Majd elválik.
Az alábbi szöveg egy kis ajánló. ;-)


Környezetünk, levegőnk közismerten legnagyobb szennyezői a szénhidrogéneket elégető kazánok, illetve a gépjárműmotorok. Az gyártó egyszerű, olcsó és eredményes megoldást kínál erre a problémára.

Ha ezekben a készülékekben az égés tökéletesen zajlana és a benzin, az olaj vagy a gáz szennyezőanyagtól mentes lenne, akkor az égés során vízgőz (HaO) és széndioxid (CCh), azaz két, a természetben is előforduló és azt így nem is szennyező égéstermék keletkezne. A belsőégésű motorokban és az olaj-, illetve gázkazánokban az égés azonban korántsem tökéletes. Ha az égés tökéletlen, elsősorban két erősen mérgező anyag, szénmonoxid (CO) és el nem égett szénhidrogén (CH) távozik a kipufogócsövön. A zöldkártyás környezetvédelmi vizsgálaton pont ezt a két összetevőt mérik. A nem tökéletes égés miatt az üzemanyagban rejlő energia jelentős része nem hasznosul. A kazánokból szintén rengeteg hasznos energia távozik a kéményen keresztül. Csak a legmodernebb és igen költséges berendezések képesek ennek egy részét visszanyerni. A Petrol-Boostert és Turbo-Boostert (az üzemanyag égését javító készülékek) ezeknek a problémáknak a megoldására fejlesztették ki.

Hogyan működik ez az okos készülék?

Egy gyűrű alakú házban speciális mágneseket helyeztek el úgy, hogy különlegesen erős homogén mágneses mezőt hozzanak létre a gyűrű közepén. A mágnesgyűrűt az üzemanyagvezetékre szerelik fel kívülről, annak megbontása nélkül úgy, hogy az üzemanyag (és ez lehet benzin, alkohol, gáz vagy gázolaj) ezen a különleges mágneses téren áramoljon keresztül. Az erős mágneses tér megszünteti az üzemanyag-molekulák elektrosztatikus feltöltődését, csökkenti a viszkozitást és így a porlasztáskor sokkal apróbb cseppekre bomlik fel az üzemanyag vagy fűtőanyag. Az apróbb cseppek jobban keverednek a levegővel, és így több oxigén érintkezik a szénhidrogén molekuláival, azaz felgyorsul az égés. Ennek következménye az, hogy egy része annak az üzemanyagnak, ami eddig vagy nem égett el, vagy a kipufogócsőben égett el, ezentúl hasznosítható. A tökéletesebb égés eredményeként csökken a kipufogógázban a mérgező CO és CH mennyisége.

Kb. ennyi elég is!
Ha beütöd a google-ba kidob 1-2 dolgot, el lehet olvasgatni és utána morfondírozni rajta... ;-)
A költség posta díjjal együtt volt ennyi...